ID.3 n seuraava VW jota kaikki kopioivat

Anonyymi

21

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti ei yksikään muu valmistaja kopioi tuota keskeneräistä tekniikkaa mihinkään malleihinsa. Silloin loppuu vapaa liikkuminen, ja on taas turvauduttava siihen ainoaan oikeaan varmaan kulkupeliin, eli hevoseen!

      • Anonyymi

        Tojokuski on hevosmies. Nyt se on todistettu. Onnea valitsemallene uralle hevosien kanssa. Hevoset ovat sinänsä hienoja eläimiä mutta aika tavalla menneen maailman touhuja liikkumisen suhteeen. Niin kuin tojokin.


      • Anonyymi

        Tekniikassa ei ole mitään keskeneräistä.


    • Anonyymi

      ID3 on kopioinut muotoilussa ja nimeä myöden BMW i3, se siitä volsusta joka, ehkä joskus valmistuu tai sitten ei.

      • Anonyymi

        Hihii, toi oli niin surkea veto että ihan naurattaa.


      • Anonyymi

        Olet aivan sekaisin. i3 on etuvetoinen ja moottori on edessä. ID.3 on takavetoinen ja moottori on takana.
        Aika iso ero jo aivan perusasioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan sekaisin. i3 on etuvetoinen ja moottori on edessä. ID.3 on takavetoinen ja moottori on takana.
        Aika iso ero jo aivan perusasioissa.

        Mutku siinä kaksi samaa merkki i ja 3.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutku siinä kaksi samaa merkki i ja 3.

        Typeryyksiä on helppo kirjoittaa. Kuinka tyhmä pitää olla että uskoo että tuollaiset jutut menisivät kenellekään läpi?


    • Anonyymi

      Rumpujarrut takana, mekaaninen käsijarru sähköautossa, takaveto, jo 1900 luvun alussa valmistetuissa T- Fordeissa oli nuo tekniikat käytössä, VW kopioinut.

      • Anonyymi

        Jep, ei ole VW kuplan jälkeen edistynyt, kehää kiertää


      • Anonyymi

        Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?

        ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
        Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?

        ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
        Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.

        Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh

        VW uskovaiset uskoo VW satuihin, me fiksut kierretään VW myymälät todella kaukaa, vai pitäiskö sanoa VW käymälät 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ferrari tai Rolls-Royce koskaan tehnyt etuvetoista autoa?

        ID.3:ssa on rumpujarrut taka-akselilla siksi että se kerää jarrutusenergian talteen taka-akselilta. Rumpujarrut ovat selkästi teknisesti paras ratkaisu. Mutta eihän tojohönö tekniikasta mitään ymmärrä. Kunhan hönöttää typeryyksiään.
        Tekniikkaa ymmärtävälle tuollaiset hönötykset herättävät pelkästään sääliä.

        Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?

        Olen ajanut takavetoisella satojatuhansia kilometrejä.
        Takavetoisen auton voittanutta ei ole ajettavuuden suhteen. ID.3:ssa on paras mahdollinen painonjakauma eli 50/50. Painopiste on alhaalla ja suurin osa painosta on akseleiden välissä. Vähänkään autoista ymmärtävä pystyy päättelemään jo näistä perusspekseistä että kyseessä on ajettavuudeltaan erittäin hyvä auto.
        Kuten sanottu, kaikilla valmistajilla on ID.3:n tyyppinen auto 10 vuoden päästä. Sitten sinäkin kehut täällä pää punaisena kun tojo saa tehtyä ID.3 kopion. Toddennäköisesti väität että tojo on keksinyt koko autoluokan niinkuin moniventtiilikoneetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh

        VW uskovaiset uskoo VW satuihin, me fiksut kierretään VW myymälät todella kaukaa, vai pitäiskö sanoa VW käymälät 😂

        "Näytä kuva kuinka kerää energiaa, ihan samat jarrut siinä on kuin kuplassa, kato kun piti tehdä halvin ihmeauyo niin rumpijarrut on halvinta mitä köytyy, kjäh kjäh"

        Voin jakaa vain tietoa, en ymmärrystä. Ymmärryksestä sulla on se suurin pula.

        https://www.youtube.com/watch?v=op4HO6GHC8Q&t=74s

        Tässä tietoa niille joilla ymmärrys pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, vertaa kansan talviautoa urheiluautoon ja luksus autoon johon kellään ei ole varaa, takaveto talvella huono, helposti poikittain liukkaalla, sen tietää jokainen sellaisella ajanut. Ajatko Ferrarilla talvella? Riittääkö pitoa?

        Ainoa oikea talveen on neliveto. Jos sitä ei ole, niin ottaisin ehdottomasti mielummin takavetoisen. Etuvedolla ollaan joka mutkassa puskemassa ojaan. Turvallisuudesta ei kannata tinkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa oikea talveen on neliveto. Jos sitä ei ole, niin ottaisin ehdottomasti mielummin takavetoisen. Etuvedolla ollaan joka mutkassa puskemassa ojaan. Turvallisuudesta ei kannata tinkiä.

        Höpö höpö et usko itekkään, mullon etuveto lukkokeulalla, menee säässä kuim säässä kivutta, takaveto on oikea talvipainajainen, kesällä ehkä.


    • Anonyymi

      Köyhien hätä on kasvamassa autojen sähköistymisen edistyessä. Selväähän on, että tulevaisuudessa yksityisautoilu on vain varakkaille mahdollista.

      • Anonyymi

        Suurin osa autoilijoista on duunareita, tuskin sulla töitä rittää jos vain rikkaille myytte, suomeen jää vain yksi myyjä ja yksi korjaamo, loput saa etsiä muita töitä 😁


      • Anonyymi

        Halvin uusi sähköauto maksaa 15.000 euroa. Ei sillä rahalla saa kummoistakaan polttisautoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa autoilijoista on duunareita, tuskin sulla töitä rittää jos vain rikkaille myytte, suomeen jää vain yksi myyjä ja yksi korjaamo, loput saa etsiä muita töitä 😁

        Niin ja eikö VW ID.3 ollut suunnattu köyhille, onko nyt niin ettei VW:llä olekaam varaa myydä halvalla valmistettua halpa-autoa halvalla, vaan paljonko maksaa kallis halpa-auto?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51
      2388
    9. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40
      2339
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2286
    Aihe