Mitä nainen ikävöit?

Anonyymi

Ja mistä on puute aikuisten oikeasti?

51

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävöin sitä, että tunnen jotain. Tällä hetkellä olen vain tyhjä kuori ilman sisältöä.

• Anonyymi

Jospa se N-mies vielä antaisi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa se N-mies vielä antaisi...

En ikävöi mitään miehiä vaan itseäni. Haluan olla iloisempi, mutta tunnen vain tyhjää sisältä.

• Anonyymi

Munasta on puute.🤣

• Anonyymi

Saisitkohan sitä N-mieheltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisitkohan sitä N-mieheltä?

Kanaltakin voi saada

• Anonyymi

Kysymyksen asettelu on sellainen etten halua vastata. En koe tarpeelliseksi puolustella tunteitani.

• Anonyymi

Mielen rauhaa ja omaa elämää. Naapurille iloa, kyyneleitä ja rauhaa. Minulle soisi rauhan ja anteeksiannon. Sen jälkeen pelkkää rauhaa rakentaa omaa elämää. Onkohan liikaa vaadittu jo tässä iässä....

• Anonyymi

Aiemmin minäkin elin tyhjää elämää, mikään ei tuntunut miltään. Tai oikeastaan kaikki tuntui paskalta. Kuin olisi kivirekeä vetänyt koko ajan. Yksin vastuussa kaikesta parisuhteessa.Silloin huomasin kaipaavani oikeaa rakkautta, sitä että rakastaisi minua ja minä häntä. Eli aikuisten oikeasti on ihan kaikesta kysymys, ihan kaikesta, koko elämästä. N>M

• Anonyymi

Plle tämä

• Anonyymi

Minä kaipaan miestä.

Minulla on puute rakastetuksi tulemisen tunteesta. Siitä, että jonkun mielestä olisin ihana juuri sellaisena kuin olen. Että joku haluaisi koskea minua ja ottaa kainaloon. Että joku haluaisi jutella minun kanssani ja lohduttaa jos on huono päivä ja iloita kanssani hyvistä.

• Anonyymi

Carlos teki sen jo:))))

• Anonyymi

Samoin

• Anonyymi

Toivon😁👍, että saat tuollaisen naisen/miehen whatever.

• Anonyymi

Juurikin noin.

Ja vastavuoroisesti.

• Anonyymi

Ikävä miestä joka on rakas minulle.
      Puute on hänen kosketuksesta , läheisyydestä ja yleesäkin hänen seurasta.
      naiselta.

• Anonyymi

Miksi te kokoajan jauhatte siitä N-miehestä?Rakkautta minä sille olisin vain halunnut antaa ja saada itsekin. Eikö ihmiset yleensä etsi rakkautta elämäänsä. Elämä on ikuista rakkauden etsimistä.

Joku lapsellinen aikuisen oikeasti ei sitä oikein ymmärrä, jos ei itse pysty mitään tuntemaan. Eikä mua se nuori pimatsu yhtään kiinnostanut siinä, jos sen tarkoitus oli yrittää tehdä minut mustasukkaiseksi. Jos N haluaa häntä, niin sitten haluaa. Onhan se nainen häntä lähempänä.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi kiusaat minua vielä!! tiedät että olen mustasukkainen ja kirjoitat täällä viestejä miehille!! tietenkin se harmittaa minua!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miksi kiusaat minua vielä!! tiedät että olen mustasukkainen ja kirjoitat täällä viestejä miehille!! tietenkin se harmittaa minua!!

En minä ole mikään lesbo. Olen käsittänyt sinun olevan muutenkin nainen. Itse olen hetero nainen ja silloin tietenkin kirjoitan miehille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollit

• Anonyymi

olo on sellainen etten kaipaa mitään muuta kuin uutta itselleni sopivaa työpaikkaa, muuten tyhjä olo ollut aika kauan

• Anonyymi

minua ei kiinnosta vielä mennä töihin. sillä sipuli.

• Anonyymi

Ikävöit siis sipulia? Hassu nainen.

• Anonyymi

Jaa no mitäkö ikävöin? Ainakin ensiksi ihan sellaista suhtkoht rauhallista ja tasapainoista elämää,ettei aina olisi jotakin murehdittavaa ja huolta. Nyt kun tulee kohta ikäetapille että viimeistään pitäisi tietää mitä sitä haluaisi todella elämältä. En tiedä mitä haluan elämältäni ja se että vaikka haluaisi mitä ja toivoisi niin ei kaikkea saa, ei edes puoliakaan joten tunnen olevani jotenkin jossakin hukassa minkä tien valitsisi ja mihin kulkea. Suurin ongelma on kuitenkin varmaan se, etten tiedä mitä teen ja mitä haluan,ja minne haluan mennä. Minua voisi kuvata laulu jossa lauletaan pingviineistä ja lainehtivista lautoista.

• Anonyymi

Haluan ymmärtää ihmisyyttä. Eli minulla on ymmärryksen nälkä :)

• Anonyymi

Tuo on hyvä lause, sitä on mahdollista oppia vuorovaikutuksessa toisten kanssa.

• Anonyymi

Ei ole oikeastaan puute mistään. Olisi kiva rakastaa sitä rakastaan.

• Anonyymi

En mä tiedä

Ehkä ystävästä jolla on jonniinlaisesti samanlainen kroppa kuin mulla .

Ajatukset vähenöö ajan myötä

Kun miullä niitä on liikoo

Ei pites muite ies keskipäivällä liikkua ulkona kun palloo.

Sitten kun mulla on vähentyny ajatukset turhista

Niin uskallan ehkä jotain sulle sanoa

En minä välillä ajattele miteen

Mutta sittän tuas tekemisen puute ajjoo johonkin

Mutta jos kysyisin että mite sulla on miälessä niin mitä ?

• Anonyymi

Mitä murretta tuo on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä murretta tuo on?

No sawwoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sawwoo

Pelitystä on murre ja koko ketju. Nyt ainakin tiedän mihin ryteikköön en koskaan liity.

• Anonyymi

Ikävöin sun rahoja.

• Anonyymi

Jotain me voidaan ñiillä yhdessä tehdä

• Rahaa, sais paljon rahaa vois tehdä mitä huvittaa!

=)

• Anonyymi

Annan sinulle rahaa jos tarvitset!! tiedät kyllä että autan sinua kaikessa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan sinulle rahaa jos tarvitset!! tiedät kyllä että autan sinua kaikessa!!!

Ei olis enää vatsavaivoja, vois elää vapaana kuin taivaan vuohi.

• Anonyymi

Ihmisarvoa ja itsetuntoa.

• Anonyymi

Kysymys oli naiselle osoitettu.

• Anonyymi

Enpähän kerro,kun on oma tunteeni.

• Anonyymi

Rakkautta, rakkautta vain...

• Anonyymi

Empä oikein tiiä... Ehkä ikävä yhtä kun nyt vaan satuin rakastuun.. Puutetta ei kyllä oo mistään.. Seksiä sais niin paljon kun haluais, mutta ei nyt satu kiinnostaa kenen kanssa vaan.

• Anonyymi

Huvista on puutetta.

• Anonyymi

Täälläkin sitä saa huvia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkin sitä saa huvia

Linnassa olet toivottavasti pitkä kakku

• Anonyymi

Rahasta on puute

• Anonyymi

Naiset hei Älkää Omiko Tätä! Tää on vaan jonkun älyllisesti alikehittyneen, puutteessa eläneen ukon juttuja. On nyt vissiin saanut säälipanon joltakulta niin tuli tänne rehvasteleen ja alustaan naisia. Taisi ymmärtää kuitenkin hailukasti aavistuksenomaisesti että se kuka hälle antoi säälipanon oli todella puutteessa.

• Anonyymi

Seuraa sydäntäsi ja odota, että jotain hyvää tapahtuu. Kun hetki koittaa, toimi rohkeasti, ota riski ja pane kaikki yhden kortin varaan.

Tommy Hellsten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraa sydäntäsi ja odota, että jotain hyvää tapahtuu. Kun hetki koittaa, toimi rohkeasti, ota riski ja pane kaikki yhden kortin varaan.

Tommy Hellsten

Mikä kellekin on sitä hyvää? En nyt oikein tajunnut tätä. Aika kaukaa haettua. Mutta tarkoitit siis rohkeaa toimintaa elämän viimeisille hetkille.

• Anonyymi

Jonnaa ikävöin ja jonnan pillusta on puute.

• Anonyymi

Otan osaa. Se on oikeasti tosi kova paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      84
      3987
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3011
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2243
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      1978
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1791
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1780
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      61
      1720
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1547
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1507
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1491
    Aihe