Suosittelen seuraamaan tarkkaan tämän firman työnjälkeä ja tuntien vedätystä. Ei voi suositella kenellekään!
HV kone vedätys
9
5302
Vastaukset
- Anonyymi
Missähän päin maata kyseinen yritys sijaitsee?
- Anonyymi
HV-Kone Oy Yrityksen toimipiste on paikkakunnalla Vantaa. Yritys toimii toimialalla Autokorjaamo ja autohuolto.
- Anonyymi
Juu samoilla linjoilla..
- Anonyymi
HV-Kone Oy (2025103-4) liikevaihto oli 1,9 miljoonaa euroa 2020 ja työllisti 13 henkilöä. Liikevaihto nousi 5,9 %. Liiketoiminnan voitto oli 122 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli 6,5 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 79 %.
- Anonyymi
Senhän nyt kaikki tietää ettei hevonvitussa koneella kannata teettää mitään
- Anonyymi
Täysin kusetus koko firma, laittavat vanhoja osia esim. Vetoakseleita laskutetaan uusina, ja taka piruna Rotkus eli Ranttiän kone mikä käärii rahat ja antaa käskyt. Laskujen lähetystä pitkitetään että asiakas ei muista mitä tehty jne jne.. Mikään ei kestä päivän valoa ko. Firmassa samoin kuin ränttiän koneessakaan.
- Anonyymi
Vedätääkö Ranttiän kone ??
- Anonyymi
Omistajan perässä jo miehet mitkä ei kiitosta kerro.... Vika miehiä kun huiputtaa lopputulos voi olla karu
- Anonyymi
Miksi olet käyttänyt korjaamoa. Lähettävätkä oikeat korjaamot laskun niin nopeasti ettet ehdi postilaatikolle korjaamon ovelta, kun lasku jo lepää odottamassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752