Haluaisin vielä maistaa Sinua, ja tehdä sun kanssa kaiken.
Ihana ******na
4
101
Vastaukset
- Anonyymi
voit joskus tulla kämpilleni katsomaan miten siistiä siellä on, ja voisin paistaa sinulle naudanlihasta ja yrteistä hampurilaiset, tarkoilla jääkahvit jaapalojen kanssa, tarjoilla ben & jerryä hunajan ja suomalaisten mansikoitten kanssa, tarjoilla vaniljakokista jääpalojen kanssa, ja pihvit mediumina, vähän punaisina,
ja voitaisiin katsoa viimeisimmät filmit, mikä makusi vain on?
jos tulet vain katsomaan silloin tällöin kämppäni kunnon? osaan kokata jos sitä mietit, en vain arkiruokaa, vaan enemmän herkkuja, koska en ole juuri koskaan 20 vuoden aikana kitsaillut ruuasta, vaikka toista aina väitän. =)- Anonyymi
Mä en ymmärrä!??? välillä kirjoitat näin että mulla olis jotain toivoa että saan nähdä sinut ja heti perään sitten kirjoitettu että ei ollut sinulle ja illalla taas kirjoitat että miksi en kertonut mitä ajattelen ja aamulla olet jo minut unohtanut!! sen takia en uskalla mitään vastata!olin ajatellut että en aio kertoa hennalle mikä mun auto on kun sen saan!! Ja laitan vielä tummennettu ikkunat niin silloin voidaan kesällä täältä lähtee ajelee jonnekin?? mitä olet mieltä että jos esimerkiksi mentäisiin johonkin rannalla?
- Anonyymi
Hyvältä kuulostaa. Missä päin asut nykyjään?
- Anonyymi
Meni Sari-annalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831529Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671325Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2111299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301275Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041039Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65953- 89933
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123838