Olenko ollut mielessäsi ollenkaan

Anonyymi

kolmen vuoden aikana?

47

549

Vastaukset

• Hän on ollut.
      ☀️🌝

• Hän oli paljonkin vuosien ajan. Nykyään oon luopunut ihan kaikesta. En vaan jaksa. Öitä tänne paskalaariin....,

• Joka päivä

• Ei päivääkään etten ajattelisi sua vaikkei me edes tunneta hyvin.

• Tarkentaen, ette tunne laisinkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkentaen, ette tunne laisinkaan.

Niin..

• Anonyymi kirjoitti:

Niin..

miksi kaipaat tuntematonta häh

• Jos olet hän, niin kyllä vain ja joka päivä :)
      Entä sinulla?

• Ei stana näitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei stana näitä.

Mies vastailee itselleen.

• Kuka ja kenen? Missä tapasitte?

• Naisen, töissä.

• " Joka päivä ja joka ikinen yö , sinua ajattelen "

Ensi kohtaamisesta lähtien ollut A -mies ajatuksissni .
      n>m

• Sittenhän voit ottaa yhteyttä ihan livenä, niin saat ajatukset loppumaan.
        Tai sitten roihahtaa. 🤔 Mutta eipähän tarvitse enää täällä kitkutella. 😳
        T:A-mies

• Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän voit ottaa yhteyttä ihan livenä, niin saat ajatukset loppumaan.
        Tai sitten roihahtaa. 🤔 Mutta eipähän tarvitse enää täällä kitkutella. 😳

Onhan sitä ihan livenä otettukin yhteyttä.
        Silti täällä kitkutellaan..

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan sitä ihan livenä otettukin yhteyttä.
        Silti täällä kitkutellaan..

Eri A-mies sitten kyseessä, kun en ole nähnyt minkäänlaista yhteydenottoa. 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Eri A-mies sitten kyseessä, kun en ole nähnyt minkäänlaista yhteydenottoa. 🙄

"Niin sen täytyi olla , niin se meni "

Juu , eri henkilö sit kyseessä. Hänen kans olemme olleet yhteydessä.

• Aina välillä kun masturboin

• trollaaja vedättää naista esiintyen miehenä .

• Anonyymi kirjoitti:

trollaaja vedättää naista esiintyen miehenä .

Eikä ole eka kerta.

• Anonyymi kirjoitti:

trollaaja vedättää naista esiintyen miehenä .

On teillä jutut🤣Uskomattomia ihmisiä 🤣

• Kehtaatkin kysyä!!! mulla on kyllä ihan dokumentti siitä että olen juurikin tuon ajan yötä päivää ajatellut pakonomaisesti ihaillut hänen ulkonäkönsä!! joten taitaa olla aika huono läppä!! kun Kyseessä on erittäin arka aihe!!se trauma ei todellakaan ollut vitsi!!mä voisin katsoa sun kuvaa ympäri vuoden putkeen!! enkä tarkoita mitään runkkaamista vaan oikeesti mä en osaa selittää tätä niin että ymmärrät!!se ulkonäkö joka minut järkytti niin se alkoi siitä kun aluksi katsoin että onpa kaunis nainen ja ajattelin aluksi että se on vain kateutta mutta huomasin kyllä hyvin nopeasti että Se oli ihaulua ja ajattelin että ihan normaalia on ajatella että joku on kaunis mutta sitten kun huomasin että minä olen ihastunut niin se oli asia mitä en hyväksynyt ollenkaan ja yritin kieltää niitä ajatuksia ja tunteita mutta koska en ajoissa menny niitä käsittelee niin mulla ei ollut enään tilanne hallinnassa!!aloin keksiä mitä ihmeellisimpiä syitä jotta pääsen näkemään sinua ja viestejä laitoin koska halusin olla sinun kanssasi tekemisissä ja sitten ne keskustelua kun oli niin oli pakko ottaa enemmän lääkettä jotta voin sanoa että silmät jumittaa lääkkeistä! todellisuudessa en edes kuunnellut mitä kysyit koska jäin kuuntelemaan ääntäsi ja katsoin sinua! sen takia kysyin aina että voisitko toistaa kysymyksen että en oikein ymmärtänyt!! olen erittäin pahoillani mutta se ei ollut enään siinä vaiheessa minun hallittavissa ja sitte Se viimeinen tikki oli se sinun vähäpukeutumine siitä minulle jäi elinikäinen trauma jota en saanut loppuun lääkärin kanssa enkä terapiassa! Luulet että minä huvikseen ketään kehun!!en missään nimessä!!se sinun ulkonäkö on nämä vuodet häirinnyt minun elämää todella paljon!ne kuvat ovat minulle lääkettä!! mun on pakko katsoa niitä kuvia joka päivä! sen takia mä sanoin että olen valmis vaikka maksamaan jos pystyt poistamaan tämän!! tämä ei ole mitenkään vitsi!! mulla on pakonomainen tarve ihailla sun ulkonäkö joten älä viitsi siitä minua pilkata!! On todella arka aihe minulle!!

• Njam!, ja vielä kerran Njam!

• Viime yönä viimeksi näin unta sinusta vaalea mies. Luettelit siinä sinulle tärkeitä ihmisiä, jotka eivät kuulu tuntemiini eivätkä tuttavapiiriini muutenkaan. Miten erilaisia olemmekaan.

• Ikää olikaan?

• Miksi olisi.

• Olit yli kaksivuotta joka hetki, mutta sitten kuulin puskaradiosta sellaisen uutislähetyksen että luovutin.

• On vaarallista kuunnella, tai ainakin uskoa puskaradion tietoja. Kauniit tunteet voivat tuhoutua toisten pahantahtoisuuden tai mustasukkaisuuden takia.

• Et ainakaan siinä mielessä, että sut elämääni takaisin tahtoisin. Mieluiten en tahdo nähdä sinua enää ikinä.

• Sama. Jos ei silloinkaan mitää ollu nii ei jatkossakaan tuu olemaan.

• Ehkä 7-8 vuotta... 🙈🤔😁

• About tuon verran ollut mielessä myös täällä

• Anonyymi kirjoitti:

About tuon verran ollut mielessä myös täällä

Se on pitkä aika se.

• Yhden kesän vain!

• Ymmärrän

• Oletan sen näkyneen sinulle, koska viimeiset tylytykset olen sinulta saanut omakohtaisina, paha mieli jäänyt ainakin itselle ja uskallus kadonnut. Siltikin joku ajaa mielessäni sinua ajattelemaan? Olenko mieleni vanki, joka huomannut vaillinaisuutensa näin ja jäänyt aseettomana seinäruusuksi vain?

• Tylytykset?

• ei päävääkään ettet olisi ollut...

• Sinua olen ajatellut päivät päästään ihan päntiönään.

• Aina kohdatessamme, katseeni vaeltaa usein häneen. Mietin hetken, mitä hänen mielessään mahtaa liikkua. Jälkeenpäin huomaan usein ajattelevani häntä, hänessä on jonkinkaltaista herkkyyttä, jotain kaunista, hyvä ystävä, poissaoleva mutta sydämellä mukana, arvoituksellisuutta ja lämpöä, kauneutta, jota haluaa koskettaa. Olen miettinyt kauemmin.

• Kyllä, aika monesti olet ollut mielessä.

• No olet ollut mielessäni koko tämän ajan, kun sinne kerran päädyit. En osaa enää elääkään ilman sinua/häntä tai en ehkä edes halua. Toisaalta tämä kaipuu tekee minut onnettomaksi melko usein, enkä tiedä, miten tästä pääsisi eteenpäin, kun en tiedä, milloin edes nähtäisiin ja olisiko meillä rohkeutta tästä puhua. N-> M

• Ei minua tästä puhuminen pelota. Mitä sinulla on mielen päällä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minua tästä puhuminen pelota. Mitä sinulla on mielen päällä?

Tänne en sitä avaa, jos tahdot tietää, niin sovi tapaaminen.

• ja vähän aikaisemminkin.

• Unessa aikasemmin joo.

• Ette !!!! e n ota sisäsiittosia munahaukoja riesaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Sofia! Stefan jätti Eiran asunnon vuokrat maksamatta!

Stefanilta karhuttiin yli 33 000 e vuokrasaatavia Helsingin käräjäoikeudessa, kertovat mediat. Tämä on julkista tietoa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      12164
    2. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      129
      6198
    3. MARTINA,anna jo Sofian olla rauhassa!

Martina jätä jo Sofia rauhaan.Stefan ja Sofia ovat yhdessä ja koita jo hyväksyä se!On lapsellista olla mustasukkainen Sofialle.Stefan ei tule jättämä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      5169
    4. Arvokas pylly-haaste??!!

Sano ei slutshamingille! Somessa kampanjoidaan pyllykuvilla kehorauhan puolesta Jokaisen tulisi voida nauttia kesästä juuri sellaisissa uima-asuissa
      Maailman menoa
      164
      3738