Jotka ovat näitä syvällisiä...

Anonyymi

Mitkä ovat näit syvällisten keskustelujen aiheita tässä hetkessä, mistä haluaisit keskustella kanssani?

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai niitä viitsi tähän kirjoittaa, menee loppuaika sitten siinä kun sumplii trollien sotkuja. Tosin olet sen verran fiksu, ettei ehkä tarvetta. Etkä ole täällä, minä kun kuvittelen olevani oikeasti aika suhteellisuudentajuinen, jopa jalat maassa -tyyppi 😂

• Anonyymi

Itseäni kiinnostaa monikin asia. Psykologia, uskonnot, filosofia, astrologia, numerologia, unet ym. Ihmismieli ja sen salaisuudet ovat jatkuvan kiinnostukseni kohde.

• Anonyymi

No nämä. Ihmisen mieli ja toiminta. Numerologiaan en ole perehtynyt enkä astrologiaan, mutta mielenkiintoisia nekin ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nämä. Ihmisen mieli ja toiminta. Numerologiaan en ole perehtynyt enkä astrologiaan, mutta mielenkiintoisia nekin ovat.

Näiden aihepiirien asiat ovat kiinnostaneet itseäni jo aika nuoresta lähtien. Syvälliset keskustelut ovat elämän suola ja sokeri, enkä usein edes jaksa kovin pinnallisia keskusteluja. En saa niistä mitään irti.
        Harvoin vaan tapaa ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita keskustelemaan asioista vähän syvällisemmällä tasolla, mikä on harmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näiden aihepiirien asiat ovat kiinnostaneet itseäni jo aika nuoresta lähtien. Syvälliset keskustelut ovat elämän suola ja sokeri, enkä usein edes jaksa kovin pinnallisia keskusteluja. En saa niistä mitään irti.
        Harvoin vaan tapaa ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita keskustelemaan asioista vähän syvällisemmällä tasolla, mikä on harmi.

Totta! Suurin osa ihmisistä on pinnallisia eivätkä jaksa syventyä syvällisimpiin aiheisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen ihan samoin... Pinnallinen kommunikoiminen on minulle usein raskasta.
        terveisin 12.19

• Anonyymi

Nuo numerot ovat varmaan merkityksellisiä, mutta en tiedä niiden sanomaa.

• Anonyymi

Kiitos, löytyihän näin paljon maukkaita aiheita kahvin kanssa : )
      AP.

• Anonyymi

Hänen, naisen, kanssa keskustelin kyllä aika monesta aihepiiristä maan ja taivaan välillä. Oli kyllä mielenkiintoista, välillä oltiin tosin hiljaakin pitkiä aikoja.

Kaipaan niitä keskusteluja, häntä muutenkin kokonaisena, fiksuna ja suloisena naisena. Älyä löytyy kyllä runsaasti ja myös naisellista viehätysvoimaa, pakko myöntää. On lohduton ikävä, koska se oli sitten siinä...m ---> n

• Anonyymi

Miksi täällä häntä huhuilet eikö hän ole oikeassa elämässäsi?

• Anonyymi

Mikä sai loppumaan ne mielenkiintoiset keskustelut? Jäitkö vastausta vaille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sai loppumaan ne mielenkiintoiset keskustelut? Jäitkö vastausta vaille?

Hän lähti pois, minä jäin. Työkuvioista on kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti keskusteluja ei voinut jatkaa työkuvioiden ulkopuolella, etkä rohjennut häneen ottaa enää yhteyttä, siihen oli varmaan joku syy..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsis. Juoksit liian monen perässä. Tinderissä metsästit. Sielusi ei ollut puhdas vastaanottamaan yhtä ainoaa. Jatka funtsimista.opi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti keskusteluja ei voinut jatkaa työkuvioiden ulkopuolella, etkä rohjennut häneen ottaa enää yhteyttä, siihen oli varmaan joku syy..

Itse olisin ollut kiinnostunut jatkamaan tutustumista, mutta hän antoi ymmärtää ettei ole minusta kiinnostunut sen enempää.

Hänellä tosin saattoi olla jotakin säpinää erään minua kiinnostavamman miehen kanssa, mutta tämä on vain omaa päättelyäni erinäisten pikku juttujen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olisin ollut kiinnostunut jatkamaan tutustumista, mutta hän antoi ymmärtää ettei ole minusta kiinnostunut sen enempää.

Hänellä tosin saattoi olla jotakin säpinää erään minua kiinnostavamman miehen kanssa, mutta tämä on vain omaa päättelyäni erinäisten pikku juttujen takia.

No enpä ihmettele..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia selvä. Unohda koko ihminen. Etsi toinen saman tyyppinen tai voi olla erilainenkin. Nyt olet kiinni tuossa etkä avoin uusille, siksi junnaat paikallaan.

• Anonyymi

Mikä on mies meidän tarkoitus? Miksi tulit elämääni?

• Anonyymi

Kysy sitä sielultasi.täältä vastaus ei löydy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      233
      3961
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      122
      2291
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1439
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      919
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      787
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      746
    Aihe