kolmen vuoden aikana?
Olenko ollut mielessäsi ollenkaan
47
633
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on ollut.
☀️🌝- Anonyymi
Hän oli paljonkin vuosien ajan. Nykyään oon luopunut ihan kaikesta. En vaan jaksa. Öitä tänne paskalaariin....,
- Anonyymi
Joka päivä
- Anonyymi
Ei päivääkään etten ajattelisi sua vaikkei me edes tunneta hyvin.
- Anonyymi
Tarkentaen, ette tunne laisinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkentaen, ette tunne laisinkaan.
Niin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin..
miksi kaipaat tuntematonta häh
- Anonyymi
Jos olet hän, niin kyllä vain ja joka päivä :)
Entä sinulla?- Anonyymi
Ei stana näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei stana näitä.
Mies vastailee itselleen.
- Anonyymi
Kuka ja kenen? Missä tapasitte?
- Anonyymi
Naisen, töissä.
- Anonyymi
" Joka päivä ja joka ikinen yö , sinua ajattelen "
Ensi kohtaamisesta lähtien ollut A -mies ajatuksissni .
n>m- Anonyymi
Sittenhän voit ottaa yhteyttä ihan livenä, niin saat ajatukset loppumaan.
Tai sitten roihahtaa. 🤔 Mutta eipähän tarvitse enää täällä kitkutella. 😳
T:A-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän voit ottaa yhteyttä ihan livenä, niin saat ajatukset loppumaan.
Tai sitten roihahtaa. 🤔 Mutta eipähän tarvitse enää täällä kitkutella. 😳
T:A-miesOnhan sitä ihan livenä otettukin yhteyttä.
Silti täällä kitkutellaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sitä ihan livenä otettukin yhteyttä.
Silti täällä kitkutellaan..Eri A-mies sitten kyseessä, kun en ole nähnyt minkäänlaista yhteydenottoa. 🙄
T:A-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri A-mies sitten kyseessä, kun en ole nähnyt minkäänlaista yhteydenottoa. 🙄
T:A-mies"Niin sen täytyi olla , niin se meni "
Juu , eri henkilö sit kyseessä. Hänen kans olemme olleet yhteydessä.
- Anonyymi
Aina välillä kun masturboin
- Anonyymi
trollaaja vedättää naista esiintyen miehenä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole eka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On teillä jutut🤣Uskomattomia ihmisiä 🤣
- Anonyymi
Kehtaatkin kysyä!!! mulla on kyllä ihan dokumentti siitä että olen juurikin tuon ajan yötä päivää ajatellut pakonomaisesti ihaillut hänen ulkonäkönsä!! joten taitaa olla aika huono läppä!! kun Kyseessä on erittäin arka aihe!!se trauma ei todellakaan ollut vitsi!!mä voisin katsoa sun kuvaa ympäri vuoden putkeen!! enkä tarkoita mitään runkkaamista vaan oikeesti mä en osaa selittää tätä niin että ymmärrät!!se ulkonäkö joka minut järkytti niin se alkoi siitä kun aluksi katsoin että onpa kaunis nainen ja ajattelin aluksi että se on vain kateutta mutta huomasin kyllä hyvin nopeasti että Se oli ihaulua ja ajattelin että ihan normaalia on ajatella että joku on kaunis mutta sitten kun huomasin että minä olen ihastunut niin se oli asia mitä en hyväksynyt ollenkaan ja yritin kieltää niitä ajatuksia ja tunteita mutta koska en ajoissa menny niitä käsittelee niin mulla ei ollut enään tilanne hallinnassa!!aloin keksiä mitä ihmeellisimpiä syitä jotta pääsen näkemään sinua ja viestejä laitoin koska halusin olla sinun kanssasi tekemisissä ja sitten ne keskustelua kun oli niin oli pakko ottaa enemmän lääkettä jotta voin sanoa että silmät jumittaa lääkkeistä! todellisuudessa en edes kuunnellut mitä kysyit koska jäin kuuntelemaan ääntäsi ja katsoin sinua! sen takia kysyin aina että voisitko toistaa kysymyksen että en oikein ymmärtänyt!! olen erittäin pahoillani mutta se ei ollut enään siinä vaiheessa minun hallittavissa ja sitte Se viimeinen tikki oli se sinun vähäpukeutumine siitä minulle jäi elinikäinen trauma jota en saanut loppuun lääkärin kanssa enkä terapiassa! Luulet että minä huvikseen ketään kehun!!en missään nimessä!!se sinun ulkonäkö on nämä vuodet häirinnyt minun elämää todella paljon!ne kuvat ovat minulle lääkettä!! mun on pakko katsoa niitä kuvia joka päivä! sen takia mä sanoin että olen valmis vaikka maksamaan jos pystyt poistamaan tämän!! tämä ei ole mitenkään vitsi!! mulla on pakonomainen tarve ihailla sun ulkonäkö joten älä viitsi siitä minua pilkata!! On todella arka aihe minulle!!
- Anonyymi
Njam!, ja vielä kerran Njam!
- Anonyymi
Viime yönä viimeksi näin unta sinusta vaalea mies. Luettelit siinä sinulle tärkeitä ihmisiä, jotka eivät kuulu tuntemiini eivätkä tuttavapiiriini muutenkaan. Miten erilaisia olemmekaan.
- Anonyymi
Ikää olikaan?
- Anonyymi
Miksi olisi.
- Anonyymi
Olit yli kaksivuotta joka hetki, mutta sitten kuulin puskaradiosta sellaisen uutislähetyksen että luovutin.
- Anonyymi
On vaarallista kuunnella, tai ainakin uskoa puskaradion tietoja. Kauniit tunteet voivat tuhoutua toisten pahantahtoisuuden tai mustasukkaisuuden takia.
- Anonyymi
Et ainakaan siinä mielessä, että sut elämääni takaisin tahtoisin. Mieluiten en tahdo nähdä sinua enää ikinä.
- Anonyymi
Sama. Jos ei silloinkaan mitää ollu nii ei jatkossakaan tuu olemaan.
- Anonyymi
Ehkä 7-8 vuotta... 🙈🤔😁
- Anonyymi
About tuon verran ollut mielessä myös täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
About tuon verran ollut mielessä myös täällä
Se on pitkä aika se.
- Anonyymi
Yhden kesän vain!
- Anonyymi
Ymmärrän
- Anonyymi
Oletan sen näkyneen sinulle, koska viimeiset tylytykset olen sinulta saanut omakohtaisina, paha mieli jäänyt ainakin itselle ja uskallus kadonnut. Siltikin joku ajaa mielessäni sinua ajattelemaan? Olenko mieleni vanki, joka huomannut vaillinaisuutensa näin ja jäänyt aseettomana seinäruusuksi vain?
- Anonyymi
Tylytykset?
- Anonyymi
ei päävääkään ettet olisi ollut...
- Anonyymi
Sinua olen ajatellut päivät päästään ihan päntiönään.
- Anonyymi
Aina kohdatessamme, katseeni vaeltaa usein häneen. Mietin hetken, mitä hänen mielessään mahtaa liikkua. Jälkeenpäin huomaan usein ajattelevani häntä, hänessä on jonkinkaltaista herkkyyttä, jotain kaunista, hyvä ystävä, poissaoleva mutta sydämellä mukana, arvoituksellisuutta ja lämpöä, kauneutta, jota haluaa koskettaa. Olen miettinyt kauemmin.
- Anonyymi
Kyllä, aika monesti olet ollut mielessä.
- Anonyymi
No olet ollut mielessäni koko tämän ajan, kun sinne kerran päädyit. En osaa enää elääkään ilman sinua/häntä tai en ehkä edes halua. Toisaalta tämä kaipuu tekee minut onnettomaksi melko usein, enkä tiedä, miten tästä pääsisi eteenpäin, kun en tiedä, milloin edes nähtäisiin ja olisiko meillä rohkeutta tästä puhua. N-> M
- Anonyymi
Ei minua tästä puhuminen pelota. Mitä sinulla on mielen päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua tästä puhuminen pelota. Mitä sinulla on mielen päällä?
Tänne en sitä avaa, jos tahdot tietää, niin sovi tapaaminen.
- Anonyymi
ja vähän aikaisemminkin.
- Anonyymi
Unessa aikasemmin joo.
- Anonyymi
Ette !!!! e n ota sisäsiittosia munahaukoja riesaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797