sperman nieleminen

Anonyymi

Tilanne on nyt tämä. Mulla alko vähän aikaa sitten uusi seurustelusuhde ja tämän miehen kanssa ollaan jo useaan otteeseen pantu. Suuseksiä ei olla harrastettu vielä kumpaankaan suuntaan. Tahtoisin ottaa häneltä suihin, mutta se sperman määrä suorastaan hirvittää. Olen aikaisemmissa suhteissa useaan otteeseen ottanut suihin ja niellyt, mutta nykyisen kanssa olen tätä lykännyt. Aikaisempien kumppanien sperma on ollut normaalia ( valkeahkoa, limaista ja normaali määrä), mutta nykyisellä se on kirkasta, juoksevaa ja sitä tulee varmaan lähemmäs desi. Silloin kun hän on tullut sisään ja olen juossut vessaan, pöntölle istuessa kuulostaa että kusisi kun spermaa tulee niin paljon. Tahtoisin ottaa häneltä suihin ja niellä, mutta veikkaan oksentavani jos sen teen.

26

2057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos se onkin hunajaa

    • Anonyymi

      ota suihin vaan. koita niellä koko aja. Mieti mikä voittaja fiilis kun onnistut nieleen kaiken..

    • Anonyymi

      olen mies ja imen toisen miehen munaa ja nielen spermaa säännöllisesti.
      minulle on suuri kunnia, kun saan niellä arvokasta spermaa.

      • Anonyymi

        Hei! Olen mies minäkin ja samaa harrastan toisen ukm kanssa säännöllisesti! Ei mikään voita miehen suihinottoa, mies tietää miten se parasta tekee... Olemme aina 69 asennossa ja nielemme kaverin spermat!!


    • Anonyymi

      Juu ei saa tuhlata

    • Anonyymi

      Muutama naispuolinen tuttu on sanonut, että tekemällä oppii.

      • Anonyymi

        Niinhän siihen oppii. Kyllähän sen ”normaalin” sperman nieleminen oli alussa vaikeeta, mutta nyt sujuu ongelmitta. Nykysen kanssa se määrä vaan hirvittää niin paljon.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Anna hänen heedelmöidä munasolusi !

    • Täällä olis toinen mies Satakunnasta jolta sais joku nainen imeä lastit suuhun tai minne ikinä sit haluaakaan ;).

      oral.sex.male83 at gmail.com

      • Satakunnan naisilta viestejä kiitos :). Tai naisilta jotka olis Pori-Rauma akselille tulossa esim. työreissulle


    • Anonyymi

      Millainen varustus sul

      • Jos multa kysyit niin ihan normaalin kookinen ympärileikattu :). Kuka kyselee?


    • Anonyymi

      Miks leikattu

      • Terveydellisistä syistä. Pistä mailia niin jutellaan lisää


      • Rohkeasti vain viestiä jos kerran kiinnostaa :)


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta, sua varmaan

      • Kyllä aina kiinnostaa jos naisesta on kyse :)


    • Anonyymi

      oisko halukkaita antaa vielä lisää vinkkejä tähän tilanteeseen, vai pitääkö tyytyä näihin muiden seuran haku kommentteihin? :)

      • Anonyymi

        Ootko sanonut että sua hirvittää se määrä mulla oli kans miesystävä jolta tuli paljon ja itseäni hirvitti se määrä ja kauan keräsin rohkeutta sanoa sitä. Mutta kun sanoin niin ymmärsi hyvin🙂


    • Anonyymi

      Ihan tuo ruoka ja juoma suussa parempi, kuin jonk kusivärkki.

      • Anonyymi

        Suomalaisten lempikarkki on kusenmakuiset pastillit. Tarkoitan siis salmiakkia, joka on yhtä kuin ammoniumkloridi (=virtsan hapattaja).


    • Anonyymi

      Tähän varmasti vaikuttaa se miltä se maistuu. Kokeile ensi kerralla maistaa pikkuisen ja jos otat suihin, niin anna valua suusta rinnoille. Me miehet tykkäämme tällaisesta irstaasta sikailusta!

    • Niin eihän tuo haittaa vaikka hieman valuu suun pielestä ohikin, jos oikein paljon tulee. Purskuttele ohi ja niele loput ja imeskellä kulli puhtaaksi. Aivan taivaallista. Pääasia, että saa laueta suuhun. Itse olen tykännyt joskus irstailla varsinkin silloin kun on kuivaa kautta takana ja tietää että tulee isot lastit että otatan ne suuhun. Vaimo kyllä on niellyt ihan kiltisti. Tokko tuota desiä tulee.

    • Kyllä kelpais löytää nainen joka imis loppuun asti ja nielis. Tai miksi ei vaikka kasvoille tai rinnoille :)

    • Anonyymi

      Se valkoinen on, kun siinä on paljon siittiöitä, eli ei ole pitkään aikaan saanut. Tavallisesti spermaa ei tule paljon, jos on usein saanut, paitsi tuota kirkasta jos on tosi hyvä pano. Mulle miehenä ei ole millään tavalla oleellista nieleekö joku sitä spermaa vai ei, tykkäisin laueta kuitenkin suuhun, niin että viimisetkin spermat nainen imee peniksestä jotka ei normaalisti tule ulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe