Tilanne on nyt tämä. Mulla alko vähän aikaa sitten uusi seurustelusuhde ja tämän miehen kanssa ollaan jo useaan otteeseen pantu. Suuseksiä ei olla harrastettu vielä kumpaankaan suuntaan. Tahtoisin ottaa häneltä suihin, mutta se sperman määrä suorastaan hirvittää. Olen aikaisemmissa suhteissa useaan otteeseen ottanut suihin ja niellyt, mutta nykyisen kanssa olen tätä lykännyt. Aikaisempien kumppanien sperma on ollut normaalia ( valkeahkoa, limaista ja normaali määrä), mutta nykyisellä se on kirkasta, juoksevaa ja sitä tulee varmaan lähemmäs desi. Silloin kun hän on tullut sisään ja olen juossut vessaan, pöntölle istuessa kuulostaa että kusisi kun spermaa tulee niin paljon. Tahtoisin ottaa häneltä suihin ja niellä, mutta veikkaan oksentavani jos sen teen.
sperman nieleminen
26
2231
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se onkin hunajaa
- Anonyymi
ota suihin vaan. koita niellä koko aja. Mieti mikä voittaja fiilis kun onnistut nieleen kaiken..
- Anonyymi
olen mies ja imen toisen miehen munaa ja nielen spermaa säännöllisesti.
minulle on suuri kunnia, kun saan niellä arvokasta spermaa.- Anonyymi
Hei! Olen mies minäkin ja samaa harrastan toisen ukm kanssa säännöllisesti! Ei mikään voita miehen suihinottoa, mies tietää miten se parasta tekee... Olemme aina 69 asennossa ja nielemme kaverin spermat!!
- Anonyymi
Juu ei saa tuhlata
- Anonyymi
Muutama naispuolinen tuttu on sanonut, että tekemällä oppii.
- Anonyymi
Niinhän siihen oppii. Kyllähän sen ”normaalin” sperman nieleminen oli alussa vaikeeta, mutta nyt sujuu ongelmitta. Nykysen kanssa se määrä vaan hirvittää niin paljon.
- Anonyymi
Löytyykö naista Satakunnan alueella joka nielee kaiken?
[email protected] - Anonyymi
Anna hänen heedelmöidä munasolusi !
Täällä olis toinen mies Satakunnasta jolta sais joku nainen imeä lastit suuhun tai minne ikinä sit haluaakaan ;).
oral.sex.male83 at gmail.comSatakunnan naisilta viestejä kiitos :). Tai naisilta jotka olis Pori-Rauma akselille tulossa esim. työreissulle
- Anonyymi
Millainen varustus sul
- Anonyymi
Miks leikattu
- Anonyymi
Ei kiinnosta, sua varmaan
- Anonyymi
oisko halukkaita antaa vielä lisää vinkkejä tähän tilanteeseen, vai pitääkö tyytyä näihin muiden seuran haku kommentteihin? :)
- Anonyymi
Ootko sanonut että sua hirvittää se määrä mulla oli kans miesystävä jolta tuli paljon ja itseäni hirvitti se määrä ja kauan keräsin rohkeutta sanoa sitä. Mutta kun sanoin niin ymmärsi hyvin🙂
- Anonyymi
Ihan tuo ruoka ja juoma suussa parempi, kuin jonk kusivärkki.
- Anonyymi
Suomalaisten lempikarkki on kusenmakuiset pastillit. Tarkoitan siis salmiakkia, joka on yhtä kuin ammoniumkloridi (=virtsan hapattaja).
- Anonyymi
Tähän varmasti vaikuttaa se miltä se maistuu. Kokeile ensi kerralla maistaa pikkuisen ja jos otat suihin, niin anna valua suusta rinnoille. Me miehet tykkäämme tällaisesta irstaasta sikailusta!
Niin eihän tuo haittaa vaikka hieman valuu suun pielestä ohikin, jos oikein paljon tulee. Purskuttele ohi ja niele loput ja imeskellä kulli puhtaaksi. Aivan taivaallista. Pääasia, että saa laueta suuhun. Itse olen tykännyt joskus irstailla varsinkin silloin kun on kuivaa kautta takana ja tietää että tulee isot lastit että otatan ne suuhun. Vaimo kyllä on niellyt ihan kiltisti. Tokko tuota desiä tulee.
Kyllä kelpais löytää nainen joka imis loppuun asti ja nielis. Tai miksi ei vaikka kasvoille tai rinnoille :)
- Anonyymi
Se valkoinen on, kun siinä on paljon siittiöitä, eli ei ole pitkään aikaan saanut. Tavallisesti spermaa ei tule paljon, jos on usein saanut, paitsi tuota kirkasta jos on tosi hyvä pano. Mulle miehenä ei ole millään tavalla oleellista nieleekö joku sitä spermaa vai ei, tykkäisin laueta kuitenkin suuhun, niin että viimisetkin spermat nainen imee peniksestä jotka ei normaalisti tule ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436