Vaasalaiset käyttää aivan hirveästi huumeita

Anonyymi

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, eikö Suomen huume- ja alkoholipolitiikka olekaan maailman paras? No höh.

    • Anonyymi

      suvakkius ja huumeet kuuluu erottamattomasti yhteen
      Niitä tarjoillaan ystävilleenkin

      • Anonyymi

        Mitä antisuvakit sitten tarjoaa ?


    • Anonyymi

      Palosaarella ei uskalla juuri kävellä, saati mennä Mansikkasaareen.
      On kyllä niin epämääräistä porukkaa pitkin poikin.

      • Anonyymi

        Voi jessus


      • Anonyymi

        No ootpas nössö jos jotain narkkeja pelkeet😆


      • Anonyymi

        Sossuyhteiskunnan huonoja puolia. Kun kaikki tulee ilmaiseksi, niin sitten itketään tällaista. Kunnon first world problems.


    • Anonyymi

      Kyllä näin perjantaina on mukava pössytellä kavereitten kaa kun ei koronakaan enää rajoita.

      • Anonyymi

        Kai oot itse tienannut pössyttelysi? Vai veromarkoilla kelan/soskan kauttako minä ne sulle tarjoilen? Terv. VeronMaksaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai oot itse tienannut pössyttelysi? Vai veromarkoilla kelan/soskan kauttako minä ne sulle tarjoilen? Terv. VeronMaksaja

        Tällaisen systeemin on vanhukset halunneet nuoremmalle sukupolvelle tarjota. "Ei huvita" kelpaa selitykseksi ja rahaa tulee joka kuukausi suoraan tilille. Ei ole nuorten vika kun käyttävät sitä hyväkseen.


      • Anonyymi

        Miten se olisi sinunlaista rajoittanut nyt tai aiemmin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai oot itse tienannut pössyttelysi? Vai veromarkoilla kelan/soskan kauttako minä ne sulle tarjoilen? Terv. VeronMaksaja

        Onkos sul verovelkaa tai sakkoja hoitamatta.
        T. Epäilen, että vieläkin.


    • Anonyymi

      Mä tiiän yhen naisen jolla on päihdeongelmaa olan takaa suuntaan jos toiseen ja se kiusaa mua kun oon kaikkee mitä sen pitäs olla. Sil ja sen kavereil on ollu monta vaihetta. Se ei keksi muuta niin se solvaa mua jostain selästä kun mul ei ees oo ongelmii selän kaa.

      • Anonyymi

        What?! Kuulostaapa monimutkaiselta, kerropa tarkemmin


    • Anonyymi

      Saisko jostain

      • Anonyymi

        Pössyä


    • Anonyymi

      Lahtarien jälkipolvea. Heidän täytyy ottaa etäisyyttä esi isien elämään.

    • Anonyymi

      Valtio lainaa "ilmaista rahaa , jota ei ikinä tarvitse maksaa taksiin". ja Kela jakaa tätä rahaa avokätisesti nuorille, jotka eivät ilmeisesti keksi rahalle parempaa käyttöä. Ihan loogistahan tämä.

      • Anonyymi

        Loogista?! Saamattomuutta se on! Ja hyväksikäyttöä! Lusmuja ei pitäisi elättää. Kela ja soska tulisi lopettaa, sittenhän pössyttelisivät vaikka vesiheinän kortta. Töihin mars mars! Nyt ensiksi vaikka marjametsään Lappiin ja Kainuun korpiin. Onkivehkeet mukaan. Luppoajalla voisi vaikka kalastaa murua rinnan alle. Mamu"nuoriso" mukaan opettelemaan työteon aakkosia. Kyllä lähtee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loogista?! Saamattomuutta se on! Ja hyväksikäyttöä! Lusmuja ei pitäisi elättää. Kela ja soska tulisi lopettaa, sittenhän pössyttelisivät vaikka vesiheinän kortta. Töihin mars mars! Nyt ensiksi vaikka marjametsään Lappiin ja Kainuun korpiin. Onkivehkeet mukaan. Luppoajalla voisi vaikka kalastaa murua rinnan alle. Mamu"nuoriso" mukaan opettelemaan työteon aakkosia. Kyllä lähtee!

        Miksi tehdä kun tässä vajakkkien yhteiskunnassa selviää muutenkin.
        Tutustu vaikka Sanna Marinin isovanhempin, ei siellä ole työnteolla pääministeriksi noustu!

        Lahjoja tässä yhteiskunnassa ovat vieräleukaiset ja muut suunsoittajat, joten näin se vaan on, ja muuta ei voi...


    • Anonyymi

      Lieneeköhän tässä kyseessä joku ns. "kulttuurinrikastuksen" lieveilmiö.

      Tässä on taas yks seuraus ja esimerkki siitä, kun esim rajoittamattomaan maahanmuuttoon ja huumeidenkäyttöön suhtaudutaan liian suvaitsevaisesti.

      Lähi idän ja pohjoisafrikan muslimikulttuuri suhtautuu yleensä kielteisesti alkoholinkäyttöön, tästä syystä huumeiden käyttö on siellä yleisempää.

      Suomeen käveli rajan yli v 2015 ilman mitään rajamuodollisuuksia yli 35000 turvapaikanhakijaa lähi idän arabimaista, ja somaliasta, sekä afganistanista.

      Terroristijörjestö IS rahoittaa toimintaansa huumekaupalla.

      Mitä luulette että mitä useat noista kaupungilla notkuvista tummaihoisista partasuista tekee ns "työkseen"?

      Ja miksi moni niistä ylipäätään suomeen tuli?

      Business is business. Myös huumebisnes.
      Liiketoiminnasta tässä on osaltaan kyse.

      Sitä myös saa mitä tilaa. Mut kannattaa muistaa että uudet eduskuntavaalit on n 3 v päästä.

    • Anonyymi

      Eikös siellä asu maahanmuuttajija suurinosa

      • Anonyymi

        taitaa olla ihan tolpat ite joka viikonloppu


    • Anonyymi

      Kyllä Huumeiden/Alkoholin/Tupakan käyttö on ihan oma tahto.
      Tahtoa yleensä ennen on lasten kasvatus.Lapsia ennen on yhteiskunnan etu.
      Tuloksen on Koronavirus!

    • Anonyymi

      Huumeita käyttävät sellaiset henkilöt jotka muutenkaan eivät ole täysin terveitä. Normaali terve ihminen ei tarvitse sekoittaa päätään millään aineilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe