ID.3 n seuraava VW jota kaikki kopioivat

Anonyymi

21

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti ei yksikään muu valmistaja kopioi tuota keskeneräistä tekniikkaa mihinkään malleihinsa. Silloin loppuu vapaa liikkuminen, ja on taas turvauduttava siihen ainoaan oikeaan varmaan kulkupeliin, eli hevoseen!

      • Anonyymi

        Tojokuski on hevosmies. Nyt se on todistettu. Onnea valitsemallene uralle hevosien kanssa. Hevoset ovat sinänsä hienoja eläimiä mutta aika tavalla menneen maailman touhuja liikkumisen suhteeen. Niin kuin tojokin.


      • Anonyymi

        Tekniikassa ei ole mitään keskeneräistä.


    • Anonyymi

      ID3 on kopioinut muotoilussa ja nimeä myöden BMW i3, se siitä volsusta joka, ehkä joskus valmistuu tai sitten ei.

      • Anonyymi

        Hihii, toi oli niin surkea veto että ihan naurattaa.


      • Anonyymi

        Olet aivan sekaisin. i3 on etuvetoinen ja moottori on edessä. ID.3 on takavetoinen ja moottori on takana.
        Aika iso ero jo aivan perusasioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan sekaisin. i3 on etuvetoinen ja moottori on edessä. ID.3 on takavetoinen ja moottori on takana.
        Aika iso ero jo aivan perusasioissa.

        Mutku siinä kaksi samaa merkki i ja 3.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutku siinä kaksi samaa merkki i ja 3.

        Typeryyksiä on helppo kirjoittaa. Kuinka tyhmä pitää olla että uskoo että tuollaiset jutut menisivät kenellekään läpi?


    • Anonyymi

      Rumpujarrut takana, mekaaninen käsijarru sähköautossa, takaveto, jo 1900 luvun alussa valmistetuissa T- Fordeissa oli nuo tekniikat käytössä, VW kopioinut.

      • Anonyymi

        Jep, ei ole VW kuplan jälkeen edistynyt, kehää kiertää


      • Anonyymi

        Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?

        ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
        Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?

        ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
        Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.

        Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh

        VW uskovaiset uskoo VW satuihin, me fiksut kierretään VW myymälät todella kaukaa, vai pitäiskö sanoa VW käymälät 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?

        ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
        Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.

        Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?

        Olen ajanut takavetoisella satojatuhansia kilometrejä.
        Takavetoisen auton voittanutta ei ole ajettavuuden suhteen. ID.3:ssa on paras mahdollinen painonjakauma eli 50/50. Painopiste on alhaalla ja suurin osa painosta on akseleiden välissä. Vähänkään autoista ymmärtävä pystyy päättelemään jo näistä perusspekseistä että kyseessä on ajettavuudeltaan erittäin hyvä auto.
        Kuten sanottu, kaikilla valmistajilla on ID.3:n tyyppinen auto 10 vuoden päästä. Sitten sinäkin kehut täällä pää punaisena kun tojo saa tehtyä ID.3 kopion. Toddennäköisesti väität että tojo on keksinyt koko autoluokan niinkuin moniventtiilikoneetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh

        VW uskovaiset uskoo VW satuihin, me fiksut kierretään VW myymälät todella kaukaa, vai pitäiskö sanoa VW käymälät 😂

        "Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh"

        Voin jakaa vain tietoa, en ymmärrystä. Ymmärryksestä sulla on se suurin pula.

        https://www.youtube.com/watch?v=op4HO6GHC8Q&t=74s

        Tässä tietoa niille joilla ymmärrys pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?

        Ainoa oikea talveen on neliveto. Jos sitä ei ole, niin ottaisin ehdottomasti mielummin takavetoisen. Etuvedolla ollaan joka mutkassa puskemassa ojaan. Turvallisuudesta ei kannata tinkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa oikea talveen on neliveto. Jos sitä ei ole, niin ottaisin ehdottomasti mielummin takavetoisen. Etuvedolla ollaan joka mutkassa puskemassa ojaan. Turvallisuudesta ei kannata tinkiä.

        Höpö höpö et usko itekkään, mullon etuveto lukkokeulalla, menee säässä kuim säässä kivutta, takaveto on oikea talvipainajainen, kesällä ehkä.


    • Anonyymi

      Köyhien hätä on kasvamassa autojen sähköistymisen edistyessä. Selväähän on, että tulevaisuudessa yksityisautoilu on vain varakkaille mahdollista.

      • Anonyymi

        Suurin osa autoilijoista on duunareita, tuskin sulla töitä rittää jos vain rikkaille myytte, suomeen jää vain yksi myyjä ja yksi korjaamo, loput saa etsiä muita töitä 😁


      • Anonyymi

        Halvin uusi sähköauto maksaa 15.000 euroa. Ei sillä rahalla saa kummoistakaan polttisautoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa autoilijoista on duunareita, tuskin sulla töitä rittää jos vain rikkaille myytte, suomeen jää vain yksi myyjä ja yksi korjaamo, loput saa etsiä muita töitä 😁

        Niin ja eikö VW ID.3 ollut suunnattu köyhille, onko nyt niin ettei VW:llä olekaam varaa myydä halvalla valmistettua halpa-autoa halvalla, vaan paljonko maksaa kallis halpa-auto?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

      Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      294
      4781
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

      se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3066
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

      Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      52
      2983
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

      Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1541
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

      Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1242
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

      Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1189
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

      Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      1016
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

      Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      991
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

      Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    10. Paskalaista valokuitulakiin

      Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      979
    Aihe