sua H-nainen. Olet täysin yhdentekevä mulle, aina ollut ja tulet aina olemaan. Heidå.
En jaksa edes vihata
16
163
Vastaukset
- Anonyymi
H nainen? Sano suoraan, jos sanottavaa
- Anonyymi
Yhdentekeville ei kirjoiteta aloituksia jatkuvalla syötöllä. Yhdentekevää ei tarvitse mollata. Yhdentekevää ihmistä ei millään tavoin huomioida missään.
- Anonyymi
H nainen, mulle miehelle olet puolestaan kaikki kaikessa. K
- Anonyymi
Tietenkin minä olen sinulle kaikki kaikessa!! siihen asti kunnes jutellaan irl! ja se jätkä mukaan!
- Anonyymi
Kiitos rakas k. Tuon haluan uskoa. H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas k. Tuon haluan uskoa. H
Totta joka sana. Kyllä sinä sen tiedät H. K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta joka sana. Kyllä sinä sen tiedät H. K
Säkin oot mulle kaikki kaikessa K. H
- Anonyymi
Miksi vihaat, mitä hän on sinulle tehnyt tai kuvittelet tehneen? Oletko ottanut neuvostani vaarin ja hakenut itsellesi apua?
- Anonyymi
Mikäs siinä sitten. H
- Anonyymi
Miksi tämä vanha aloitus piti nostaa taas? Miksi asia on ajankohtainen?
- Anonyymi
No yks ainakin, jolla ei oo viimeks mennyt helluntaiheilan metsästys putkeen.
- Anonyymi
Jaa. Kiva kiitos. No sinä et ollut minulle koskaan yhdentekevä. Heidå.
- Anonyymi
😜💝🌹
- Anonyymi
Tämän tyylistä, jos ei todellista niin hymiöiden kera.
- Anonyymi
Hyvä! Hyvästi!
- Anonyymi
no voi viddu si
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593