sua H-nainen. Olet täysin yhdentekevä mulle, aina ollut ja tulet aina olemaan. Heidå.
En jaksa edes vihata
16
156
Vastaukset
- Anonyymi
H nainen? Sano suoraan, jos sanottavaa
- Anonyymi
Yhdentekeville ei kirjoiteta aloituksia jatkuvalla syötöllä. Yhdentekevää ei tarvitse mollata. Yhdentekevää ihmistä ei millään tavoin huomioida missään.
- Anonyymi
H nainen, mulle miehelle olet puolestaan kaikki kaikessa. K
- Anonyymi
Tietenkin minä olen sinulle kaikki kaikessa!! siihen asti kunnes jutellaan irl! ja se jätkä mukaan!
- Anonyymi
Kiitos rakas k. Tuon haluan uskoa. H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas k. Tuon haluan uskoa. H
Totta joka sana. Kyllä sinä sen tiedät H. K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta joka sana. Kyllä sinä sen tiedät H. K
Säkin oot mulle kaikki kaikessa K. H
- Anonyymi
Miksi vihaat, mitä hän on sinulle tehnyt tai kuvittelet tehneen? Oletko ottanut neuvostani vaarin ja hakenut itsellesi apua?
- Anonyymi
Mikäs siinä sitten. H
- Anonyymi
Miksi tämä vanha aloitus piti nostaa taas? Miksi asia on ajankohtainen?
- Anonyymi
No yks ainakin, jolla ei oo viimeks mennyt helluntaiheilan metsästys putkeen.
- Anonyymi
Jaa. Kiva kiitos. No sinä et ollut minulle koskaan yhdentekevä. Heidå.
- Anonyymi
😜💝🌹
- Anonyymi
Tämän tyylistä, jos ei todellista niin hymiöiden kera.
- Anonyymi
Hyvä! Hyvästi!
- Anonyymi
no voi viddu si
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847