ID.3 n seuraava VW jota kaikki kopioivat

Anonyymi

21

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti ei yksikään muu valmistaja kopioi tuota keskeneräistä tekniikkaa mihinkään malleihinsa. Silloin loppuu vapaa liikkuminen, ja on taas turvauduttava siihen ainoaan oikeaan varmaan kulkupeliin, eli hevoseen!

      • Anonyymi

        Tojokuski on hevosmies. Nyt se on todistettu. Onnea valitsemallene uralle hevosien kanssa. Hevoset ovat sinänsä hienoja eläimiä mutta aika tavalla menneen maailman touhuja liikkumisen suhteeen. Niin kuin tojokin.


      • Anonyymi

        Tekniikassa ei ole mitään keskeneräistä.


    • Anonyymi

      ID3 on kopioinut muotoilussa ja nimeä myöden BMW i3, se siitä volsusta joka, ehkä joskus valmistuu tai sitten ei.

      • Anonyymi

        Hihii, toi oli niin surkea veto että ihan naurattaa.


      • Anonyymi

        Olet aivan sekaisin. i3 on etuvetoinen ja moottori on edessä. ID.3 on takavetoinen ja moottori on takana.
        Aika iso ero jo aivan perusasioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan sekaisin. i3 on etuvetoinen ja moottori on edessä. ID.3 on takavetoinen ja moottori on takana.
        Aika iso ero jo aivan perusasioissa.

        Mutku siinä kaksi samaa merkki i ja 3.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutku siinä kaksi samaa merkki i ja 3.

        Typeryyksiä on helppo kirjoittaa. Kuinka tyhmä pitää olla että uskoo että tuollaiset jutut menisivät kenellekään läpi?


    • Anonyymi

      Rumpujarrut takana, mekaaninen käsijarru sähköautossa, takaveto, jo 1900 luvun alussa valmistetuissa T- Fordeissa oli nuo tekniikat käytössä, VW kopioinut.

      • Anonyymi

        Jep, ei ole VW kuplan jälkeen edistynyt, kehää kiertää


      • Anonyymi

        Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?

        ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
        Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?

        ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
        Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.

        Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh

        VW uskovaiset uskoo VW satuihin, me fiksut kierretään VW myymälät todella kaukaa, vai pitäiskö sanoa VW käymälät 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?

        ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
        Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.

        Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?

        Olen ajanut takavetoisella satojatuhansia kilometrejä.
        Takavetoisen auton voittanutta ei ole ajettavuuden suhteen. ID.3:ssa on paras mahdollinen painonjakauma eli 50/50. Painopiste on alhaalla ja suurin osa painosta on akseleiden välissä. Vähänkään autoista ymmärtävä pystyy päättelemään jo näistä perusspekseistä että kyseessä on ajettavuudeltaan erittäin hyvä auto.
        Kuten sanottu, kaikilla valmistajilla on ID.3:n tyyppinen auto 10 vuoden päästä. Sitten sinäkin kehut täällä pää punaisena kun tojo saa tehtyä ID.3 kopion. Toddennäköisesti väität että tojo on keksinyt koko autoluokan niinkuin moniventtiilikoneetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh

        VW uskovaiset uskoo VW satuihin, me fiksut kierretään VW myymälät todella kaukaa, vai pitäiskö sanoa VW käymälät 😂

        "Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh"

        Voin jakaa vain tietoa, en ymmärrystä. Ymmärryksestä sulla on se suurin pula.

        https://www.youtube.com/watch?v=op4HO6GHC8Q&t=74s

        Tässä tietoa niille joilla ymmärrys pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?

        Ainoa oikea talveen on neliveto. Jos sitä ei ole, niin ottaisin ehdottomasti mielummin takavetoisen. Etuvedolla ollaan joka mutkassa puskemassa ojaan. Turvallisuudesta ei kannata tinkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa oikea talveen on neliveto. Jos sitä ei ole, niin ottaisin ehdottomasti mielummin takavetoisen. Etuvedolla ollaan joka mutkassa puskemassa ojaan. Turvallisuudesta ei kannata tinkiä.

        Höpö höpö et usko itekkään, mullon etuveto lukkokeulalla, menee säässä kuim säässä kivutta, takaveto on oikea talvipainajainen, kesällä ehkä.


    • Anonyymi

      Köyhien hätä on kasvamassa autojen sähköistymisen edistyessä. Selväähän on, että tulevaisuudessa yksityisautoilu on vain varakkaille mahdollista.

      • Anonyymi

        Suurin osa autoilijoista on duunareita, tuskin sulla töitä rittää jos vain rikkaille myytte, suomeen jää vain yksi myyjä ja yksi korjaamo, loput saa etsiä muita töitä 😁


      • Anonyymi

        Halvin uusi sähköauto maksaa 15.000 euroa. Ei sillä rahalla saa kummoistakaan polttisautoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa autoilijoista on duunareita, tuskin sulla töitä rittää jos vain rikkaille myytte, suomeen jää vain yksi myyjä ja yksi korjaamo, loput saa etsiä muita töitä 😁

        Niin ja eikö VW ID.3 ollut suunnattu köyhille, onko nyt niin ettei VW:llä olekaam varaa myydä halvalla valmistettua halpa-autoa halvalla, vaan paljonko maksaa kallis halpa-auto?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

      (Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

      Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

      Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

      Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

      …ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

      Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

      Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

      Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

      Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe