Kysyisin mitä hyötyä olisi suomen romaaneista mahdollisen sotatilan tullessa. Entä jo valmiiksi ihmisraihnaiset huumeidenkäyttäjät.
Tiedän, että on raflaava kysymys, mutta oikeasti mitä he ovat valmiita tekemään suomen kansan puolesta?
Väitän, että ovat ensimmäisenä tunkemassa väestösuojiin kyynärpää taktiikalla.
Itse isänmaallisena olen valmis antamaan henkeni suomen puolesta, mutta mitenkäs nämä yhteiskunnan elätit?
Mahdollinen sotatila
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt meni yli vai uskooko joku että nykyteknologian rinnalla pärjätään sodassa sisulla niinkuin 80v sitten tyhjänpäiväistä sekin on lähteä tapattamaan itseään sellaisessa tilanteessa
- Anonyymi
No tota vetihän sodassa äijät pervitiiniä eli amfetamiinia jota saatiin saksalaisilta kun se siellä kiellettiin huumeena ei ne ukot olisi muuten jaksaneet ja sodan jälkeen olikin narkkeja joka puolella maata että näin!!
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noinkaan ollut.
- Anonyymi
Katso areenasta huume-suomen historia oliko nyt 4 osainen sarja!!
- Anonyymi
Saksa huumeilla ja ase avulla oli ratkaiseva merkitys kuten myöskin saksan vilja toimituksilla, se miksi suomi ei katkaissut muurmanskin rataa johtui usa.n, esittämästä uhkauksesta sodan julistamisesta suomelle.
historia on historiaa ja nyky aika on nyky aikaa, - Anonyymi
Onko nyt sotatila mukamas tulossa het koronatilan jälkehen ja pitäiskö siihen jo alkaa noita ryhmiäkin sitten kouluuttammaan???
- Anonyymi
Ei mitään hyötyä.
- Anonyymi
Etulinjaan tiedustelijoiksi. Toiset pystyy puhumaan vihulisen pyörryksiin. Toiset vaan muuten lähettävät tietoa muille. Niinhän se nytkin toimaa. Kukaan ei tiedä miten. Joten vaikeita koodeja voi tulla.
- Anonyymi
Tuskin kukaan täyspäinen kaipaa minkäänlaista sotaa tai riitaakaan, ainut vaan, että nykyään alkaa oleen monenmoiset keitokset kokoon keittymässä ja totta kai siitä seurauksiakin on...
- Anonyymi
Palstan täyspäiset lukijat tietänevät että Helsingin Hietaniemessä Mannerheimin muistomerkin läheisyydessä on romanien sankarivainajamuistomerkki. Romanien sotataipaleesta on tutkittua tietoa saatavilla. Aloittajan ei pitäisi kirjoitella asioista joista ei tiedä mitään eikä ymmärrä mitään.
- Anonyymi
Talvisodan alkaessa miettivät, annetaanko innokkaille kommunisteille aseita ollenkaan. Niin siinä vaan kävi, kun se toveri hyökkäsi satamääräisen pommikonelaivueen avulla Helsinkiin viattomien siviilien kimppuun valikoimatta kommunisteja/kapitalisteja, halusivat kommunistitkin ase kädessä puolustaa perhettään ja isänmaataan.
En epäile hetkeäkään, etteivätkö maamme romanitkin olisi ase kädessä puolustamassa kotimaataan, kuten jo tekivätkin. Nostan romaneille hattua, toisin kuin näille nykyisille armeijasta kieltäytyville käpykaartilaisille... - Anonyymi
Tarkoittanet myöskin munsalan soutajija.
- Anonyymi
Häpeä, kun kirjoitat tuollaista ennakkoluuloista roskaa! Ja ala herätä pikkuhiljaa tälle vuosituhannelle.
- Anonyymi
Siinä taasen yks punikki mekastaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749