Mitä asioita, et muuttaisi itsessäsi?

Olen melko tyytyväinen omaan pitkän tähtäimen näkökykykyyn ja mielihyvän säätelytaitoihin, sillon kun kysymyksessä on elämässä tärkeimmät asiat, ihmiset ja tunteet. Tämän taidon kehittymiseen uskolla on ollut positiivinen vaikutus.
(Toisaalta tässä on kääntöpuolena se, että ehkä tullut liiankin pitkään vaan katsottua, odotettua, eikä omille tarpeille ole sillon ollut sijaa, elämätöntä elämää jne..ei enempää siitä tähän 😅.)

Näen ihmissuhteissa tilanteet, joissa voisin helposti kostaa tai näpäyttää, mutta en tee niin, nuorena tein😌. Tekemättä jättämisestä tulee voittaja fiilis ja se on mun hyvä puoli😀.

Mitkä ovat sinun parhaat puolesi ja mikä niihin on ollut vaikuttimena? Olen huomannut, että aina ei kannata😅, mutta nyt saa keulia🤩🙌

4

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Positiivista juttua.
      Haluaisin itselleni paremmat hermot

• Keuli vähän😉! Mitkä on sun puolet joita et muuttaisi, tai joista joku ulkopuolinen on sanonut jotain hyvää?

• Hermojenmenetys kertoo, että olet aito. Et esitä tai teeskentele jotain muuta kuin mitä olet. Rehellisyys tunteissa ja siinä, ettei patoa sisäänsä on hyvä piirre. Voihan se tietty itselle olla rasittavaa, jos suuttuu eikä osaa laittaa vihaa (oikeutettuakaan) sanoiksi, sitä voi onneksi harjoitella. Pahoittelut besserwisseydestäni😂😅. En voi sille mitään, että näen tuon enemmän positiivisena piirteenä.

Sellaiset jotka patoaa tunteitaan tulee katkeria ja ketkerista tulee ilkeitä. Tunteiden rehellisyys ja höyryjen ulos päästö tosi hyvä juttu👍

• Anonyymi

Olen hyvä kuuntelemaan, empaattinen ja analyyttinen. Hallitsen kokonaisuuksien hahmottamisen. Olen itselleni ja muille armollinen. Minulla on taito löytää elämään mielekkyyttä tilanteessa kuin tilanteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3325
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      125
      2400
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      24
      1917
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      6
      1509
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1492
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1310
    7. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      60
      1135
    8. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      66
      1132
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      49
      1066
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      61
      1001
    Aihe