Olenko ollut mielessäsi ollenkaan

Anonyymi

kolmen vuoden aikana?

47

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on ollut.
      ☀️🌝

      • Anonyymi

        Hän oli paljonkin vuosien ajan. Nykyään oon luopunut ihan kaikesta. En vaan jaksa. Öitä tänne paskalaariin....,


    • Anonyymi

      Joka päivä

    • Anonyymi

      Ei päivääkään etten ajattelisi sua vaikkei me edes tunneta hyvin.

      • Anonyymi

        Tarkentaen, ette tunne laisinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkentaen, ette tunne laisinkaan.

        Niin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin..

        miksi kaipaat tuntematonta häh


    • Anonyymi

      Jos olet hän, niin kyllä vain ja joka päivä :)
      Entä sinulla?

      • Anonyymi

        Ei stana näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei stana näitä.

        Mies vastailee itselleen.


    • Anonyymi

      Kuka ja kenen? Missä tapasitte?

      • Anonyymi

        Naisen, töissä.


    • Anonyymi

      " Joka päivä ja joka ikinen yö , sinua ajattelen "

      Ensi kohtaamisesta lähtien ollut A -mies ajatuksissni .
      n>m

      • Anonyymi

        Sittenhän voit ottaa yhteyttä ihan livenä, niin saat ajatukset loppumaan.
        Tai sitten roihahtaa. 🤔 Mutta eipähän tarvitse enää täällä kitkutella. 😳
        T:A-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän voit ottaa yhteyttä ihan livenä, niin saat ajatukset loppumaan.
        Tai sitten roihahtaa. 🤔 Mutta eipähän tarvitse enää täällä kitkutella. 😳
        T:A-mies

        Onhan sitä ihan livenä otettukin yhteyttä.
        Silti täällä kitkutellaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sitä ihan livenä otettukin yhteyttä.
        Silti täällä kitkutellaan..

        Eri A-mies sitten kyseessä, kun en ole nähnyt minkäänlaista yhteydenottoa. 🙄
        T:A-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri A-mies sitten kyseessä, kun en ole nähnyt minkäänlaista yhteydenottoa. 🙄
        T:A-mies

        "Niin sen täytyi olla , niin se meni "

        Juu , eri henkilö sit kyseessä. Hänen kans olemme olleet yhteydessä.


    • Anonyymi

      Aina välillä kun masturboin

      • Anonyymi

        trollaaja vedättää naista esiintyen miehenä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        trollaaja vedättää naista esiintyen miehenä .

        Eikä ole eka kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        trollaaja vedättää naista esiintyen miehenä .

        On teillä jutut🤣Uskomattomia ihmisiä 🤣


    • Anonyymi

      Kehtaatkin kysyä!!! mulla on kyllä ihan dokumentti siitä että olen juurikin tuon ajan yötä päivää ajatellut pakonomaisesti ihaillut hänen ulkonäkönsä!! joten taitaa olla aika huono läppä!! kun Kyseessä on erittäin arka aihe!!se trauma ei todellakaan ollut vitsi!!mä voisin katsoa sun kuvaa ympäri vuoden putkeen!! enkä tarkoita mitään runkkaamista vaan oikeesti mä en osaa selittää tätä niin että ymmärrät!!se ulkonäkö joka minut järkytti niin se alkoi siitä kun aluksi katsoin että onpa kaunis nainen ja ajattelin aluksi että se on vain kateutta mutta huomasin kyllä hyvin nopeasti että Se oli ihaulua ja ajattelin että ihan normaalia on ajatella että joku on kaunis mutta sitten kun huomasin että minä olen ihastunut niin se oli asia mitä en hyväksynyt ollenkaan ja yritin kieltää niitä ajatuksia ja tunteita mutta koska en ajoissa menny niitä käsittelee niin mulla ei ollut enään tilanne hallinnassa!!aloin keksiä mitä ihmeellisimpiä syitä jotta pääsen näkemään sinua ja viestejä laitoin koska halusin olla sinun kanssasi tekemisissä ja sitten ne keskustelua kun oli niin oli pakko ottaa enemmän lääkettä jotta voin sanoa että silmät jumittaa lääkkeistä! todellisuudessa en edes kuunnellut mitä kysyit koska jäin kuuntelemaan ääntäsi ja katsoin sinua! sen takia kysyin aina että voisitko toistaa kysymyksen että en oikein ymmärtänyt!! olen erittäin pahoillani mutta se ei ollut enään siinä vaiheessa minun hallittavissa ja sitte Se viimeinen tikki oli se sinun vähäpukeutumine siitä minulle jäi elinikäinen trauma jota en saanut loppuun lääkärin kanssa enkä terapiassa! Luulet että minä huvikseen ketään kehun!!en missään nimessä!!se sinun ulkonäkö on nämä vuodet häirinnyt minun elämää todella paljon!ne kuvat ovat minulle lääkettä!! mun on pakko katsoa niitä kuvia joka päivä! sen takia mä sanoin että olen valmis vaikka maksamaan jos pystyt poistamaan tämän!! tämä ei ole mitenkään vitsi!! mulla on pakonomainen tarve ihailla sun ulkonäkö joten älä viitsi siitä minua pilkata!! On todella arka aihe minulle!!

      • Anonyymi

        Njam!, ja vielä kerran Njam!


    • Anonyymi

      Viime yönä viimeksi näin unta sinusta vaalea mies. Luettelit siinä sinulle tärkeitä ihmisiä, jotka eivät kuulu tuntemiini eivätkä tuttavapiiriini muutenkaan. Miten erilaisia olemmekaan.

      • Anonyymi

        Ikää olikaan?


    • Anonyymi

      Miksi olisi.

    • Anonyymi

      Olit yli kaksivuotta joka hetki, mutta sitten kuulin puskaradiosta sellaisen uutislähetyksen että luovutin.

      • Anonyymi

        On vaarallista kuunnella, tai ainakin uskoa puskaradion tietoja. Kauniit tunteet voivat tuhoutua toisten pahantahtoisuuden tai mustasukkaisuuden takia.


    • Anonyymi

      Et ainakaan siinä mielessä, että sut elämääni takaisin tahtoisin. Mieluiten en tahdo nähdä sinua enää ikinä.

      • Anonyymi

        Sama. Jos ei silloinkaan mitää ollu nii ei jatkossakaan tuu olemaan.


    • Anonyymi

      Ehkä 7-8 vuotta... 🙈🤔😁

      • Anonyymi

        About tuon verran ollut mielessä myös täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        About tuon verran ollut mielessä myös täällä

        Se on pitkä aika se.


    • Anonyymi

      Yhden kesän vain!

      • Anonyymi

        Ymmärrän


    • Anonyymi

      Oletan sen näkyneen sinulle, koska viimeiset tylytykset olen sinulta saanut omakohtaisina, paha mieli jäänyt ainakin itselle ja uskallus kadonnut. Siltikin joku ajaa mielessäni sinua ajattelemaan? Olenko mieleni vanki, joka huomannut vaillinaisuutensa näin ja jäänyt aseettomana seinäruusuksi vain?

      • Anonyymi

        Tylytykset?


    • Anonyymi

      ei päävääkään ettet olisi ollut...

    • Anonyymi

      Sinua olen ajatellut päivät päästään ihan päntiönään.

    • Anonyymi

      Aina kohdatessamme, katseeni vaeltaa usein häneen. Mietin hetken, mitä hänen mielessään mahtaa liikkua. Jälkeenpäin huomaan usein ajattelevani häntä, hänessä on jonkinkaltaista herkkyyttä, jotain kaunista, hyvä ystävä, poissaoleva mutta sydämellä mukana, arvoituksellisuutta ja lämpöä, kauneutta, jota haluaa koskettaa. Olen miettinyt kauemmin.

    • Anonyymi

      Kyllä, aika monesti olet ollut mielessä.

    • Anonyymi

      No olet ollut mielessäni koko tämän ajan, kun sinne kerran päädyit. En osaa enää elääkään ilman sinua/häntä tai en ehkä edes halua. Toisaalta tämä kaipuu tekee minut onnettomaksi melko usein, enkä tiedä, miten tästä pääsisi eteenpäin, kun en tiedä, milloin edes nähtäisiin ja olisiko meillä rohkeutta tästä puhua. N-> M

      • Anonyymi

        Ei minua tästä puhuminen pelota. Mitä sinulla on mielen päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua tästä puhuminen pelota. Mitä sinulla on mielen päällä?

        Tänne en sitä avaa, jos tahdot tietää, niin sovi tapaaminen.


    • Anonyymi

      ja vähän aikaisemminkin.

      • Anonyymi

        Unessa aikasemmin joo.


    • Anonyymi

      Ette !!!! e n ota sisäsiittosia munahaukoja riesaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3648
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1766
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1354
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1240
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      850
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      48
      803
    Aihe