Kesäprojekti: Päästä kahden miehen panoleluksi.

Nautin ihan valtavasti, kun onnistun tyydyttämään miehen. Tai vielä parempi, jos hän tyydyttää itsensä minuun. Ja aina olen saanut kehuja, että olen oikein hyvä lutka.

Nyt olisi aika kokeilla, kuinka minussa riittää miestä lutkaksi kahdelle miehelle. Ja tuleeko siitä tuplasti hyvä mieli verrattuna siihen, että yksi mies tyydyttää itsensä minuun. Pelkästä panosta ja hauskan pidosta kiinnostuneet miehet, osoittakaa kiinnostuksenne. En tahdo hempeilyä tai suudelmia. Mieluisin paikka on olla sinulle/teille panolelu. Yksikin hyvä riittää alkuun, mutta toiveissa olisi halu käyttää minua myös kimpassa.

11

1257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei miehet kiihotu siitä jos joutuu katselemaan toista miestä. se on turn off.

• Anonyymi

olen bottom-lutka ja on hienoa kun kalu on suussani ja perseessäni ja saan tuottaa nautintoa toiselle miehelle.
      Miehet nimittelee minua lutkaksi ja panopuuksi. Kuten olenkin.
      Jokainen bottom on lutka, ei bottom muuta olekaan.
      olen käyttötavara, kyrpän jatke, sperman-tyhjennys-astia.
      Tarvitsen munaa ja sperma suuhuni ja perseeseeni jatkuvasti.
      olen pano-reikä-raimo.

• Anonyymi

Näitkö tuon peilistäsi?

• Anonyymi

Tane on käynyt taas kertomassa itsestään.Kyllä täällä on jo kaikille selvää millainen olet.

• Mulla ei koskaan ole ollut samaan aikaan oikea kelu molemmissa päissä samaan aikaan :(

• Anonyymi

Sulla ei niitä ole koskaan ollut.Kyylä on alkanut jo oikeinkirjoitus poliisiksi.Käyhän tutkii omat sotkus virheitä löytyy niistäkin.Kannattaisko yrittää hankkia vielä elämä,taitaa sun kohdalla olla myöhäistä.

• Anonyymi
        bim_46 kirjoitti:

Mulla ei koskaan ole ollut samaan aikaan oikea kelu molemmissa päissä samaan aikaan :(

Niimpä... josko sitä saisi ensin sitä yhtäkin, perinteiseen tapaan takaapäin doggy stylessä josta sitten harjoitusten ja kokemuksen myötä toinenkin mies mukaan jolta ottaa saman aikaisesti suihin... ;)
        Pelkkää panoa, miesten keskistä hauskanpitoa, ilman sen kummempia hempeilyitä ja vastaavia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitkö tuon peilistäsi?

Nähdäpä itsensä saman aikaisesti peilistä kun on nöyränä toisen miehen edessä, hänen halujensa kohteena, naitava, pantavana, suorastaan nussittavana... tuntien kuinka hänen kova kyrpänsä soutaa perseessäni ja oma pienempi kikkelini heiluisi veltohkona hänen työntöjensä tahdissa...

• Anonyymi

Alkoi kiinnostaa. Miten saan kiinni?

• Millainen mies olet? Missäpäin?

• Anonyymi
        bim_46 kirjoitti:

Millainen mies olet? Missäpäin?

Pks seudulta 54v ukko. Miten saan sut kiinni?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3225
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      839
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    Aihe