Ikävä on sinua paljon!
Rakastan sinua rouvani!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rouville tuskin palstalla puoliso vannoo rakkautta, eiköhän tuo onnistu ihan kasvotusten.
- Anonyymi
Nyt rakkaus en uskalla tulla sun luokse!parin tunnin päästä vähintään kun olen vähän nauttinut niin en tule! rakkaus anteeksi!mä rakastan sua aina!!!
- Anonyymi
Minä kyllä sanon että minun Rouva on ainut jota haluan ja rakastan! mitä sillä on merkitystä sanonko palstalla! Totuus on että vaikka te kaikki haluatte häntä niin ei onnistu!minä en koskaan luovuta helpolla!! minun rakkaani on maailman rakkain ja KAUNEIN JA SEKSIKKÄIN NAINEN!!! Tietenkin minä olen mustasukkainen!! Minun rouvani on minun rakkauteni ja te muut voitte sitten ne muut naiset omia!minä en ole kiinnostunut kuin hänestä! Nyt kyllä haluan nähdä ja sanoa että anteeksi rakas ja annan Halin ja tietenkin se minua lyö! mitä se haittaa kyllä se on parempi kuin tämä ikivä mitä on ollut Jo vuosia!!!! mutta rakkaus rakastan sinua aina! valitettavasti en voi unohtaa sinua! rakkaus olet minulle aina todella rakas!!!💝💝💘💘💘💋💞💞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä sanon että minun Rouva on ainut jota haluan ja rakastan! mitä sillä on merkitystä sanonko palstalla! Totuus on että vaikka te kaikki haluatte häntä niin ei onnistu!minä en koskaan luovuta helpolla!! minun rakkaani on maailman rakkain ja KAUNEIN JA SEKSIKKÄIN NAINEN!!! Tietenkin minä olen mustasukkainen!! Minun rouvani on minun rakkauteni ja te muut voitte sitten ne muut naiset omia!minä en ole kiinnostunut kuin hänestä! Nyt kyllä haluan nähdä ja sanoa että anteeksi rakas ja annan Halin ja tietenkin se minua lyö! mitä se haittaa kyllä se on parempi kuin tämä ikivä mitä on ollut Jo vuosia!!!! mutta rakkaus rakastan sinua aina! valitettavasti en voi unohtaa sinua! rakkaus olet minulle aina todella rakas!!!💝💝💘💘💘💋💞💞
Juu, mua ei kiinnosta sun vuolaat selitykset. Ei liity minuun mitenkään.
T.
Anonyymi
Tänään 08:44
UUSI
- Anonyymi
Kiitos, ikävä täälläkin.
- Anonyymi
Haluan sinua rakas! Ei erota ikinä!!!!!!mä oon vähän päihtyneenä nyt mutta kohta olen selvinpäin. Ja tunteet ovat aidosti sinun!! rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan sinua aina vilpittömästi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770