Mihin Tervasaaressa saa laittaa veneen siksiaikaa kun käy syömässä
kahvilla tai jäätelöllä paikallisia yrittäjiä tukemassa ? Siis onko siellä
mitään ilmaista paikkaa tuollaista lyhytaikaista pysähdystä varten ?
En löytänyt muuta kuin maksulliset (päivämaksu) paikat. Olisi hyvää
mainosta yrittäjille, jos olisi selkeästi mainittu mihin veneen voi het-
kellisesti kiinnittää.
Veneellä kahville
19
1137
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin ja vihreiden kannattama ongelma on se, että valkopaskohanhet voi häiriintyä.
Ota yhteyttä ao.kahvilaan/ baariin/ yrittäjään, osaavat varmaan neuvoa asiallista kysyjää. - Anonyymi
Hamina. Veneilijöiden luvattu kaupunki,paskimmat nostoluiskat ja palvelut koko Suomenlahdella.
- Anonyymi
Niinpä, ja ihmiset.
- Anonyymi
Eihän täällä ole pakko asua. Mikset muuttaisi onnelaasi, mikä se sitten lieneekään.
Ihmiset täällä olisivat siitä hyvin iloisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä ole pakko asua. Mikset muuttaisi onnelaasi, mikä se sitten lieneekään.
Ihmiset täällä olisivat siitä hyvin iloisia.Asun jo muualla, kannattaisi sinunkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun jo muualla, kannattaisi sinunkin.
Miksi ? Minun kokema Hamina on miellyttävä paikka olla ja asua. Olen asunut muuallakin.
- Anonyymi
Ei ole asia selvinnyt asialliseen kysymykseen. Veneillään muualla!
- Anonyymi
Mitenköhän tuo veneily yleensäkään onnistuu, jos on kyvytön selvittämään edes hyvin yksinkertaisia asioita.
Merellä voi tulla eteen tilanteita, joista pitää ihan oikeasti itse selvitä.
- Anonyymi
Veneily onnistuu varmasti .Todennäköisesti olen kuljettanut erilaisia
Vesikulkuneuvoja(suuriakin) yhtä paljon takaperin kuin sinä etuperin.
Mutta jos sinulla on selkeää varmaa tietoa laituriasiasta niin ,etkö voi
sitä tietoa kertoa toisille veneilijöille .Näinhän toimisi oikea veneilijä.
Pikkutärkeät viisastelijat on asia erikseen.- Anonyymi
Ahaa, siinä se syy olikin. Jos perse edellä yrittää kaijaan ei näe mitään.
- Anonyymi
No katos kun en tiedä. Jos haluaisin tietää, niin en ainakaan täältä kyselisi enkä alkaisi lapsellisesta kiukuttelua :) Monella on kaksi lapsuutta, alussa ja lopussa.
Ei nämä sivut koskaan ole mitään asiallista asiaa varten.
Tai mistäpä minä tietäisin, satunnainen lukija. Jossain voi olla ihan asiaakin mutta siihen en itse luottaisi.
- Anonyymi
No miksi otat kantaa asiallisen kysymyksen esittäneen veneilijän kysy-
mykseen .Kun et kerran tiedä vastausta niin silloin on parempi olla hiljaa.
Jos on ihan paskanjauhaja joka kyttäilee toisten kirjoituksia vain sen takia
,että pääsee viisastelemaan niin olet todella lapsellinen PIPIPÄÄ !!!- Anonyymi
Mitäs sinä sitten juuri teit?
- Anonyymi
Laitetaas uudestaan, jos nyt menis paremmin ymmärrykseen.
"Suurin ja vihreiden kannattama ongelma on se, että valkopaskohanhet voi häiriintyä.
Ota yhteyttä ao.kahvilaan/ baariin/ yrittäjään, osaavat varmaan neuvoa asiallista kysyjää."
- Anonyymi
Pitkä laituri heti nopeusrajoituksen vaihtumis alueella ja toinen melkein sillan alla poijuineen. Otitko haminan netti sivuilta selvää kyllä tietoja löytyy monista paikoista. Netti, ravintoloitsijat siellä, kaupunki opaste vihkoset
- Anonyymi
onkohan aloittaja kuullut vierasvene laitureista joita haminassakin on monessa kohtaa
- Anonyymi
Aloittaja varmaan tarkoitti ilmaista paikkaa , ettei tarvitse maksaa (kymppiä) Kahvikupin tai jäätelötuutin hinnan päälle.
- Anonyymi
Eikös sille itäpuolelle voisi ruopata väylää Oolannin puistoon asti, Veneet keulakiinnityksellä. Parkkikiekko käyttöön ja 4h kiinnitysaika.
- Anonyymi
Kirkkojärven rannalla on hyvät venepaikat, siellä voi juoda jäätelön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838