Sebring 2,7 -06 vika koodi ilmoittaa sytyskatkoksista , joskus ilmoittaa sylinterin 1 mutta ei aina . Joskus tulee myös ilmoitus lambda -arvojen ylityksestä kenttä 2 . Oireet ovat että starttaamisen jälkeen sekä kylmänä että kuumana ja moottori käy hetken epätasaisesti .
Kaikki tulpat vaidettu ykkössylinteriin uusi puola .
Olisiko ajatusta että mikä voisi olla syynä .
Sytyskatkoksia
8
3717
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sytytyskatkoja, niin palamatonta bensaa putkessa jolloin lambda voi ilmoitella rajojen loukkauksesta.
- Anonyymi
Mikä tahansa asia, joka estää polttoaine/ilmaseoksen syttymisen tuossa sylinterissä aikaansaa tuon.
-vuotava venttiili
-huono sytytyskipinä
-väärä polttoaine/ilmaseos (imuilmavuoto)
-heikot puristukset
-suuttimessa vikaa
jne jne - Anonyymi
Näissä ois aina hyvä ihan ensin sanoa onko perushuollot tehty. Aina lähdetään liikenteeseen helpoimmista ja halvimmista. Sytytystulpat, ilmansuodatin, polttoaineensuodatin ja toki erittäin hyvä myös öljy ja öljynsuodatin vaihtaa. Jos nää on kaikki tehtynä niin voidaan alkaa etsiä vika vikaa.
- Anonyymi
Mitenköhän ilmansuodatin, polttoainesuodatin, öljy tai öljynsuodatin vaikuttaa vain yhden sylinterin toimintaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän ilmansuodatin, polttoainesuodatin, öljy tai öljynsuodatin vaikuttaa vain yhden sylinterin toimintaan?
"joskus ilmoittaa sylinterin 1 mutta ei aina"
Eli joskus katkoksia on kaikissa sylintereissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"joskus ilmoittaa sylinterin 1 mutta ei aina"
Eli joskus katkoksia on kaikissa sylintereissä.Eiköhän tuo tarkoita sitä, että joskus sylinterissä 1 on sytytyskatkoksia, mutta ei aina.
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo tarkoita sitä, että joskus sylinterissä 1 on sytytyskatkoksia, mutta ei aina.
Vikakoodi on joskus että epämääräisiä sytyskatkoksia , 0300 ja joskus sytyskatkoksia 0301 eli sylinteri yksi .
Täytynee aloittaa ohivuoto tai puristuspeinemittauksilla .- Anonyymi
100TA kirjoitti:
Vikakoodi on joskus että epämääräisiä sytyskatkoksia , 0300 ja joskus sytyskatkoksia 0301 eli sylinteri yksi .
Täytynee aloittaa ohivuoto tai puristuspeinemittauksilla .Mulla katkoo -96 Lumina teräviä katkoja käynnissä,ainakin kylmänä, on muuten vitun vaikeaa löytää minkäänlaista tietoa Googlettamalla tuosta autosta, esimerkiksi hain ajovalon korkeus-säätö moottoreita, Motonet kauppasi painepesuria niillä tiedoilla mitä annoin, koetin muutella sanoja miten vaan että kone ymmärtäisi, mutta tuloksetta, sitten hain ajovalo polttimon vaihto, tuloksia tuli takavaloista, ja muistakin auton osista, mutta ei vahingossakaan kyseistä, oli siellä Corolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026