Aihe

Vanhemmat aihruttaa paskan olon

Anonyymi

Tilanne on tää: oon 13v tyttö ja mun vanhemmat aiheuttaa mulle paskan olon jatkuvasti sillä ettei ne yksinkertasesti välitä musta. Aina jos haluun vaik tehä niitten kaa jotai ne sanoo "joo kiva ajatus, mut tuun noin kymmenen minuutin päästä". Menee tunti ja meen kysyy: "nii tuuksä kohta, on menny jo tunti". Siihe ne sit vihdoin vaivautuu tulee mun kaa eikä vaa olla puhelimella kattomas netflixii tai pelaamas. Sit oon tietty hiukan pettyny kun ne ei tullu ennen kun muistutin mitä se lupas ja siitä ne sit valittaa et "mikä sua nyt vaivaa. En mä sun kaa mitää tee kun oot tolla päällä. Aina kun tuun jostai kotii itken koko matkan koska tiiän saavani taas kuunnella niitten kuittailuu jostain, esim siitä kuinka paska ihminen oon. En ikinä nauti lomista tai viikonlopuista koska joudun olee mun vanhempien kaa. Niitten takii mulla ei ees oo omii mielipiteitä. Eikä mulla oo ketää kelle puhuu tästä. Mitä mun pitäis tehä?

1

<50

Vastaukset

• tuttu tilanne..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      25819
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16409
    3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      400
      15168
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      12964
    5. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      45
      2530