https://www.youtube.com/watch?v=JXPKKxPt38c
Tässä tarinaa miksi kaikki valmistajat haluavat oman MEB-auton.
ID.3 n seuraava VW jota kaikki kopioivat
21
193
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei yksikään muu valmistaja kopioi tuota keskeneräistä tekniikkaa mihinkään malleihinsa. Silloin loppuu vapaa liikkuminen, ja on taas turvauduttava siihen ainoaan oikeaan varmaan kulkupeliin, eli hevoseen!
- Anonyymi
Tojokuski on hevosmies. Nyt se on todistettu. Onnea valitsemallene uralle hevosien kanssa. Hevoset ovat sinänsä hienoja eläimiä mutta aika tavalla menneen maailman touhuja liikkumisen suhteeen. Niin kuin tojokin.
- Anonyymi
Tekniikassa ei ole mitään keskeneräistä.
- Anonyymi
ID3 on kopioinut muotoilussa ja nimeä myöden BMW i3, se siitä volsusta joka, ehkä joskus valmistuu tai sitten ei.
- Anonyymi
Hihii, toi oli niin surkea veto että ihan naurattaa.
- Anonyymi
Olet aivan sekaisin. i3 on etuvetoinen ja moottori on edessä. ID.3 on takavetoinen ja moottori on takana.
Aika iso ero jo aivan perusasioissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan sekaisin. i3 on etuvetoinen ja moottori on edessä. ID.3 on takavetoinen ja moottori on takana.
Aika iso ero jo aivan perusasioissa.Mutku siinä kaksi samaa merkki i ja 3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutku siinä kaksi samaa merkki i ja 3.
Typeryyksiä on helppo kirjoittaa. Kuinka tyhmä pitää olla että uskoo että tuollaiset jutut menisivät kenellekään läpi?
- Anonyymi
Rumpujarrut takana, mekaaninen käsijarru sähköautossa, takaveto, jo 1900 luvun alussa valmistetuissa T- Fordeissa oli nuo tekniikat käytössä, VW kopioinut.
- Anonyymi
Jep, ei ole VW kuplan jälkeen edistynyt, kehää kiertää
- Anonyymi
Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?
ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?
ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh
VW uskovaiset uskoo VW satuihin, me fiksut kierretään VW myymälät todella kaukaa, vai pitäiskö sanoa VW käymälät 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?
ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?
Olen ajanut takavetoisella satojatuhansia kilometrejä.
Takavetoisen auton voittanutta ei ole ajettavuuden suhteen. ID.3:ssa on paras mahdollinen painonjakauma eli 50/50. Painopiste on alhaalla ja suurin osa painosta on akseleiden välissä. Vähänkään autoista ymmärtävä pystyy päättelemään jo näistä perusspekseistä että kyseessä on ajettavuudeltaan erittäin hyvä auto.
Kuten sanottu, kaikilla valmistajilla on ID.3:n tyyppinen auto 10 vuoden päästä. Sitten sinäkin kehut täällä pää punaisena kun tojo saa tehtyä ID.3 kopion. Toddennäköisesti väität että tojo on keksinyt koko autoluokan niinkuin moniventtiilikoneetkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh
VW uskovaiset uskoo VW satuihin, me fiksut kierretään VW myymälät todella kaukaa, vai pitäiskö sanoa VW käymälät 😂"Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh"
Voin jakaa vain tietoa, en ymmärrystä. Ymmärryksestä sulla on se suurin pula.
https://www.youtube.com/watch?v=op4HO6GHC8Q&t=74s
Tässä tietoa niille joilla ymmärrys pelaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?
Ainoa oikea talveen on neliveto. Jos sitä ei ole, niin ottaisin ehdottomasti mielummin takavetoisen. Etuvedolla ollaan joka mutkassa puskemassa ojaan. Turvallisuudesta ei kannata tinkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa oikea talveen on neliveto. Jos sitä ei ole, niin ottaisin ehdottomasti mielummin takavetoisen. Etuvedolla ollaan joka mutkassa puskemassa ojaan. Turvallisuudesta ei kannata tinkiä.
Höpö höpö et usko itekkään, mullon etuveto lukkokeulalla, menee säässä kuim säässä kivutta, takaveto on oikea talvipainajainen, kesällä ehkä.
- Anonyymi
Köyhien hätä on kasvamassa autojen sähköistymisen edistyessä. Selväähän on, että tulevaisuudessa yksityisautoilu on vain varakkaille mahdollista.
- Anonyymi
Suurin osa autoilijoista on duunareita, tuskin sulla töitä rittää jos vain rikkaille myytte, suomeen jää vain yksi myyjä ja yksi korjaamo, loput saa etsiä muita töitä 😁
- Anonyymi
Halvin uusi sähköauto maksaa 15.000 euroa. Ei sillä rahalla saa kummoistakaan polttisautoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa autoilijoista on duunareita, tuskin sulla töitä rittää jos vain rikkaille myytte, suomeen jää vain yksi myyjä ja yksi korjaamo, loput saa etsiä muita töitä 😁
Niin ja eikö VW ID.3 ollut suunnattu köyhille, onko nyt niin ettei VW:llä olekaam varaa myydä halvalla valmistettua halpa-autoa halvalla, vaan paljonko maksaa kallis halpa-auto?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979