Edelleen odotan sitä. Ikinä en unohda. :)
Naiselle joka lupasi pyöritellä mua lumihangessa
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten kun luminen talvi saapuu, saat kunnon kuorrutuksen ;)
- Anonyymi
No kun en mä jaksaisi odottaa niin kauaa. :)
- Anonyymi
Kyselin tuota täällä kun satoi päiväksi lunta, toukokuussa.
- Anonyymi
Mä olen kysellyt jo pitkään.
- Anonyymi
Missä tuo lupaus siitä on tehty?
- Anonyymi
Paikassa joka ei ole enää toiminnassa.
- Anonyymi
Sit mökki saunasta nakuna hankeen kunhan talvi tulee!🙃
Ehkä olin jo niin sekaisin hänestä sillon.😁- Anonyymi
hymiötrolli vauhdissa .
- Anonyymi
Säälittävää
- Anonyymi
Juu niin tein. Ooon roteva iso pohjanakka. Kyllä pikkumies nousee ilmaan pyöriteltäväksi
T: Anu Sinna 45 v
K-pohjanmaa
Varattu - Anonyymi
Näin tullut sanottua useammalle miehellä viimeisin tais olla jape kun "suutuin" leikillä.
- Anonyymi
lupaan, siis, tosissani että en enää tee noin jos lepyt, oppisin jo virheistäni.
pidin sitä alkuun vitsinä kun sanoit ensimmäisellä kerralla, nyt tajuan että olet tosissasi, minulla ei ole vain yksinkertaisesti menettää sinua, ymmärrät kai sen? - Anonyymi
jep jep kaikkee sitä on
- Anonyymi
Siis oikeastiko haluut naisen pyörittelevän sua lumihanges 🤣
- Anonyymi
Haluan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan :)
Siistiii😃😃
- Anonyymi
Jokos se paikka on auki nyt?
- Anonyymi
Ei. Se suljettiin pysyvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4482866IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1032108- 1671682
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.921574Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171556Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591258- 1471124
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu521100Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44972Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450942