Ja mistä on puute aikuisten oikeasti?
Mitä nainen ikävöit?
51
105
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävöin sitä, että tunnen jotain. Tällä hetkellä olen vain tyhjä kuori ilman sisältöä.
- Anonyymi
Jospa se N-mies vielä antaisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se N-mies vielä antaisi...
En ikävöi mitään miehiä vaan itseäni. Haluan olla iloisempi, mutta tunnen vain tyhjää sisältä.
- Anonyymi
Munasta on puute.🤣
- Anonyymi
Saisitkohan sitä N-mieheltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisitkohan sitä N-mieheltä?
Kanaltakin voi saada
- Anonyymi
Kysymyksen asettelu on sellainen etten halua vastata. En koe tarpeelliseksi puolustella tunteitani.
- Anonyymi
Mielen rauhaa ja omaa elämää. Naapurille iloa, kyyneleitä ja rauhaa. Minulle soisi rauhan ja anteeksiannon. Sen jälkeen pelkkää rauhaa rakentaa omaa elämää. Onkohan liikaa vaadittu jo tässä iässä....
- Anonyymi
Aiemmin minäkin elin tyhjää elämää, mikään ei tuntunut miltään. Tai oikeastaan kaikki tuntui paskalta. Kuin olisi kivirekeä vetänyt koko ajan. Yksin vastuussa kaikesta parisuhteessa.Silloin huomasin kaipaavani oikeaa rakkautta, sitä että rakastaisi minua ja minä häntä. Eli aikuisten oikeasti on ihan kaikesta kysymys, ihan kaikesta, koko elämästä. N>M
- Anonyymi
Plle tämä
- Anonyymi
Minä kaipaan miestä.
Minulla on puute rakastetuksi tulemisen tunteesta. Siitä, että jonkun mielestä olisin ihana juuri sellaisena kuin olen. Että joku haluaisi koskea minua ja ottaa kainaloon. Että joku haluaisi jutella minun kanssani ja lohduttaa jos on huono päivä ja iloita kanssani hyvistä.- Anonyymi
Carlos teki sen jo:))))
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Toivon😁👍, että saat tuollaisen naisen/miehen whatever.
- Anonyymi
Juurikin noin.
Ja vastavuoroisesti.
- Anonyymi
Ikävä miestä joka on rakas minulle.
Puute on hänen kosketuksesta , läheisyydestä ja yleesäkin hänen seurasta.
naiselta. - Anonyymi
Miksi te kokoajan jauhatte siitä N-miehestä?Rakkautta minä sille olisin vain halunnut antaa ja saada itsekin. Eikö ihmiset yleensä etsi rakkautta elämäänsä. Elämä on ikuista rakkauden etsimistä.
Joku lapsellinen aikuisen oikeasti ei sitä oikein ymmärrä, jos ei itse pysty mitään tuntemaan. Eikä mua se nuori pimatsu yhtään kiinnostanut siinä, jos sen tarkoitus oli yrittää tehdä minut mustasukkaiseksi. Jos N haluaa häntä, niin sitten haluaa. Onhan se nainen häntä lähempänä.- Anonyymi
En ymmärrä miksi kiusaat minua vielä!! tiedät että olen mustasukkainen ja kirjoitat täällä viestejä miehille!! tietenkin se harmittaa minua!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi kiusaat minua vielä!! tiedät että olen mustasukkainen ja kirjoitat täällä viestejä miehille!! tietenkin se harmittaa minua!!
En minä ole mikään lesbo. Olen käsittänyt sinun olevan muutenkin nainen. Itse olen hetero nainen ja silloin tietenkin kirjoitan miehille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollit
- Anonyymi
olo on sellainen etten kaipaa mitään muuta kuin uutta itselleni sopivaa työpaikkaa, muuten tyhjä olo ollut aika kauan
- Anonyymi
minua ei kiinnosta vielä mennä töihin. sillä sipuli.
- Anonyymi
Ikävöit siis sipulia? Hassu nainen.
- Anonyymi
Jaa no mitäkö ikävöin? Ainakin ensiksi ihan sellaista suhtkoht rauhallista ja tasapainoista elämää,ettei aina olisi jotakin murehdittavaa ja huolta. Nyt kun tulee kohta ikäetapille että viimeistään pitäisi tietää mitä sitä haluaisi todella elämältä. En tiedä mitä haluan elämältäni ja se että vaikka haluaisi mitä ja toivoisi niin ei kaikkea saa, ei edes puoliakaan joten tunnen olevani jotenkin jossakin hukassa minkä tien valitsisi ja mihin kulkea. Suurin ongelma on kuitenkin varmaan se, etten tiedä mitä teen ja mitä haluan,ja minne haluan mennä. Minua voisi kuvata laulu jossa lauletaan pingviineistä ja lainehtivista lautoista.
- Anonyymi
Haluan ymmärtää ihmisyyttä. Eli minulla on ymmärryksen nälkä :)
- Anonyymi
Tuo on hyvä lause, sitä on mahdollista oppia vuorovaikutuksessa toisten kanssa.
- Anonyymi
Ei ole oikeastaan puute mistään. Olisi kiva rakastaa sitä rakastaan.
- Anonyymi
En mä tiedä
Ehkä ystävästä jolla on jonniinlaisesti samanlainen kroppa kuin mulla .
Ajatukset vähenöö ajan myötä
Kun miullä niitä on liikoo
Ei pites muite ies keskipäivällä liikkua ulkona kun palloo.
Sitten kun mulla on vähentyny ajatukset turhista
Niin uskallan ehkä jotain sulle sanoa
En minä välillä ajattele miteen
Mutta sittän tuas tekemisen puute ajjoo johonkin
Mutta jos kysyisin että mite sulla on miälessä niin mitä ?- Anonyymi
Mitä murretta tuo on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä murretta tuo on?
No sawwoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sawwoo
Pelitystä on murre ja koko ketju. Nyt ainakin tiedän mihin ryteikköön en koskaan liity.
- Anonyymi
Ikävöin sun rahoja.
- Anonyymi
Jotain me voidaan ñiillä yhdessä tehdä
Rahaa, sais paljon rahaa vois tehdä mitä huvittaa!
=)- Anonyymi
Annan sinulle rahaa jos tarvitset!! tiedät kyllä että autan sinua kaikessa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan sinulle rahaa jos tarvitset!! tiedät kyllä että autan sinua kaikessa!!!
Ei olis enää vatsavaivoja, vois elää vapaana kuin taivaan vuohi.
- Anonyymi
Ihmisarvoa ja itsetuntoa.
- Anonyymi
Kysymys oli naiselle osoitettu.
- Anonyymi
Enpähän kerro,kun on oma tunteeni.
- Anonyymi
Rakkautta, rakkautta vain...
- Anonyymi
Empä oikein tiiä... Ehkä ikävä yhtä kun nyt vaan satuin rakastuun.. Puutetta ei kyllä oo mistään.. Seksiä sais niin paljon kun haluais, mutta ei nyt satu kiinnostaa kenen kanssa vaan.
- Anonyymi
Huvista on puutetta.
- Anonyymi
Täälläkin sitä saa huvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin sitä saa huvia
Linnassa olet toivottavasti pitkä kakku
- Anonyymi
Rahasta on puute
- Anonyymi
Naiset hei Älkää Omiko Tätä! Tää on vaan jonkun älyllisesti alikehittyneen, puutteessa eläneen ukon juttuja. On nyt vissiin saanut säälipanon joltakulta niin tuli tänne rehvasteleen ja alustaan naisia. Taisi ymmärtää kuitenkin hailukasti aavistuksenomaisesti että se kuka hälle antoi säälipanon oli todella puutteessa.
- Anonyymi
Seuraa sydäntäsi ja odota, että jotain hyvää tapahtuu. Kun hetki koittaa, toimi rohkeasti, ota riski ja pane kaikki yhden kortin varaan.
Tommy Hellsten - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraa sydäntäsi ja odota, että jotain hyvää tapahtuu. Kun hetki koittaa, toimi rohkeasti, ota riski ja pane kaikki yhden kortin varaan.
Tommy HellstenMikä kellekin on sitä hyvää? En nyt oikein tajunnut tätä. Aika kaukaa haettua. Mutta tarkoitit siis rohkeaa toimintaa elämän viimeisille hetkille.
- Anonyymi
Jonnaa ikävöin ja jonnan pillusta on puute.
- Anonyymi
Otan osaa. Se on oikeasti tosi kova paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300