Olen melko tyytyväinen omaan pitkän tähtäimen näkökykykyyn ja mielihyvän säätelytaitoihin, sillon kun kysymyksessä on elämässä tärkeimmät asiat, ihmiset ja tunteet. Tämän taidon kehittymiseen uskolla on ollut positiivinen vaikutus.
(Toisaalta tässä on kääntöpuolena se, että ehkä tullut liiankin pitkään vaan katsottua, odotettua, eikä omille tarpeille ole sillon ollut sijaa, elämätöntä elämää jne..ei enempää siitä tähän 😅.)
Näen ihmissuhteissa tilanteet, joissa voisin helposti kostaa tai näpäyttää, mutta en tee niin, nuorena tein😌. Tekemättä jättämisestä tulee voittaja fiilis ja se on mun hyvä puoli😀.
Mitkä ovat sinun parhaat puolesi ja mikä niihin on ollut vaikuttimena? Olen huomannut, että aina ei kannata😅, mutta nyt saa keulia🤩🙌
Mitä asioita, et muuttaisi itsessäsi?
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Positiivista juttua.
Haluaisin itselleni paremmat hermotKeuli vähän😉! Mitkä on sun puolet joita et muuttaisi, tai joista joku ulkopuolinen on sanonut jotain hyvää?
Hermojenmenetys kertoo, että olet aito. Et esitä tai teeskentele jotain muuta kuin mitä olet. Rehellisyys tunteissa ja siinä, ettei patoa sisäänsä on hyvä piirre. Voihan se tietty itselle olla rasittavaa, jos suuttuu eikä osaa laittaa vihaa (oikeutettuakaan) sanoiksi, sitä voi onneksi harjoitella. Pahoittelut besserwisseydestäni😂😅. En voi sille mitään, että näen tuon enemmän positiivisena piirteenä.
Sellaiset jotka patoaa tunteitaan tulee katkeria ja ketkerista tulee ilkeitä. Tunteiden rehellisyys ja höyryjen ulos päästö tosi hyvä juttu👍
- Anonyymi
Olen hyvä kuuntelemaan, empaattinen ja analyyttinen. Hallitsen kokonaisuuksien hahmottamisen. Olen itselleni ja muille armollinen. Minulla on taito löytää elämään mielekkyyttä tilanteessa kuin tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785632
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384084- 553601
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293287- 452490
- 342042
- 2131785