Minulla meni uloimman parvekkeen oven lasi halkeamille kun tuuli paiskasi oven yllättäen. Lasi ei kokonaan halennut vaan sen lävisti seinässä oleva uloke. Reikä lasissa kuitenkin on ja reiän ympärillä säröjä sekä lasinpalasia myös tippui lattialle. Mittasin mittanauhalla niin lasi on mitoiltaan noin 70 leveä ja 140 cm korkea. Paksuudesta en osaa sanoa kun en ole lasia irrottanut. Ajattelin, jos ottaisi tarkat mitat lasista ja tilaisi uuden niin olisiko vaihtaminen miten vaikea homma? Oven saa helposti irti saranoiltaan ja itse oven kyljissä sekä jokapuolella on ruuveja, jotka avaamalla koko ovi ilmeisesti olisi purettavissa lasia myöten. Yritin vähän googletella niin 140€ pyytäävät laseista kotiin kuljetettuina. Saisikohan jostain muualta halvemmalla vai onko lasi tosiaan noin kallista? Itse vaihtaminen ei lienee kovin vaikeata? Kokemusta ei siis ole lasihommista, mutta jotain videoita katselin niin näytti varsin helpolta toimenpiteeltä.
Parvekkeen oven lasi rikki, itse korjaaminen?
4
2094
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisikohan nyt ensin aloittaa asumismuodosta. Jos se oli uloin ovi niin rivi- ja kerrostalossa sen korjaus kuuluu taloyhtiölle.
- Anonyymi
Entä jos on vain yksi ovi. joka on samalla sekä uloin, että sisin.
- Anonyymi
Ota paikalliseen lasitusliikkeeseen yhteyttä, homma hoituu ammattitaidolla. Turha säästää väärässä paikassa.
- Anonyymi
Missään ei kannata koskaan säästää yrittää säästää itse tekemällä. Aina ammattilainen asialle. Ei ruokaakaan kannata itse tehdä Prismasta ainekset hakemalla ja itse räpeltämällä jotain. Pahimmassa tapauksessa tuloksena on ruokamyrkytys ja kuolema. Kannattaako ottaa riskiä! Ravintolakokki tekee ruoat varmalla ammattitaidolla. Turha säästää väärässä paikassa, eli yhdessä ihmisen elintärkeimmistä asioista, kuten ruoassa!
Autolla ajaminen on kanssa yksi vaarallisimmista asioista. Ei todellakaan kannata itse ajamalla lähteä liikenteeseen vaarantamaan sekä omaa, että muiden henkeä, kun puhelinsoitolla saa ammattikuskin pihaan, joka vie minne ikinä haluatkaan, vakaalla ammattitaidolla!
Älkää missään nimessä yrittäkö myöskään omia lapsianne hoitaa, kun siihenkin löytyy vakaan ammttitaidon omaavat koulutetut ammattilaiset. Itse yrittämällä lapsia hoitaa voi aiheuttaa lapsille elinikäisiä fyysisiä ja/tai henkisiä vammoja. Turha säästää väärässä paikassa!
Älkää hyvät ihmiste itse edes harkitse yrittävänne yhtään mitään, kun ammattilaisia on maa täynnä asiaan kuin asiaan puhelinsoiton päässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812