Nordeassa asiakkaiden tilitietoja vääristellään.

Anonyymi

Avasin pankkitilin joskus Imatran Nordeassa ja odottelin isäni perintöä tilille. Vaalea nainen ei halunnut antaa minulle verkkopankkitunnusta ja kävin useita kertoja pankissa kysymässä tilitietojani. Ajattelin ettei niitä makseta ollenkaan ja lakkasin vuoden kyselyiden jälkeen käymästä pankissa. Seitsemän vuotta myöhemmin kävin Lappeenrannan Nordeassa ja tililleni oli joitakin tuhansia laitettu kahdeksanvuotta sitten. Pankkivirkailija ei kuitenkaan halunnut antaa tiliotetta, eikä tositetta siitä, koska suoritus oli tililleni maksettu ja halusi välttämättä lopettaa tilini. Olisin kyllä halunnut ottaa sen tilin käyttöön, mutta virkailija oli hyvin vasten hakuinen sen suhteen. Yritettiinköhän siinä peitellä rikosta ja sinko nordeassa edes oikeaa rahamäärää, mikä tililleni oli laitettu. Outoa.

1

<50

Vastaukset

• Tuntuupa oudota. Jos asia todella on noin kun kerrot niin sinuna minä ottaisin yhteyttä organisaatioon: Finanssivalvonta eli Fiva, joka valvoo pankkien toimintaa.
      Vuosien takaa tuli mielee isä-vainaan juttu. Hänen pankkikirjansa tuli täyteen ja pankissa (ei Nordeassa) oli sanottu että tule myöhemmin hakemaan uutta. Kuukauden kuluttua isä kertoi asian minulle. Menimme yhdessä ja sieltähän se pankkikirja kaivettiin kassakaapista. Isälle annettiin uusi, joten kaikki ok. Mutta kyllä ihmettelin toimintaa, enkä vieläkään ymmärrä mikä oli jutun takana, miksei pankkikirjaa uusittu heti tai jos älytön kiire niin parin päivän sisään. Ja jos pankkikirja otetaan pankkiin, niin siitä pitää antaa jokin tosite asiakkaalle, mun mielestä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefan on puhunut Seiskassa: Naapurien juoruaminen ei häntä haittaa.

Stefan kertoo, että rakentaa Sofian kanssa kotia tietoisena naapureiden katseista, eikä häntä haittaa, vaikka naapurit soittelevat heistä lehteen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      8601