Tilanne on tää: oon 13v tyttö ja mun vanhemmat aiheuttaa mulle paskan olon jatkuvasti sillä ettei ne yksinkertasesti välitä musta. Aina jos haluun vaik tehä niitten kaa jotai ne sanoo "joo kiva ajatus, mut tuun noin kymmenen minuutin päästä". Menee tunti ja meen kysyy: "nii tuuksä kohta, on menny jo tunti". Siihe ne sit vihdoin vaivautuu tulee mun kaa eikä vaa olla puhelimella kattomas netflixii tai pelaamas. Sit oon tietty hiukan pettyny kun ne ei tullu ennen kun muistutin mitä se lupas ja siitä ne sit valittaa et "mikä sua nyt vaivaa. En mä sun kaa mitää tee kun oot tolla päällä. Aina kun tuun jostai kotii itken koko matkan koska tiiän saavani taas kuunnella niitten kuittailuu jostain, esim siitä kuinka paska ihminen oon. En ikinä nauti lomista tai viikonlopuista koska joudun olee mun vanhempien kaa. Niitten takii mulla ei ees oo omii mielipiteitä. Eikä mulla oo ketää kelle puhuu tästä. Mitä mun pitäis tehä?
Vanhemmat aihruttaa paskan olon
Anonyymi
2
181
Vastaukset
- Anonyymi
tuttu tilanne..
- Anonyymi
Älä syytä ainakaan itseäsi.. Vanhempasi eivät jaksa tai muuten kiinnostu mistään.! Eikö sulla ole kaveria tai muuta tuttua, jolle puhua.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1013112- 262634
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv722392Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m492355Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta302056- 871863
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71749Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä251558Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 91327