https://www.youtube.com/watch?v=JXPKKxPt38c
Tässä tarinaa miksi kaikki valmistajat haluavat oman MEB-auton.
ID.3 n seuraava VW jota kaikki kopioivat
21
50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei yksikään muu valmistaja kopioi tuota keskeneräistä tekniikkaa mihinkään malleihinsa. Silloin loppuu vapaa liikkuminen, ja on taas turvauduttava siihen ainoaan oikeaan varmaan kulkupeliin, eli hevoseen!
- Anonyymi
Tojokuski on hevosmies. Nyt se on todistettu. Onnea valitsemallene uralle hevosien kanssa. Hevoset ovat sinänsä hienoja eläimiä mutta aika tavalla menneen maailman touhuja liikkumisen suhteeen. Niin kuin tojokin.
- Anonyymi
Tekniikassa ei ole mitään keskeneräistä.
- Anonyymi
ID3 on kopioinut muotoilussa ja nimeä myöden BMW i3, se siitä volsusta joka, ehkä joskus valmistuu tai sitten ei.
- Anonyymi
Hihii, toi oli niin surkea veto että ihan naurattaa.
- Anonyymi
Olet aivan sekaisin. i3 on etuvetoinen ja moottori on edessä. ID.3 on takavetoinen ja moottori on takana.
Aika iso ero jo aivan perusasioissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan sekaisin. i3 on etuvetoinen ja moottori on edessä. ID.3 on takavetoinen ja moottori on takana.
Aika iso ero jo aivan perusasioissa.Mutku siinä kaksi samaa merkki i ja 3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutku siinä kaksi samaa merkki i ja 3.
Typeryyksiä on helppo kirjoittaa. Kuinka tyhmä pitää olla että uskoo että tuollaiset jutut menisivät kenellekään läpi?
- Anonyymi
Rumpujarrut takana, mekaaninen käsijarru sähköautossa, takaveto, jo 1900 luvun alussa valmistetuissa T- Fordeissa oli nuo tekniikat käytössä, VW kopioinut.
- Anonyymi
Jep, ei ole VW kuplan jälkeen edistynyt, kehää kiertää
- Anonyymi
Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?
ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?
ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh
VW uskovaiset uskoo VW satuihin, me fiksut kierretään VW myymälät todella kaukaa, vai pitäiskö sanoa VW käymälät 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?
ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?
Olen ajanut takavetoisella satojatuhansia kilometrejä.
Takavetoisen auton voittanutta ei ole ajettavuuden suhteen. ID.3:ssa on paras mahdollinen painonjakauma eli 50/50. Painopiste on alhaalla ja suurin osa painosta on akseleiden välissä. Vähänkään autoista ymmärtävä pystyy päättelemään jo näistä perusspekseistä että kyseessä on ajettavuudeltaan erittäin hyvä auto.
Kuten sanottu, kaikilla valmistajilla on ID.3:n tyyppinen auto 10 vuoden päästä. Sitten sinäkin kehut täällä pää punaisena kun tojo saa tehtyä ID.3 kopion. Toddennäköisesti väität että tojo on keksinyt koko autoluokan niinkuin moniventtiilikoneetkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh
VW uskovaiset uskoo VW satuihin, me fiksut kierretään VW myymälät todella kaukaa, vai pitäiskö sanoa VW käymälät 😂"Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh"
Voin jakaa vain tietoa, en ymmärrystä. Ymmärryksestä sulla on se suurin pula.
https://www.youtube.com/watch?v=op4HO6GHC8Q&t=74s
Tässä tietoa niille joilla ymmärrys pelaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?
Ainoa oikea talveen on neliveto. Jos sitä ei ole, niin ottaisin ehdottomasti mielummin takavetoisen. Etuvedolla ollaan joka mutkassa puskemassa ojaan. Turvallisuudesta ei kannata tinkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa oikea talveen on neliveto. Jos sitä ei ole, niin ottaisin ehdottomasti mielummin takavetoisen. Etuvedolla ollaan joka mutkassa puskemassa ojaan. Turvallisuudesta ei kannata tinkiä.
Höpö höpö et usko itekkään, mullon etuveto lukkokeulalla, menee säässä kuim säässä kivutta, takaveto on oikea talvipainajainen, kesällä ehkä.
- Anonyymi
Köyhien hätä on kasvamassa autojen sähköistymisen edistyessä. Selväähän on, että tulevaisuudessa yksityisautoilu on vain varakkaille mahdollista.
- Anonyymi
Suurin osa autoilijoista on duunareita, tuskin sulla töitä rittää jos vain rikkaille myytte, suomeen jää vain yksi myyjä ja yksi korjaamo, loput saa etsiä muita töitä 😁
- Anonyymi
Halvin uusi sähköauto maksaa 15.000 euroa. Ei sillä rahalla saa kummoistakaan polttisautoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa autoilijoista on duunareita, tuskin sulla töitä rittää jos vain rikkaille myytte, suomeen jää vain yksi myyjä ja yksi korjaamo, loput saa etsiä muita töitä 😁
Niin ja eikö VW ID.3 ollut suunnattu köyhille, onko nyt niin ettei VW:llä olekaam varaa myydä halvalla valmistettua halpa-autoa halvalla, vaan paljonko maksaa kallis halpa-auto?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mietitikö nainen koskaan
Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.1211798Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"
Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota1791301Olisi hauska tietää
Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon641158Vernu Vasunta
On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?341053En kelpaa sinulle
Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v81977- 97935
Minun on vaan päästettävä irti
Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k37880Taidat vanhempi nainen
Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin64806Kertoisit jo
Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni42779En koskaan saanut asiattomia kuvia!
Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta156751