Olet nopeasti lämpenevät sorttia

Anonyymi

Olen tehnyt vain joitakin havaintoja ja niistä päätellyt. Yrität hillitä kyllä, mutta silti paistaa läpi. Onko huono juttu? Ei. Totean vain. Päältä päin ei olisi uskonut, mutta kaikkea ei toki arvaa.

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihastuvaa, tulistuvaa vai mitä sorttia?

    • Anonyymi

      Minuun pitää paikkansa!

    • Anonyymi

      Höpö höpö. Mistäs sen tiedät kuinka kauan on kytenyt?

      • Anonyymi

        No jos kyteekin, niin leimahtaa äkkiä.


    • Anonyymi

      Luulet väärin.

    • Anonyymi

      En tiedä, missä yhteydessä ja kenelle aloittaja tuota tarkoittaa. Vastaan kuitenkin. Ainakin läheiset tietää, että olen erittäin temperamenttinen ja ärhäkkäkin. Se ei perheen ulkopuolisilla ole välttämättä monellakaan tiedossa. Pidän niistä ominaisuuksista itsessäni mutta kaikille ei voi räiskyä. Pitää yrittää olla enemmän oma itsensä kaikkien kanssa. Tulisuus on ihan hyvä asia tietyissä rajoissa ja asioissa.

      • Anonyymi

        Avoimen temperamenttisissä ihmisissä on se hyvä puoli, ettei tarvitse arvailla, mitä toinen oikeasti ajattelee. Moni suodattaa reaktioitaan muualla kuin perheen kanssa. Oman perheen kanssa tulee voida olla sellainen kuin oikeasti on. Joka nopeasti tulistuu, myös usein nopeasti leppyy. Jos reaktioitaan panttaa liikaa, se voi kääntyä itseään vastaan ja voi alkaa voimaan henkisesti pahoin. Sekään ei ole hyvä. Tunteita ja ajatuksia tulisi oppia ilmaisemaan rakentavalla tavalla ja antaa siihen myös oikeus toisille.


      • Anonyymi

        Voihan sitä lämmetä muissakin asioissa, toisenlaista lämpenemistä 💓🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä lämmetä muissakin asioissa, toisenlaista lämpenemistä 💓🔥

        Totta. :)


    • Anonyymi

      Mitä ajatuksia tuo temperamentti herättää sinussa? Ja olen kyllä yksi niistä, jotka on tulistuvaa sorttia.

      • Anonyymi

        Ei minua haittaa. Itse olen enemmän rauhallinen ja jos voin hyvin olen iloinen ja näytän hyvät tunteeni eri tavoilla. Osaan joskus suuttuakin.


      • Anonyymi

        Temperamenttisuus ei haittaa itseäni, sillä olen myös itse sellainen. Parisuhteessa pitää saada olla oma itsensä, siihen on oltava tila. Se on vaan parempi, että toinen avoimesti näyttää tunteensa ja reaktionsa sallituissa rajoissa, tietysti niin, ettei se satuta toista. Tunteiden näyttäminen kuuluu ihmisyyteen, tunteiden panttaaminen liittyy epäihmisyyteen ja valheelliseen identiteettiin. Minun kanssa saa räiskyä ja on kyllä hyväksytty senkin jälkeen.


    • Anonyymi

      Harjoittelen tuota rakentavaa ilmaisua, mutta en tiedä, miten pitkään se kestää kehittää tuota ominaisuutta :)

      • Anonyymi

        On minulla itsellänikin siinä opettelemista. Kiihdyn tarvittaessa nollasta sataan hetkessä. Ei aina kovin hyvä juttu. :)


    • Anonyymi

      Olen nopeasti lämpenevää sorttia, mutta en lämpene kenelle tahansa. Vahva tunne saa haluamaan paljon ja voimalla. Sinä saat minut tosiaankin kuumaksi, jännittyneeseen tilaan ja usein myös alan kostumaan. Yritän olla näyttämättä sitä, niinhän se on! Osittain ehkä hillitsen myös olojani, mutta joskus vaan nautin siitä miten saat minut tuntemaan itseni naiseksi miehen vierellä.

      Anteeksi viimeksi silmäni tutkimassa kiihkeään sävyyn vartaloasi. Yritin kovasti jutella asiallisesti, mutta ei se oikein onnistunut kun ajatukset harhaili muussa.🤣 Söin sinua silmilläni. Muista kuitenkin, että tämä johtuu syvistä tunteistani, jotka saa halujani kiehumaan eikä toisinpäin.

    • Anonyymi

      Niin olen. Yhtä miestä ajatellessa lämmöt nousee nollasta sataan silmänräpäyksessä.. Ja tämä oli vain ajatustasolla. Nähdessä kiihtyvyys voi olla vielä suurempi..

    • Anonyymi

      Onko akateemista koulutusta? Muussatapauksessa voidaan miettiminen unohtaa

      • Anonyymi

        Opettele nyt ensin kuitenkin kirjoittamaan. Valtio kustantaa peruskoulun sitä varten, että sen jälkeen jokainen osaisi edes kirjoittaa oikein.


    • Anonyymi

      Tuon pahemmin ei voi erehtyä.

    • Anonyymi

      ei ole, byyää.. mutta onko akateeminen koulutus menestymisen mittari, ota ennemmin putkimies, se rassaa paikat ja tuo lounaan pöytään, heh, minä vain kokoan työpaikallani, laadukasta työtä jota useat henkilöt ihan arabimaista käyvät ihailemassa sheikkien ja kuninkaitten kanssa, 🙄🙄

    • Anonyymi

      hyvää yötä ja kauniita unia, olet minulle tärkeä, toivon sinulle vain parasta elämässäsi, ja toivon että olet onnellinen kaikesta mahdollisesta mitä kohtaat elämäsi varrella.

      rakkain terveisin N

      • Anonyymi

        Kiitos! Hyviä nuo sinun toivotukset.


    • Anonyymi

      Oli ihanan rentouttavaa ajatella häntä tänään ja kirjoitella tänne muutama hassu viesti, tälläistä ei ole tapahtunut pitkään aikaan.
      Olen varma, ettei hän tule tuottamaan minulle myöhemminkään kuin hyvää.

      • Anonyymi

        Mites se menikään.. Sellainen mies huorittelee, joka on oppinut sen esimerkin omalta isältään, joka on huoritellut vaimoaan ja/tai muita naisia. Niin se oppi siirtyy isältä pojalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe