Nuori mies hakee vanhempaa naista.

Hei.
Olen 20 vuotias vähän isokokoisempi mies. Etsisin puhtaasti seksiseuraa joko livenä tai puhelimitse. Ikä mieluiten 30-45. Asun satakunnan alueella jos on jotain kysyttävää ni ottakaa ihmeessä yhteyttä.

22

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen varattu 46v vaalea rva..olisi ihana aluksi fantasioida puhelimessa, eikä ole pois ssuljettu live tapaaminen jos molemmat sitä haluaa😋

• Itse myös ajattelin että olisi kiva aluksi puhelimessa aloittaa ja katsoo miten se siitä eteneee sitten. Miten suosit keskustelun jatkoa? Sähköposti? Vai jokin muu sosiaalinen media?

• Anonyymi
        lepposa20 kirjoitti:

Itse myös ajattelin että olisi kiva aluksi puhelimessa aloittaa ja katsoo miten se siitä eteneee sitten. Miten suosit keskustelun jatkoa? Sähköposti? Vai jokin muu sosiaalinen media?

Voisko täällä aloittaa viesteillä..tänään ei onnistu kun mies tulee kohta. Oletko miten iso mies..tykkään isoista..😋

• Anonyymi kirjoitti:

Voisko täällä aloittaa viesteillä..tänään ei onnistu kun mies tulee kohta. Oletko miten iso mies..tykkään isoista..😋

Tottakai. Yritinkin tuossa jo aiemmin ottaa selvää miten laitan sinulle henk. koht. viestejä, mutta en löytänyt. Olen siis uusi täällä.

• Anonyymi

Hei! oletko Jyväskylästä?

• Anonyymi kirjoitti:

Hei! oletko Jyväskylästä?

En ole

• Anonyymi
        lepposa20 kirjoitti:

Tottakai. Yritinkin tuossa jo aiemmin ottaa selvää miten laitan sinulle henk. koht. viestejä, mutta en löytänyt. Olen siis uusi täällä.

Voidaan aloittaa täällä jos luistaa voisimme tavata..olen myös Satakunnasta😋 olen aina ollut nuoriin miehiin kuumana.

• Anonyymi kirjoitti:

Voidaan aloittaa täällä jos luistaa voisimme tavata..olen myös Satakunnasta😋 olen aina ollut nuoriin miehiin kuumana.

Voiko täällä jotenkin lähettää henkilökohtasia viestejä, vai pitääkö jutella tässä keskustelussa minkä tein?

• Anonyymi
        lepposa20 kirjoitti:

Voiko täällä jotenkin lähettää henkilökohtasia viestejä, vai pitääkö jutella tässä keskustelussa minkä tein?

Kyllä täällä voi jutella kun kirjoitat nimimerkin alla ei pidä loukkaantua tai välittää joidenkin törky kommenteista joita ilmaantuu joka keskustelussa. Seurannut mielen kiinnolla keskusteluja yleensä jättävät rauhaan kun huomaavat kahden välisen viestittylyn😗

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä voi jutella kun kirjoitat nimimerkin alla ei pidä loukkaantua tai välittää joidenkin törky kommenteista joita ilmaantuu joka keskustelussa. Seurannut mielen kiinnolla keskusteluja yleensä jättävät rauhaan kun huomaavat kahden välisen viestittylyn😗

Selvä. Kerro itsestäs jotain. Itse olen siis 20v ja olen hakemassa ammattikorkeakouluun. En harrasta mitään tällähetkellä. Paitsi elokuvien katselua koti sohvalla. Heh.

• Anonyymi
        lepposa20 kirjoitti:

Selvä. Kerro itsestäs jotain. Itse olen siis 20v ja olen hakemassa ammattikorkeakouluun. En harrasta mitään tällähetkellä. Paitsi elokuvien katselua koti sohvalla. Heh.

Olen yksityis yrittäjä..harrastan kuntosalilla käyntiä- uintia ja tanssia sekä tykkään hyvästä sexsistä😗😗 kysyt kuiteski..mittani 166 58 B vaaleat pitkät hiukset. Jonkun mielestä ei hyvä kun tykkään nuorista miehistä ei kuiteskaan alaikäisiä. Pari vuotta sitten 8 kk sexsi suhde 21v kanssa, aivan ihanaa sexsiä pari kertaa viikossa.

• Anonyymi
        lepposa20 kirjoitti:

Nyt tuli siippani..😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli siippani..😋

Tietääkö miehesi halustasi nuoriin miehiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö miehesi halustasi nuoriin miehiin?

Tietää kyllä..yleensä nuoret tansseissa kiinnostuneita minusta😋

• Anonyymi kirjoitti:

Olen yksityis yrittäjä..harrastan kuntosalilla käyntiä- uintia ja tanssia sekä tykkään hyvästä sexsistä😗😗 kysyt kuiteski..mittani 166 58 B vaaleat pitkät hiukset. Jonkun mielestä ei hyvä kun tykkään nuorista miehistä ei kuiteskaan alaikäisiä. Pari vuotta sitten 8 kk sexsi suhde 21v kanssa, aivan ihanaa sexsiä pari kertaa viikossa.

Ei siinä mitään pahaa ole... sama asia kun itse olen kiinnostunut vanhemmista. Tykkään kun naisella pitkät vaaleat hiukset. Itsellä lyhyet ruskeat hiukset ja myös ruskeat silmät. Pituutta löytyy 179cm.

• No mitä mieltä olet? Viedäänkö keskustelu johonkin toiseen sosiaalisen mediaan? Olisi mukava laittaa vaikka kuva itsestäni ja haluaisin myös nähdä sinut :)

• Anonyymi
        lepposa20 kirjoitti:

No mitä mieltä olet? Viedäänkö keskustelu johonkin toiseen sosiaalisen mediaan? Olisi mukava laittaa vaikka kuva itsestäni ja haluaisin myös nähdä sinut :)

Hei! Voitais tavata vaikka huotoasemalla olen valmis kyllä yhdyntään vaikka autossa tai luonnossa. Terveys sinulla kunnossa niin kumeja et tartte, itsellä ehkäisy kunnossa😋

• Anonyymi kirjoitti:

Hei! Voitais tavata vaikka huotoasemalla olen valmis kyllä yhdyntään vaikka autossa tai luonnossa. Terveys sinulla kunnossa niin kumeja et tartte, itsellä ehkäisy kunnossa😋

Laita vaikka numeros mun sähköpostiin tai jtn.
        [email protected]

• Anonyymi kirjoitti:

Tein tuon sähköpostin siis tätä varten kun en halunnut oikeaa sähköpostia antaa tässä julkisesti. Laitatko sinne viestiä, niin päästään asiaan😊

• Anonyymi
        lepposa20 kirjoitti:

Tein tuon sähköpostin siis tätä varten kun en halunnut oikeaa sähköpostia antaa tässä julkisesti. Laitatko sinne viestiä, niin päästään asiaan😊

Turhaan teit. toi on trolli joka vedättää sua ja käyttää hyväksi vaan sun kiimaisuutta. Ei siellä ole mitään naista, vain poju tai karvainen ukko kikkeli pystyssä.

• Oral_m

Täällä 37v mies Satakunnasta etsii kans seksiseuraksi naista. Sellaista joka rakastaa suuseksiä kuten minä ;)

• Anonyymi

Oon 40 porissa asuva mies etsin seksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3097
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      52
      2614
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      2565
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2114
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1868
    6. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      73
      1655
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1469
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      22
      1270
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1032
    Aihe