Veneellä kahville

Anonyymi

Mihin Tervasaaressa saa laittaa veneen siksiaikaa kun käy syömässä
kahvilla tai jäätelöllä paikallisia yrittäjiä tukemassa ? Siis onko siellä
mitään ilmaista paikkaa tuollaista lyhytaikaista pysähdystä varten ?
En löytänyt muuta kuin maksulliset (päivämaksu) paikat. Olisi hyvää
mainosta yrittäjille, jos olisi selkeästi mainittu mihin veneen voi het-
kellisesti kiinnittää.

22

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suurin ja vihreiden kannattama ongelma on se, että valkopaskohanhet voi häiriintyä.
      Ota yhteyttä ao.kahvilaan/ baariin/ yrittäjään, osaavat varmaan neuvoa asiallista kysyjää.

    • Anonyymi

      Hamina. Veneilijöiden luvattu kaupunki,paskimmat nostoluiskat ja palvelut koko Suomenlahdella.

      • Anonyymi

        Niinpä, ja ihmiset.


      • Anonyymi

        Eihän täällä ole pakko asua. Mikset muuttaisi onnelaasi, mikä se sitten lieneekään.
        Ihmiset täällä olisivat siitä hyvin iloisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä ole pakko asua. Mikset muuttaisi onnelaasi, mikä se sitten lieneekään.
        Ihmiset täällä olisivat siitä hyvin iloisia.

        Asun jo muualla, kannattaisi sinunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun jo muualla, kannattaisi sinunkin.

        Miksi ? Minun kokema Hamina on miellyttävä paikka olla ja asua. Olen asunut muuallakin.


    • Anonyymi

      Ei ole asia selvinnyt asialliseen kysymykseen. Veneillään muualla!

      • Anonyymi

        Mitenköhän tuo veneily yleensäkään onnistuu, jos on kyvytön selvittämään edes hyvin yksinkertaisia asioita.
        Merellä voi tulla eteen tilanteita, joista pitää ihan oikeasti itse selvitä.


    • Anonyymi

      Veneily onnistuu varmasti .Todennäköisesti olen kuljettanut erilaisia
      Vesikulkuneuvoja(suuriakin) yhtä paljon takaperin kuin sinä etuperin.
      Mutta jos sinulla on selkeää varmaa tietoa laituriasiasta niin ,etkö voi
      sitä tietoa kertoa toisille veneilijöille .Näinhän toimisi oikea veneilijä.
      Pikkutärkeät viisastelijat on asia erikseen.

      • Anonyymi

        Ahaa, siinä se syy olikin. Jos perse edellä yrittää kaijaan ei näe mitään.


      • Anonyymi

        No katos kun en tiedä. Jos haluaisin tietää, niin en ainakaan täältä kyselisi enkä alkaisi lapsellisesta kiukuttelua :) Monella on kaksi lapsuutta, alussa ja lopussa.
        Ei nämä sivut koskaan ole mitään asiallista asiaa varten.
        Tai mistäpä minä tietäisin, satunnainen lukija. Jossain voi olla ihan asiaakin mutta siihen en itse luottaisi.


    • Anonyymi

      No miksi otat kantaa asiallisen kysymyksen esittäneen veneilijän kysy-
      mykseen .Kun et kerran tiedä vastausta niin silloin on parempi olla hiljaa.
      Jos on ihan paskanjauhaja joka kyttäilee toisten kirjoituksia vain sen takia
      ,että pääsee viisastelemaan niin olet todella lapsellinen PIPIPÄÄ !!!

      • Anonyymi

        Mitäs sinä sitten juuri teit?


      • Anonyymi

        Laitetaas uudestaan, jos nyt menis paremmin ymmärrykseen.

        "Suurin ja vihreiden kannattama ongelma on se, että valkopaskohanhet voi häiriintyä.
        Ota yhteyttä ao.kahvilaan/ baariin/ yrittäjään, osaavat varmaan neuvoa asiallista kysyjää."


    • Anonyymi

      Pitkä laituri heti nopeusrajoituksen vaihtumis alueella ja toinen melkein sillan alla poijuineen. Otitko haminan netti sivuilta selvää kyllä tietoja löytyy monista paikoista. Netti, ravintoloitsijat siellä, kaupunki opaste vihkoset

    • Anonyymi

      onkohan aloittaja kuullut vierasvene laitureista joita haminassakin on monessa kohtaa

    • Anonyymi

      Aloittaja varmaan tarkoitti ilmaista paikkaa , ettei tarvitse maksaa (kymppiä) Kahvikupin tai jäätelötuutin hinnan päälle.

    • Anonyymi

      Eikös sille itäpuolelle voisi ruopata väylää Oolannin puistoon asti, Veneet keulakiinnityksellä. Parkkikiekko käyttöön ja 4h kiinnitysaika.

    • Anonyymi

      Kirkkojärven rannalla on hyvät venepaikat, siellä voi juoda jäätelön.

      • Anonyymi00020
        UUSI

        Juon viinaa Kirkkojärven rannalla


    • Anonyymi00021
      UUSI

      laituripaikat kahviloiden edessä on valloittaneet veneet jotka olleet siinä jo 30 vuotta

    • Anonyymi00022
      UUSI

      Avoveneellä pääsee vaikka suoraan oolanninpuiston pohjukkaan hiekkarantaan, siihen missä talvella kävi ilmatyynyaluskin. vierasvenelaitureissa on myös tilaa useimmiten.
      Suurimmat venepaikka ongelmat ovat useimmiten niillä kenellä ei edes ole venettä. Mieli tekis ja toiset veneilevät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe