Facebookista löytyy parikin Gambia-aiheista ryhmää. Onko täältä jotkut noissa ryhmissä? Onko muut ryhmäläiset suomalaisia vai gambialaisia? Ja mikä olisi hyvä ryhmä, johon voisi harkita liittymistä?
Gambia facebookryhmät
2
84
Vastaukset
- Anonyymi
Big Dick from The Gambia lienee oivallinen ryhmä.
- Anonyymi
Olen yksi Suomi-Gambia-Suomi -ryhmän ensimmäisistä jäsenistä. Vuosia sitten ryhmästä oli minulle hyötyä, kun perheeni kanssa aloittelimme hyväntekeväisyysprojekteja Gambiassa. Myöhemmin esim. Ebolakriisin aikana ryhmässä sai vinkkejä vaihtoehtoista lentoreiteistä. Sittemmin ryhmä alkoi mennä enemmän ja enemmän siihen, että kuinka saan tuotua "matkamuiston" sieltä koto Suomeen. Olen myös siinä toisessa ryhmässä. Silläkään ei ole paljoa annettavaa enää. Sitäpaitsi yhteydet pelaavat Gambiaan jo hyvin, ja kun on siellä tuttuja, niin minun on yksinkertaisinta on kysyä paikallisilta, jos kysyttävää on. Ryhmissä on suomalaisia ja jokunen gambialainen, mutta viestintä tapahtuu suomeksi, tai ainakin jossain vaiheessa sitä vaadittiin. Poikkean ryhmissä enää harvoin, mutta kaipa niitä aloitteleville Gambian matkaajille voi suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821635- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201936- 53862
- 61853
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68852Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34784
- 37779