Tuu kulta sä

Anonyymi

Siihen lähimyymälään ,sähän voit oikaista.:)

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voi ku oon töissä nyt.

• Anonyymi

Mulla ei ole mitään lähimyymälä enkä edes halua täällä pihalla käydä enempää kuin on pakko!! sen takia menen aina muualle ulkoilee kuin täällä pihalla!!

• Anonyymi

Älä selitä!! näin sinut ulkoilemassa sisällä kirkossa!! suosin muuten omenoita enkä lepakoita ymmärrätkö senkin pakana??!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä selitä!! näin sinut ulkoilemassa sisällä kirkossa!! suosin muuten omenoita enkä lepakoita ymmärrätkö senkin pakana??!!

^ Itsensä kanssa keskusteleva psykopaatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkenna nyt vähän??en voi olla hän jolle kirjoitit tämän viestin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkenna nyt vähän??en voi olla hän jolle kirjoitit tämän viestin!!

En tarkenna!! olet hän tiedän sen!!! mitä me ollaan puhuttu mun takapihalla masturboinnista lepositeisiin joutaisit!!

• Anonyymi

Meinaatko Salee vai mitä kauppaa?

• Anonyymi

Joo sitä meinasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sitä meinasin.

En ymmärrä???en voi olla hän jolle kirjoitit näitä viestejä!! emme ole missään vaiheessa jutellut sellsissa asioita irl! ja ei varsinkaan masturbaatio!! vaikka ei siinä mitään väärää ole!! ihan luonnollinen asia!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä???en voi olla hän jolle kirjoitit näitä viestejä!! emme ole missään vaiheessa jutellut sellsissa asioita irl! ja ei varsinkaan masturbaatio!! vaikka ei siinä mitään väärää ole!! ihan luonnollinen asia!!

Tuo ylläoleva kaipaa kyllä hoitoa.

• Anonyymi

En voi tänään ku en oo kaupungissa, mutta joku toinen päivä sitten :)

• Anonyymi

Eilen oikaisin kahdesti. Yötä myöten riitti kerta. Moi.

• Anonyymi

Nähtiinkö me tässä joku aika sitten siellä, kun mä en ollut ihan varmas siitä olitko se sinä??

• Anonyymi

Ehkä,ehkä olin....

• Anonyymi

Tiedät että en ole nähnyt sinua jos olet hän kenelle minä täällä kirjoitan!!minä en ole nähnyt häntä edes vilaukselta jos olisin niin kyllä mä silloin olisin jutellut hänen kanssaan!! jos tietäisin missä hän on niin hetkeäkään epäröimättä menisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä,ehkä olin....

Kävit niin nopsaa, enkä nähnyt sinua kunnolla niin jäi hieman epäselväksi, mutta jos olit sinä niin taisin nähdä sinut silloin edellisenäkin päivänä kadulla kun katsoin ikkunastani :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävit niin nopsaa, enkä nähnyt sinua kunnolla niin jäi hieman epäselväksi, mutta jos olit sinä niin taisin nähdä sinut silloin edellisenäkin päivänä kadulla kun katsoin ikkunastani :)

mutta jos olis kyse musta niin oon nyt reissussa niin en pääse sinne varmaankaan tällä viikolla. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta jos olis kyse musta niin oon nyt reissussa niin en pääse sinne varmaankaan tällä viikolla. :(

Mä en ymmärrä mikä on minulle tarkoitettu viesti joten yritän kirjoittaa vaan omia viestiketjuja!! ja vain jos minulla on hänelle asiaa kuten esimerkiksi huomenna kello 16 ei missään nimessä voi olla pihalla tai esimerkiksi rapussa koska en halua että meidän tutut näkee hänet täällä jotta kukaan ei voi sanoa että meidän täytyy muuttaa muualle!! ja en halua että meidän asioihin puuttuu kukaan enkä halua että mikään meidän asioita kuuluu muutenkaan kenelläkään puhuu!!me olemme aikuisia ihmisiä ja luulisi että hän ymmärtää että vaikka meillä olisi kuinka hermot kireällä niin meidän asioita ei muille kuulu puhuu!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auton menen hakemaan heti kun saan sen!! ja ihan oikeasti meidän kummankin parhaaksi sen haen jotta meidän kesä ei ole pelkästään palstalla tai parvekkeelle!! haluan ihan oikeita asioita tehdä IRL kuten esimerkiksi uimaan ja grillit ja urheilu jne mitä ikinä haluat!! auto kuitenkin on välttämätöntä täällä olla!!

• Anonyymi

kävin salessa ostamassa vichy juomapullon, vaikka onkin vähän kolossikengät 44 numero, pitäisi oikeastaan olla 43.5 numero, niin kyllä kävin jo salessa, en viitsinyt enempää ostaa, koska tarvitsin juuri nimenomaan 0,5 litran juomapullon kesähelteitä ja kävelyä varten. =)

aika hitaasti kävelen entiseen verrattuna, mutta, kiitoksia kuitenkin kehuista,

• Anonyymi

Ymmösinkö että haluat pullon!??saat kyllä kunhan vain osaat olla siitä hiljaa!!

• Anonyymi

Kannaks mun kaljat kotiin asti?

• Anonyymi

Eikä tässä rapussa muut ihmiset tiedä kuin Se jätkä jolle annoin sen pullon!! joten toivottavasti et mitenkään puhu edes vitsillä täällä muille!!ne pullot ovat ihan muille kuin esimerkiksi oman talon asukkaille! mutta sinulle annan ilmaiseksi!! Se jätkä mikä on naapuri niin on täällä ainut joka niistä tietää!! mutta kun kerta olet huomannut niin tietenkin minä annan sinulle!! ilmaiseksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1209
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      872
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe