Kesäprojekti: Päästä kahden miehen panoleluksi.

Nautin ihan valtavasti, kun onnistun tyydyttämään miehen. Tai vielä parempi, jos hän tyydyttää itsensä minuun. Ja aina olen saanut kehuja, että olen oikein hyvä lutka.

Nyt olisi aika kokeilla, kuinka minussa riittää miestä lutkaksi kahdelle miehelle. Ja tuleeko siitä tuplasti hyvä mieli verrattuna siihen, että yksi mies tyydyttää itsensä minuun. Pelkästä panosta ja hauskan pidosta kiinnostuneet miehet, osoittakaa kiinnostuksenne. En tahdo hempeilyä tai suudelmia. Mieluisin paikka on olla sinulle/teille panolelu. Yksikin hyvä riittää alkuun, mutta toiveissa olisi halu käyttää minua myös kimpassa.

11

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei miehet kiihotu siitä jos joutuu katselemaan toista miestä. se on turn off.

    • Anonyymi

      olen bottom-lutka ja on hienoa kun kalu on suussani ja perseessäni ja saan tuottaa nautintoa toiselle miehelle.
      Miehet nimittelee minua lutkaksi ja panopuuksi. Kuten olenkin.
      Jokainen bottom on lutka, ei bottom muuta olekaan.
      olen käyttötavara, kyrpän jatke, sperman-tyhjennys-astia.
      Tarvitsen munaa ja sperma suuhuni ja perseeseeni jatkuvasti.
      olen pano-reikä-raimo.

      • Anonyymi

        Näitkö tuon peilistäsi?


      • Anonyymi

        Tane on käynyt taas kertomassa itsestään.Kyllä täällä on jo kaikille selvää millainen olet.


      • Mulla ei koskaan ole ollut samaan aikaan oikea kelu molemmissa päissä samaan aikaan :(


      • Anonyymi

        Sulla ei niitä ole koskaan ollut.Kyylä on alkanut jo oikeinkirjoitus poliisiksi.Käyhän tutkii omat sotkus virheitä löytyy niistäkin.Kannattaisko yrittää hankkia vielä elämä,taitaa sun kohdalla olla myöhäistä.


      • Anonyymi
        bim_46 kirjoitti:

        Mulla ei koskaan ole ollut samaan aikaan oikea kelu molemmissa päissä samaan aikaan :(

        Niimpä... josko sitä saisi ensin sitä yhtäkin, perinteiseen tapaan takaapäin doggy stylessä josta sitten harjoitusten ja kokemuksen myötä toinenkin mies mukaan jolta ottaa saman aikaisesti suihin... ;)
        Pelkkää panoa, miesten keskistä hauskanpitoa, ilman sen kummempia hempeilyitä ja vastaavia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö tuon peilistäsi?

        Nähdäpä itsensä saman aikaisesti peilistä kun on nöyränä toisen miehen edessä, hänen halujensa kohteena, naitava, pantavana, suorastaan nussittavana... tuntien kuinka hänen kova kyrpänsä soutaa perseessäni ja oma pienempi kikkelini heiluisi veltohkona hänen työntöjensä tahdissa...


    • Anonyymi

      Alkoi kiinnostaa. Miten saan kiinni?

      • Millainen mies olet? Missäpäin?


      • Anonyymi
        bim_46 kirjoitti:

        Millainen mies olet? Missäpäin?

        Pks seudulta 54v ukko. Miten saan sut kiinni?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe