Mihin Tervasaaressa saa laittaa veneen siksiaikaa kun käy syömässä
kahvilla tai jäätelöllä paikallisia yrittäjiä tukemassa ? Siis onko siellä
mitään ilmaista paikkaa tuollaista lyhytaikaista pysähdystä varten ?
En löytänyt muuta kuin maksulliset (päivämaksu) paikat. Olisi hyvää
mainosta yrittäjille, jos olisi selkeästi mainittu mihin veneen voi het-
kellisesti kiinnittää.
Veneellä kahville
22
1313
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin ja vihreiden kannattama ongelma on se, että valkopaskohanhet voi häiriintyä.
Ota yhteyttä ao.kahvilaan/ baariin/ yrittäjään, osaavat varmaan neuvoa asiallista kysyjää. - Anonyymi
Hamina. Veneilijöiden luvattu kaupunki,paskimmat nostoluiskat ja palvelut koko Suomenlahdella.
- Anonyymi
Niinpä, ja ihmiset.
- Anonyymi
Eihän täällä ole pakko asua. Mikset muuttaisi onnelaasi, mikä se sitten lieneekään.
Ihmiset täällä olisivat siitä hyvin iloisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä ole pakko asua. Mikset muuttaisi onnelaasi, mikä se sitten lieneekään.
Ihmiset täällä olisivat siitä hyvin iloisia.Asun jo muualla, kannattaisi sinunkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun jo muualla, kannattaisi sinunkin.
Miksi ? Minun kokema Hamina on miellyttävä paikka olla ja asua. Olen asunut muuallakin.
- Anonyymi
Ei ole asia selvinnyt asialliseen kysymykseen. Veneillään muualla!
- Anonyymi
Mitenköhän tuo veneily yleensäkään onnistuu, jos on kyvytön selvittämään edes hyvin yksinkertaisia asioita.
Merellä voi tulla eteen tilanteita, joista pitää ihan oikeasti itse selvitä.
- Anonyymi
Veneily onnistuu varmasti .Todennäköisesti olen kuljettanut erilaisia
Vesikulkuneuvoja(suuriakin) yhtä paljon takaperin kuin sinä etuperin.
Mutta jos sinulla on selkeää varmaa tietoa laituriasiasta niin ,etkö voi
sitä tietoa kertoa toisille veneilijöille .Näinhän toimisi oikea veneilijä.
Pikkutärkeät viisastelijat on asia erikseen.- Anonyymi
Ahaa, siinä se syy olikin. Jos perse edellä yrittää kaijaan ei näe mitään.
- Anonyymi
No katos kun en tiedä. Jos haluaisin tietää, niin en ainakaan täältä kyselisi enkä alkaisi lapsellisesta kiukuttelua :) Monella on kaksi lapsuutta, alussa ja lopussa.
Ei nämä sivut koskaan ole mitään asiallista asiaa varten.
Tai mistäpä minä tietäisin, satunnainen lukija. Jossain voi olla ihan asiaakin mutta siihen en itse luottaisi.
- Anonyymi
No miksi otat kantaa asiallisen kysymyksen esittäneen veneilijän kysy-
mykseen .Kun et kerran tiedä vastausta niin silloin on parempi olla hiljaa.
Jos on ihan paskanjauhaja joka kyttäilee toisten kirjoituksia vain sen takia
,että pääsee viisastelemaan niin olet todella lapsellinen PIPIPÄÄ !!!- Anonyymi
Mitäs sinä sitten juuri teit?
- Anonyymi
Laitetaas uudestaan, jos nyt menis paremmin ymmärrykseen.
"Suurin ja vihreiden kannattama ongelma on se, että valkopaskohanhet voi häiriintyä.
Ota yhteyttä ao.kahvilaan/ baariin/ yrittäjään, osaavat varmaan neuvoa asiallista kysyjää."
- Anonyymi
Pitkä laituri heti nopeusrajoituksen vaihtumis alueella ja toinen melkein sillan alla poijuineen. Otitko haminan netti sivuilta selvää kyllä tietoja löytyy monista paikoista. Netti, ravintoloitsijat siellä, kaupunki opaste vihkoset
- Anonyymi
onkohan aloittaja kuullut vierasvene laitureista joita haminassakin on monessa kohtaa
- Anonyymi
Aloittaja varmaan tarkoitti ilmaista paikkaa , ettei tarvitse maksaa (kymppiä) Kahvikupin tai jäätelötuutin hinnan päälle.
- Anonyymi
Eikös sille itäpuolelle voisi ruopata väylää Oolannin puistoon asti, Veneet keulakiinnityksellä. Parkkikiekko käyttöön ja 4h kiinnitysaika.
- Anonyymi
Kirkkojärven rannalla on hyvät venepaikat, siellä voi juoda jäätelön.
- Anonyymi00020UUSI
Juon viinaa Kirkkojärven rannalla
- Anonyymi00021UUSI
laituripaikat kahviloiden edessä on valloittaneet veneet jotka olleet siinä jo 30 vuotta
- Anonyymi00022UUSI
Avoveneellä pääsee vaikka suoraan oolanninpuiston pohjukkaan hiekkarantaan, siihen missä talvella kävi ilmatyynyaluskin. vierasvenelaitureissa on myös tilaa useimmiten.
Suurimmat venepaikka ongelmat ovat useimmiten niillä kenellä ei edes ole venettä. Mieli tekis ja toiset veneilevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522