Mitä asioita, et muuttaisi itsessäsi?

Olen melko tyytyväinen omaan pitkän tähtäimen näkökykykyyn ja mielihyvän säätelytaitoihin, sillon kun kysymyksessä on elämässä tärkeimmät asiat, ihmiset ja tunteet. Tämän taidon kehittymiseen uskolla on ollut positiivinen vaikutus.
(Toisaalta tässä on kääntöpuolena se, että ehkä tullut liiankin pitkään vaan katsottua, odotettua, eikä omille tarpeille ole sillon ollut sijaa, elämätöntä elämää jne..ei enempää siitä tähän 😅.)

Näen ihmissuhteissa tilanteet, joissa voisin helposti kostaa tai näpäyttää, mutta en tee niin, nuorena tein😌. Tekemättä jättämisestä tulee voittaja fiilis ja se on mun hyvä puoli😀.

Mitkä ovat sinun parhaat puolesi ja mikä niihin on ollut vaikuttimena? Olen huomannut, että aina ei kannata😅, mutta nyt saa keulia🤩🙌

4

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Positiivista juttua.
      Haluaisin itselleni paremmat hermot

      • Keuli vähän😉! Mitkä on sun puolet joita et muuttaisi, tai joista joku ulkopuolinen on sanonut jotain hyvää?


      • Hermojenmenetys kertoo, että olet aito. Et esitä tai teeskentele jotain muuta kuin mitä olet. Rehellisyys tunteissa ja siinä, ettei patoa sisäänsä on hyvä piirre. Voihan se tietty itselle olla rasittavaa, jos suuttuu eikä osaa laittaa vihaa (oikeutettuakaan) sanoiksi, sitä voi onneksi harjoitella. Pahoittelut besserwisseydestäni😂😅. En voi sille mitään, että näen tuon enemmän positiivisena piirteenä.

        Sellaiset jotka patoaa tunteitaan tulee katkeria ja ketkerista tulee ilkeitä. Tunteiden rehellisyys ja höyryjen ulos päästö tosi hyvä juttu👍


    • Anonyymi

      Olen hyvä kuuntelemaan, empaattinen ja analyyttinen. Hallitsen kokonaisuuksien hahmottamisen. Olen itselleni ja muille armollinen. Minulla on taito löytää elämään mielekkyyttä tilanteessa kuin tilanteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3877
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      135
      2710
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      129
      1877
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1202
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1199
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      74
      1180
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      940
    Aihe