Rakkauden syvin olemus

Anonyymi

Eilen joku kirjoitti täällä hienosti ja lainaan häneen sanojaan( saanhan tehdä sen rakas tuntematon?) :ihminen tarvitsee toisia ihmisiä jakaakseen asioita, tullakseen nähdyksi, kokeakseen rakkautta ja antaakseen rakkautta.
Tässä oli hienosti kiteytetty rakkauden syvin olemus.
Nähdyksi tuleminen, siis oikeasti nähdyksi tuleminen on hienointa mitä voi toiselle antaa. Oikea rakkaus hyväksyy toisen sellaisena kuin tämä on, näkee toisessa kaiken sen hyvän mitä hänessä on. Oikean rakkauden edessä ihminen nöyrtyy, turha itsekkyys karisee, materialistiset ja pinnalliset arvot katoavat kuin tuhka tuuleen.
Oikea rakkaus kun kyseessä, voi toinen tulla eteesi heikkona, sairaana, rutiköyhänä ja silti näet hänet sädehtivin silmin arvokkaimpana kultakimpaleena elämässäsi.
Sellaisen rakkauden haluan, muunlaisesta en enää välitä.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta joka sana. Näen hänet juuri noin, mutta miten hän näkee minut?

• Anonyymi

Minä en häneltä edes vaadi mitään erityistä huomiota mistään tunteista minua kohtaan!! vaan sen ainoastaan minulle kertoo ihmisestä joka minusta välittää niin Se rehellinen ja luotettava käytös on erittäin hieno rakkauden ja arvostuksen tunnetta minulle!! mitään muuta edes vaadi!! minulle ei tarvitse mitään synttärit lahjoja ostaa eikä muutenkaan mitään ylimääräistä vaivaa minun takia!! koska olen oikeasti erittäin vaatimaton joka suhteessa ollut!! minulle tärkeitä asioita on vain noi kolme asiaa joita odotan jokaisen ihmisen kohdalla jotka minun elämässäni on!

• Anonyymi

Niin, siinäpä hyvä kysymys, ken tietää? Sitä rakastaa kuitenkin, vaikka toinen ei niin rakastaisikaan.Rakkaus on niin suuri voima, ettei sille voi mitään. Voi vaan toivoa, että rakkautesi häneen synnyttäisi vastarakkautta. Aina niin ei kuitenkaan käy, ihmiset ovat elämäntilanteissaan ja henkisessä kehityksessään usein niin eri vaiheissa. Ideaali tilanne tietenkin olisi, että molemmat kokisivat ja näkisivät toisensa rakkaudellisesti. Mutta jos uskaltaa avautua tunteistaan ja rakastaa täydestä sydämestään, voi vain voittaa. Haluan ainakin uskoa niin.

• Anonyymi

Ihana kaunis viesti.

• Anonyymi

Tämä on kuin minun kirjoitus!!! rakkaus kun on oikeasti aito niin Se kestää mitä tahansa!! ainakin mun kohdalla mä kestän ihan kaikkea häneltä!! ikinä en hylkää häntä!!

• Anonyymi

Ihmisillä on niknpaljon luonnehäiriöitä, päihteiden käyttöä tms.että aikamoista sanahelinää tommonen.

• Anonyymi

Joskus ongelmainen ihminen on erityisherkkä, jota stressaa ja kuormittaa ympäröivä maailma. Voi osata rakastaa jopa syvemmin, joten äläpä lähde yleistämään ja syyllistä ihmisiä ongelmistaan. Jotenkin katkeraan sävyyn ja tuomitsevasti ilmaisit mielipiteesi, joka todellakin on mielipide, ei faktaa.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on mahdollista. Jotenkin tuo nainen on kyllä aika bisnestietoinen, mutta vaikuttaa kyllä kuitenkin hyvältä ihmiseltä.

Joskus on rakkautta jättää ihminen miettimään elämänsä suuntaa. On valittava, haluaako elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus on rakkautta jättää ihminen miettimään elämänsä suuntaa. On valittava, haluaako elää.

Totta tuokin. Se voi joskus olla paras rakkaudellinen teko toista sekä itseä kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse haluaisin elää, mutta syvä kuilu nielaisee välillä ahnaaseen kitaansa. Masentuneena ei mikään kiinnosta ja siihen päälle vielä voimakkaat ahdistuksen tunteet. Vain vertaiset ymmärtävät, mutta tuntuu että he kaikki ovat yhtä lamassa tällä hetkellä, kuin itsekin.

• Anonyymi

Aloituksessa oli hienosti kirjoitettu rakkauden olemuksesta.

Olen samaa mieltä, sellaisen rakkauden minäkin haluaisin löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      437
      6190
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      87
      5480
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      51
      4487
    4. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      82
      4005
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      54
      3996
    6. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3616
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3549
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      121
      3274
    9. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3251
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2309
    Aihe