sua H-nainen. Olet täysin yhdentekevä mulle, aina ollut ja tulet aina olemaan. Heidå.
En jaksa edes vihata
16
71
Vastaukset
- Anonyymi
H nainen? Sano suoraan, jos sanottavaa
- Anonyymi
Yhdentekeville ei kirjoiteta aloituksia jatkuvalla syötöllä. Yhdentekevää ei tarvitse mollata. Yhdentekevää ihmistä ei millään tavoin huomioida missään.
- Anonyymi
H nainen, mulle miehelle olet puolestaan kaikki kaikessa. K
- Anonyymi
Tietenkin minä olen sinulle kaikki kaikessa!! siihen asti kunnes jutellaan irl! ja se jätkä mukaan!
- Anonyymi
Kiitos rakas k. Tuon haluan uskoa. H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas k. Tuon haluan uskoa. H
Totta joka sana. Kyllä sinä sen tiedät H. K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta joka sana. Kyllä sinä sen tiedät H. K
Säkin oot mulle kaikki kaikessa K. H
- Anonyymi
Miksi vihaat, mitä hän on sinulle tehnyt tai kuvittelet tehneen? Oletko ottanut neuvostani vaarin ja hakenut itsellesi apua?
- Anonyymi
Mikäs siinä sitten. H
- Anonyymi
Miksi tämä vanha aloitus piti nostaa taas? Miksi asia on ajankohtainen?
- Anonyymi
No yks ainakin, jolla ei oo viimeks mennyt helluntaiheilan metsästys putkeen.
- Anonyymi
Jaa. Kiva kiitos. No sinä et ollut minulle koskaan yhdentekevä. Heidå.
- Anonyymi
😜💝🌹
- Anonyymi
Tämän tyylistä, jos ei todellista niin hymiöiden kera.
- Anonyymi
Hyvä! Hyvästi!
- Anonyymi
no voi viddu si
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822