Keskiviikon kartano

Höpinäketju 😊 Älä lue pitemmälle jos alko jo kiristämmään 😉

149

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oi, EoEt! Kartanot on kivoja paikkoja höpistellä ystävien kanssa. Minusta ne on myös tosi romanttisia. Lapsena haaveilin hevoskartanon emännyydestä 😊

Oletkos sie tututustunut Suomalaisiin kartanoihin (muuten kuin Suomi Filmeissä)?

• Moikka Kukkanen 😊 Nyt piti alkaa ihan tosissaan miettimään ja en ite asiassa muista, että olisin kartanoissa käyny. No kerta se on ensimmäinenkin 😄 Monessa linnassa oon kyllä käyny, mutta en rikoksen vuoksi tai pressan kuttumana 😅 Tiuhti tuossa vähän laittokin kartanoa korreeks ja mie just kiikutin mokankeitonmestarin kyökkiin.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Moikka Kukkanen 😊 Nyt piti alkaa ihan tosissaan miettimään ja en ite asiassa muista, että olisin kartanoissa käyny. No kerta se on ensimmäinenkin 😄 Monessa linnassa oon kyllä käyny, mutta en rikoksen vuoksi tai pressan kuttumana 😅 Tiuhti tuossa vähän laittokin kartanoa korreeks ja mie just kiikutin mokankeitonmestarin kyökkiin.

Mamma mia! Kyllähän täällä viihtyy 😊
        Leipasin meille raparperipiirakan vastapoimituista. Laita vaan kahvi tippumaan.
        Tiuhtille on kauramaito, sie nautit mustana ja mulle luomu-eila-kevytmaito.

Hörps ja nam....

Sitte pittää vielä rientää yhteen palaveriin...

(Joo, pysyttele sie jatkossakin vain erossa virkavallasta. Salen kutsu on toki eri asia. Ja jos sulla ei ole valmiiksi aveccia mietittynä...... vink vink ;)

• Käytöskukka kirjoitti:

Mamma mia! Kyllähän täällä viihtyy 😊
        Leipasin meille raparperipiirakan vastapoimituista. Laita vaan kahvi tippumaan.
        Tiuhtille on kauramaito, sie nautit mustana ja mulle luomu-eila-kevytmaito.

Hörps ja nam....

Sitte pittää vielä rientää yhteen palaveriin...

(Joo, pysyttele sie jatkossakin vain erossa virkavallasta. Salen kutsu on toki eri asia. Ja jos sulla ei ole valmiiksi aveccia mietittynä...... vink vink ;)

Kahvi on tippumassa ja kerkiää luultavasti just sopivasti valmiiks siihen, kun siun palaveris loppuu. Mie tykkäänkin raparperista eli peukku 👍 leipomuksille. Sale ei taija ehtiä ennää kuttua, mutta vinkki on nyt vastaanotettu 😉

Kahvi on tippumassa ja kerkiää luultavasti just sopivasti valmiiks siihen, kun siun palaveris loppuu. Mie tykkäänkin raparperista eli peukku 👍 leipomuksille. Sale ei taija ehtiä ennää kuttua, mutta vinkki on nyt vastaanotettu 😉

Ääh.. taas venyi palsu turhan pitkäksi 😒
        Vieläkö sufeeta riittää? Kohta pitää jo startata tsekkaamaan ’vanhusten’ koronakunto.

Mitteepä sie aattelit puuhata?

• Käytöskukka kirjoitti:

Ääh.. taas venyi palsu turhan pitkäksi 😒
        Vieläkö sufeeta riittää? Kohta pitää jo startata tsekkaamaan ’vanhusten’ koronakunto.

Mitteepä sie aattelit puuhata?

Kaffetta riittää, keitin koko pannullisen 😉 Otappa kupponen ☕ ennen kylille lähtöä. Mie makasin ja näpyttelin tätä kännyä. Nyt lähen mehtään häppeemään 😅

Kaffetta riittää, keitin koko pannullisen 😉 Otappa kupponen ☕ ennen kylille lähtöä. Mie makasin ja näpyttelin tätä kännyä. Nyt lähen mehtään häppeemään 😅

Turhaan häppeilet, Mehtänainen 😊

Joko jalat kantoivat pidemmälle kuin eilen? Ja 2-vetona 4-vedon sijaan 😅?

• Käytöskukka kirjoitti:

Turhaan häppeilet, Mehtänainen 😊

Joko jalat kantoivat pidemmälle kuin eilen? Ja 2-vetona 4-vedon sijaan 😅?

Iltaa kukkanen 😊 On se kuule ihan hyvä välillä vähän hävetä, kun kirjottelee mitä sattuu 😅 No onneks ei kai sattunu pahemmin.
        Ihan kahella tänään menin ja kahdestaan. Hyvin on yön aikana paikat taas palautunu eli ei mittään ongelmia ollu tännään. Ois menny pitempäänkin, mutta seura väsy 😄 Liekö enemmän kävelyyn vai juttuihin... Mites se siun iltas on menny?

Iltaa kukkanen 😊 On se kuule ihan hyvä välillä vähän hävetä, kun kirjottelee mitä sattuu 😅 No onneks ei kai sattunu pahemmin.
        Ihan kahella tänään menin ja kahdestaan. Hyvin on yön aikana paikat taas palautunu eli ei mittään ongelmia ollu tännään. Ois menny pitempäänkin, mutta seura väsy 😄 Liekö enemmän kävelyyn vai juttuihin... Mites se siun iltas on menny?

😅
        Ihan jees. ’Vanhukset’ elää ja hengittää entiseen tapaansa. Ne ei tahdo turvaväleistä enää piitata ja kyllähän sen tavallaan ymmärtää.

• Käytöskukka kirjoitti:

😅
        Ihan jees. ’Vanhukset’ elää ja hengittää entiseen tapaansa. Ne ei tahdo turvaväleistä enää piitata ja kyllähän sen tavallaan ymmärtää.

Joo, ei ne "vanhukset" aina niistä turvavälilöistä piittaa😅, mutta eipä oo piitannu kaikki nuorisokaan, eikä ne kolometuhatta, jotka pakkaantu tännään Senaatintorille. Hyvä että kaikki oli kuitenkin "tsekattavilla" kunnossa 😊 Mulla ei ole näitä tarkistettavia läheisiä kun toinen on jo pilvien päällä ja toinen mennä viipottaa, niin jotta heikompaa (lue mua 😄) heikottaa.

Joo, ei ne "vanhukset" aina niistä turvavälilöistä piittaa😅, mutta eipä oo piitannu kaikki nuorisokaan, eikä ne kolometuhatta, jotka pakkaantu tännään Senaatintorille. Hyvä että kaikki oli kuitenkin "tsekattavilla" kunnossa 😊 Mulla ei ole näitä tarkistettavia läheisiä kun toinen on jo pilvien päällä ja toinen mennä viipottaa, niin jotta heikompaa (lue mua 😄) heikottaa.

Aivan 😅 Meilläkin pittää aikataulut sopia jotta osutaan samaan paikkaan samaan aikaan. Vierivä kivi ei sammaloidu 😊
        Mitäs Senaatintorilla tapahtui?

• Käytöskukka kirjoitti:

Aivan 😅 Meilläkin pittää aikataulut sopia jotta osutaan samaan paikkaan samaan aikaan. Vierivä kivi ei sammaloidu 😊
        Mitäs Senaatintorilla tapahtui?

No ei sammaloidu ei, mutta joskus muullonkin kun nukkuessa vois välillä pysähtyä 😄 Liekö tuo on periytyvää 😅 En mä tarkemmin tiiä, kun en ollu kattomassa, mutta luin lehestä, jotta mielenosotusta oli ollu.

No ei sammaloidu ei, mutta joskus muullonkin kun nukkuessa vois välillä pysähtyä 😄 Liekö tuo on periytyvää 😅 En mä tarkemmin tiiä, kun en ollu kattomassa, mutta luin lehestä, jotta mielenosotusta oli ollu.

Okei, no näköjään... Tärkeä asia mutta hankala aika, millekään kokoontumiselle 😕

Kartanossa ei muuten ole soinut poppi koko päivänä. Pitäskö asiaan tehdä korjaus?

• Käytöskukka kirjoitti:

Okei, no näköjään... Tärkeä asia mutta hankala aika, millekään kokoontumiselle 😕

Kartanossa ei muuten ole soinut poppi koko päivänä. Pitäskö asiaan tehdä korjaus?

😳 Eipä muuten oo soinu ja kyllä pitäs 😉
        Mä kuuntelin taas päivällä töitä tehhessä radioo, oikeestaan koko työpäivän pl. palaverit kun sillon ei kehtaa 😅 Kuunteletko sä Kukkanen ratioo ja jos kuuntelet, niin onko sulla jotaki lempparikanavia?

😳 Eipä muuten oo soinu ja kyllä pitäs 😉
        Mä kuuntelin taas päivällä töitä tehhessä radioo, oikeestaan koko työpäivän pl. palaverit kun sillon ei kehtaa 😅 Kuunteletko sä Kukkanen ratioo ja jos kuuntelet, niin onko sulla jotaki lempparikanavia?

Kuuntelen. Kotona, autossa, hommaillessa... Olen vanhan liiton julkisen palvelun kannattaja ja tykkään mainosvapaista YLE:n kanavista. Areenaa kulutan myös ahkerasti. On niin kätevä kuunnella mieliohjelmia silloin kun tykkää, esim. salilla.
        Mikä sinun lempparikanava on?

• Käytöskukka kirjoitti:

Kuuntelen. Kotona, autossa, hommaillessa... Olen vanhan liiton julkisen palvelun kannattaja ja tykkään mainosvapaista YLE:n kanavista. Areenaa kulutan myös ahkerasti. On niin kätevä kuunnella mieliohjelmia silloin kun tykkää, esim. salilla.
        Mikä sinun lempparikanava on?

Mie oon aika kaikkiruokanen kanavien niinku myös musiikin suhteen, mutta nykysellään oon kuunnellu aika paljon Novaa ja Aaltoa. Välillä mulla soi myös Spotify kun otin siihe nyt sen premiumin, eikä tarttee ennää kuunnella mainosta, kun miekään en niistä paljon piittaa. Väsyttääkö sua? Mua jo vähän ramasee.. Kelpaako sulle instrumentaalinen musiikki ja jos kelpaa niin saanko mie laittaa tämän illan unilaulun?

Mie oon aika kaikkiruokanen kanavien niinku myös musiikin suhteen, mutta nykysellään oon kuunnellu aika paljon Novaa ja Aaltoa. Välillä mulla soi myös Spotify kun otin siihe nyt sen premiumin, eikä tarttee ennää kuunnella mainosta, kun miekään en niistä paljon piittaa. Väsyttääkö sua? Mua jo vähän ramasee.. Kelpaako sulle instrumentaalinen musiikki ja jos kelpaa niin saanko mie laittaa tämän illan unilaulun?

Joo-o, paljon on hyvää musaa, uutta ja vanhaa. Se ei onneksi koskaan lopu! Piti vielä lisäämäni että Afro-kanavat tarjoaa huikeita rytmejä 🎶

Saat tietenkin laittaa Tulisielu, ja kaikki mitä sie laitat, kelpaa 😊

• En_osaaEn_tunne
        Käytöskukka kirjoitti:

Joo-o, paljon on hyvää musaa, uutta ja vanhaa. Se ei onneksi koskaan lopu! Piti vielä lisäämäni että Afro-kanavat tarjoaa huikeita rytmejä 🎶

Saat tietenkin laittaa Tulisielu, ja kaikki mitä sie laitat, kelpaa 😊

Niinpä on, paljon hyviä vanhoja kipaleita ja sitte koko ajan pukkaa nastaa uutta rytmiä 🎵🎵😊
        No miepä laitan sitte tämmösen
        https://youtu.be/JH_cM59JY34
        Tykkään tästä pianistista eri toten, kuin myös sinusta Kukkanen 😊 Laitetaanko taas yhteiskuunteluun klo 22.54?

Niinpä on, paljon hyviä vanhoja kipaleita ja sitte koko ajan pukkaa nastaa uutta rytmiä 🎵🎵😊
        Tykkään tästä pianistista eri toten, kuin myös sinusta Kukkanen 😊 Laitetaanko taas yhteiskuunteluun klo 22.54?

Juu, 22.54 👍

Sykähdytti. Kiitos Tulisielu 😌

• Käytöskukka kirjoitti:

Sykähdytti. Kiitos Tulisielu 😌

Ollos hyvä 😊Mie lähen vähitellen punkkaa kohti, kun on vielä silmät jokseenkin auki 😅
        Kauniita unia Kukkanen 🌷💕😊

Ollos hyvä 😊Mie lähen vähitellen punkkaa kohti, kun on vielä silmät jokseenkin auki 😅
        Kauniita unia Kukkanen 🌷💕😊

Nuku hyvin Tulisielu 💕😊💐

Päivää kartanoon! Nyt ei ole hymiöt käytössä, kun joudun kirjoittamaan koneelta, enkä osaa niitä tällä laittaa :) tämän paremmin. Älkää ihmeteltä, jos en pääse aina linjoille, EI ole mitään tarkoituksen mukaista radiohiljaisuutta. Kännykkä tippui veteen ja koneelle harvemmin pääsen. Onneksi olin jo noussut veneestä rantaan ja refleksit pelas, sain äkkiä ylös, nyt vaan odottelen että kuivuu.. mitenköhän sen sais parhaiten, pitääkö viedä huoltoon?

Kiva kuulla teidän kuuntelu mausta, olen enemmän Novan linjoilla. Aaltoa ei aina jaksa vaikka välillä veneillessä se on mukava hengähdystauko arjesta, värikäs jutuissaan ja ennen kaikkea vaihtelua arkeen.

Tykkään silti enempi seistä maalla,
        enkä aina epävakaiden aaltojen päällä. Tulipa runo ;)

Etnisessä musiikissa nuorena fanitin Skank Ananseita. Afroilla on rytmi veressä! Se sopi silloin 15 vuotiaan kehitysvaiheeseen, nyt kuulostaa turhan synkältä lyriikoiltaan. Laittakaa, joku afro biisi, jos tulee vastaan :)

Tämä on nyt vähän synkkä, en tykkää, älkääkä tekään kuunnelko kertaa enempää, laittakaa joku iloinen afro heti päälle tai joku muu rempseä. Laitan kuitenkin, kun aalto löi rantaan ja kännykkä kastui, pieni ongelma tässö kohtaa kun, elämää katsoo suuremman linssin läpi, eiköhän se korjaannu! Aurinkoista päivää kaikille!

Nuotti Aalto feat Diison, Tuomas Kauhanen, Palaface & Juju

https://youtu.be/6glVyveLirY

• TiuhtinWau kirjoitti:

Päivää kartanoon! Nyt ei ole hymiöt käytössä, kun joudun kirjoittamaan koneelta, enkä osaa niitä tällä laittaa :) tämän paremmin. Älkää ihmeteltä, jos en pääse aina linjoille, EI ole mitään tarkoituksen mukaista radiohiljaisuutta. Kännykkä tippui veteen ja koneelle harvemmin pääsen. Onneksi olin jo noussut veneestä rantaan ja refleksit pelas, sain äkkiä ylös, nyt vaan odottelen että kuivuu.. mitenköhän sen sais parhaiten, pitääkö viedä huoltoon?

Kiva kuulla teidän kuuntelu mausta, olen enemmän Novan linjoilla. Aaltoa ei aina jaksa vaikka välillä veneillessä se on mukava hengähdystauko arjesta, värikäs jutuissaan ja ennen kaikkea vaihtelua arkeen.

Etnisessä musiikissa nuorena fanitin Skank Ananseita. Afroilla on rytmi veressä! Se sopi silloin 15 vuotiaan kehitysvaiheeseen, nyt kuulostaa turhan synkältä lyriikoiltaan. Laittakaa, joku afro biisi, jos tulee vastaan :)

Tämä on nyt vähän synkkä, en tykkää, älkääkä tekään kuunnelko kertaa enempää, laittakaa joku iloinen afro heti päälle tai joku muu rempseä. Laitan kuitenkin, kun aalto löi rantaan ja kännykkä kastui, pieni ongelma tässö kohtaa kun, elämää katsoo suuremman linssin läpi, eiköhän se korjaannu! Aurinkoista päivää kaikille!

Varovasti vesillä, Tiuhti! 🥽💦

Afroa tulee vastaan useinkin.
        Kuuntelen Africa no1 Paris - kanavaa silloin kun kaipaa rytmejä (ja kielen vuoksi).

Tämä tunnelma sopii sadepäivään
        https://youtu.be/udU3_all9lg

(Lyriikat, löytyy videon alta, ei minusta tosin sovi yhteen hieman melankolisen vireen kanssa, mutta mikäpäs minä olen arvostelemaan :)

• TiuhtinWau kirjoitti:

Voi ei Tiuhti 🙄 Toivottavasti se sun kännysi tulee vielä kuntoon. Joskus neuvovat että äkkiä akku veke, mutta ei tästä mun kännystä sitä saa ainaka rikkomatta ellei oo työkaluja 😅 Eihän nämä nykyset kapineet kestä muutenkaan mittään. Edellisen kännykän tiputin kerran lattialle ja se oli sitte siinä. Lasi hajos niin pahasti ettei se ennää reagoinu mihkään. Oli sen verran vanha jo etten kehannu viiä huoltoonka. Joskus muistan kun kännykkä sai tippua monta kertaa ja vaikka osat lenteli sinne tänne, niin eiku takas kii vaan jo johan pelas melkeen paremmin kun ennen tiputusta 😄

• Anonyymi

Hyvä vaan, et alko uusi. Kivahan näit o lueskel, mut sit ei enää jaksa, ku menevät liia pitkiksi ja tosiaan ei näitä tarvitse lukea jos stressi pukkaa pääl 😀

• Anonyymi

Semmoset 18 huonetta ja rokokoota.. Ja kaijakoota joka toisessa huoneessa eiku jokaisessa huone 105ssä kerran viidestoista yö. Kun yö saapuu. Teet meistä kauniin..

• 506:sta ikkunasta puuttuu muutama, mutta lääniä on kyllä sisällä ja ympärillä ihan riittävästi 😄

• Anonyymi

Hyvää Keski viikkoa unelmoikaa 😁😁

• Kiva kun teit vähän sisustushommia 😊 Hieno taulu 👍

• Aamor ja Eerosko siinä kilvoittelevat jousimiestaidoillaan? Ilolla tervehdin heitä, viihtykööt pitkään Mehtänaisen Kartanossa 😊

Kiva kun teit vähän sisustushommia 😊 Hieno taulu 👍

Idea tuli rokokoosta 1700-luvun taiteeseen. Meinasin ensin ripustaa seinälle Venuksen, se oli kaunis todellinen helmi simpukan keskellä.

Päädyin kuitenkin tähän Eversti ja Loordi maalauksen, koska tykkään jousista ja robinhuudeilusta. 😊

• TiuhtinWau kirjoitti:

Idea tuli rokokoosta 1700-luvun taiteeseen. Meinasin ensin ripustaa seinälle Venuksen, se oli kaunis todellinen helmi simpukan keskellä.

Päädyin kuitenkin tähän Eversti ja Loordi maalauksen, koska tykkään jousista ja robinhuudeilusta. 😊

Piti olla vastaus Käytöskukan kysymykseen.

• Anonyymi

Gay -palstalla Miksi homot aina ottavat asioista nokkiinsa? -ketjussa kiristää ainakin. Ja PAHASTI.

10 poistoa päivän saldo tähän mennessä ;D enkä ole yhtään nokkiintunut. Siellä ei vaan höpinöistä eikä huumorista tykätä. Eikä tietenkään homoista, koska gay -palsta.

Siellä kartanossa taidetaan vaan haluta meikäläisestä tehdä karhuntalja loimuavan takan eteen ja luulisi näillä helteillä olevan jo tarpeeksi lämmin kun vielä lämmitellä takkaa erikseen :D

Eilen auringossa 48 C, tänään näkyy olevan 34 C, luulisi riittävän?

-bear-

• Mikäs karhu se täällä kuikuilee... Tää onki semmonen lepposa lesbopalsta 😅 Ja joo, tää kartano on semmonen paikka, jotta jos ei karhut ossaa olla nätisti, niin helposti voi päätyä lämmittämään lattiaa tai seinäkoristeeks 😄

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Mikäs karhu se täällä kuikuilee... Tää onki semmonen lepposa lesbopalsta 😅 Ja joo, tää kartano on semmonen paikka, jotta jos ei karhut ossaa olla nätisti, niin helposti voi päätyä lämmittämään lattiaa tai seinäkoristeeks 😄

No just joo 🙄🐹

• Anonyymi kirjoitti:

No just joo 🙄🐹

Äläpä hättäile, tämä koskee vain erityisen tuhmia nalleja 😅

• Anonyymi

Edellisellä kommentoijalla taisi mennä kommenttisi huumori yli tai ohi😁

• Anonyymi kirjoitti:

Edellisellä kommentoijalla taisi mennä kommenttisi huumori yli tai ohi😁

Noh, ei oo ensimmäinen eikä luultavasti viimenenkään. Nöyrät pahoittelut 😅😉

• Anonyymi

No itse asiassa mä päädyin tänne kesken päivän heittelemään kommentteja vaan tarkistaakseni onko allekirjoitukseni -bear- S24-sensoribotin automaattipoistolistalla vaiko olenko ainoastaan palstaa lukevan moden/innokkaan (v)ihailijani henkilökohtaisten inhokkien joukossa --> useiden kommenttien poisto lähes reaaliajassa kun kertoilisi jotain tämän suuntaista.

Ja koska täältä ei ole kommentti lähtenyt, niin se sensuuri koskee ainoastaan tuota gay-palstaa, sekä uskovat homot/lesbot -palstaa. Kiitoksia avusta, tytöt.

Nauttikaa.. tuota... piirakoista ja simpukoidenne helmistä. Ei oo mun juttu, mutta silti 😜👍

-bear-

p.s. Edelleen täysin ihmeissään NAISTEN bottom/top -keskustelusta 🤪🧐😷

• Anonyymi kirjoitti:

No itse asiassa mä päädyin tänne kesken päivän heittelemään kommentteja vaan tarkistaakseni onko allekirjoitukseni -bear- S24-sensoribotin automaattipoistolistalla vaiko olenko ainoastaan palstaa lukevan moden/innokkaan (v)ihailijani henkilökohtaisten inhokkien joukossa --> useiden kommenttien poisto lähes reaaliajassa kun kertoilisi jotain tämän suuntaista.

Ja koska täältä ei ole kommentti lähtenyt, niin se sensuuri koskee ainoastaan tuota gay-palstaa, sekä uskovat homot/lesbot -palstaa. Kiitoksia avusta, tytöt.

Nauttikaa.. tuota... piirakoista ja simpukoidenne helmistä. Ei oo mun juttu, mutta silti 😜👍

-bear-

p.s. Edelleen täysin ihmeissään NAISTEN bottom/top -keskustelusta 🤪🧐😷

😄 Eipä mittään, nalle 🐻 on hyvä vaan.

• Heippa Mehtänainen! Aloitin aamun tällaisella rallilla:
      https://youtu.be/exSYlW9v23c

Toivotan menestystä päivän tehtäviisi, jotta saat työpöydän "putsplank" (lainaus sinulta) ennen lomaa 😊

• Moikka Kukkanen🌷!
        Mulla on pitäny kiirettä. Tarttis yhden käsiparin lissää ja yhen pään 😅 Kiitos päivän alotusrallista, kuuntelin sen töitä tehdessä 👍😊
        Tsemppiä sinnekin työmaalle!
        Terkuin pää sekasi oleva mehtäläine 😅

Moikka Kukkanen🌷!
        Mulla on pitäny kiirettä. Tarttis yhden käsiparin lissää ja yhen pään 😅 Kiitos päivän alotusrallista, kuuntelin sen töitä tehdessä 👍😊
        Tsemppiä sinnekin työmaalle!
        Terkuin pää sekasi oleva mehtäläine 😅

Hei Juniori 😉
        Kuuntelin tänään muitakin Josephin kivoja kappaleita 👍

Vihdoinkin sataa, maailma tuoksuu kesälle 🌱🐞

• Käytöskukka kirjoitti:

Hei Juniori 😉
        Kuuntelin tänään muitakin Josephin kivoja kappaleita 👍

Vihdoinkin sataa, maailma tuoksuu kesälle 🌱🐞

No niin meni se tämäkin työpäivä ja oon jo kerinny muutakin hommaamaan. Mä tykkään tosi paljon kävellä ulkona satteen jälkeen kun ilma on raikas ja tuoksuu hyvältä. Se on myös jännä kuinka ilmassa huomaa sen jos alkaa sade lähestyä.
        Miten sun työpäivä meni Kukkanen?
        Mä tein välillä paria hommaa sammaan aikaan eli kiirettä piti. Vielä kun huomisen jaksas niin sitte sais töitten suhteen huokasta. Mä tykkään tuosta Josephista tosi paljon. Toinen mistä tykkään on viulisti Lindsey Stirling. Ois tosi nastaa nähä tyyppi joskus livenä ja se on vähän ikkäänkuin mun yks haaveeni. Saa nähä toteutuuko ikinä. Lindseyllä on hurjan monta hyvää biisiä ja monet niistä on semmosia energisiä, mistä saa itekin lisävirtaa jos meinaa alkaa duracellit hyytymään 😅 Laitan tähän yhen mun lemppareista. Tämä ei ole tempoltaan nopeimpia, mutta jostain syystä olen tykästynyt tähän kovasti 😊
        https://youtu.be/JGCsyshUU-A

No niin meni se tämäkin työpäivä ja oon jo kerinny muutakin hommaamaan. Mä tykkään tosi paljon kävellä ulkona satteen jälkeen kun ilma on raikas ja tuoksuu hyvältä. Se on myös jännä kuinka ilmassa huomaa sen jos alkaa sade lähestyä.
        Mä tein välillä paria hommaa sammaan aikaan eli kiirettä piti. Vielä kun huomisen jaksas niin sitte sais töitten suhteen huokasta. Mä tykkään tuosta Josephista tosi paljon. Toinen mistä tykkään on viulisti Lindsey Stirling. Ois tosi nastaa nähä tyyppi joskus livenä ja se on vähän ikkäänkuin mun yks haaveeni. Saa nähä toteutuuko ikinä. Lindseyllä on hurjan monta hyvää biisiä ja monet niistä on semmosia energisiä, mistä saa itekin lisävirtaa jos meinaa alkaa duracellit hyytymään 😅 Laitan tähän yhen mun lemppareista. Tämä ei ole tempoltaan nopeimpia, mutta jostain syystä olen tykästynyt tähän kovasti 😊

Tässä sitte soitetaanki jo kaikki (lännen)miehet suohon eli kunnon naisenergiaa 💪😅
        https://youtu.be/jvipPYFebWc

Työpäivä meni aika normikaavan mukaan. Koskaan en saa typöytää tyhjäksi, eli samma homma jatkuu taas aamulla, hyvä niin 😊

Olipa virkistävä veto, hauska! Hyvä poljento. Kiitos 💐Onkohan keikatkin yhtä visuaalisia?
        Tykkään kun yhdistellään klassisia ja moderneja elementtejä, siinä oli folkkiakin mukana 👍😊

Ruukaakos Mehtänainen ite tanssia?

Tässä sitte soitetaanki jo kaikki (lännen)miehet suohon eli kunnon naisenergiaa 💪😅
        https://youtu.be/jvipPYFebWc

Kerrassaan mainio 😅
        On lahjakas mimmi 💃🏻🎻🤸🏼‍♂️

Nyt lähden nuuskimaan kesää ja vähän reippailemaan, kohteena tänään kuntoportaat (uhhuh jaksaa jaksaa... ) 🧢👟😬

Meinaakko nääkin mennä ulos virkistäytymään?

• Käytöskukka kirjoitti:

Työpäivä meni aika normikaavan mukaan. Koskaan en saa typöytää tyhjäksi, eli samma homma jatkuu taas aamulla, hyvä niin 😊

Olipa virkistävä veto, hauska! Hyvä poljento. Kiitos 💐Onkohan keikatkin yhtä visuaalisia?
        Tykkään kun yhdistellään klassisia ja moderneja elementtejä, siinä oli folkkiakin mukana 👍😊

Ruukaakos Mehtänainen ite tanssia?

Mä katoin kerran juutuubista Lindseyn keikan ja tosi hyvältä näytti 👍
        Nykysellään en oo ennää tansseissa käyny, mutta nuorempana ja eritoten teininä tuli kyllä tanssittua diskossa ja baarissakin sekä noppeeta että hijasta😄 Tässä kohtaa on pakko myöntää, jotta jos tuo Lindsey pyytäs, niin tanssisin mitä vaan ja varmaan laulasinki, mutta ainoastaan kahden kesken 😅😄
        Sie oot reipas kukkanen 💪Mä ajattelin mennä tänään(kin) aika paljolti maan tasalla. Mulla alkaa olemaan jaloissa jo jonkin verran iän ja (entisen elämän 😅) treenaamisen myötä tullutta kremppaa eli mikkään kova juoksu eikä portaatkaan jos niitä liikaa mennee ole ennää mun juttu. Poluilla saa onneks semmosta hyvää askelta ja tykkään kun pohja on pehmee. Oon muutenkin semmonen pehmeiden asioiden ystävä 😉 Hyviä treenejä Kukka 💕

Mä katoin kerran juutuubista Lindseyn keikan ja tosi hyvältä näytti 👍
        Nykysellään en oo ennää tansseissa käyny, mutta nuorempana ja eritoten teininä tuli kyllä tanssittua diskossa ja baarissakin sekä noppeeta että hijasta😄 Tässä kohtaa on pakko myöntää, jotta jos tuo Lindsey pyytäs, niin tanssisin mitä vaan ja varmaan laulasinki, mutta ainoastaan kahden kesken 😅😄
        Sie oot reipas kukkanen 💪Mä ajattelin mennä tänään(kin) aika paljolti maan tasalla. Mulla alkaa olemaan jaloissa jo jonkin verran iän ja (entisen elämän 😅) treenaamisen myötä tullutta kremppaa eli mikkään kova juoksu eikä portaatkaan jos niitä liikaa mennee ole ennää mun juttu. Poluilla saa onneks semmosta hyvää askelta ja tykkään kun pohja on pehmee. Oon muutenkin semmonen pehmeiden asioiden ystävä 😉 Hyviä treenejä Kukka 💕

No varmasti kelepaisi Juniorille tuollanen tanssiseura, vieläpä privvaatisti 😅👍

Ja totta turiset, pehmeät (ja pyöreät) asiat on kivoja 😉

Mulla on kanssa aina joku kohta ropassa pois pelistä. Just nyt se ei ole nilkka eikä polvi. Liikkumiset pitää sovittaa päivän kunnon mukaan. Eniten surettaa ettei rinkkavaellus enää onnistu (ne polvet...).

Minun eteneminen portailla muistutti diisseliveturia verrattuna pariin D-pupuun, joista vilahti vain hännänpää kun lähtivät kiitämään ylös 😁 Mutta syke nousi just sopivasti.

Mut nyt 🚿 ja 🥗

• Käytöskukka kirjoitti:

No varmasti kelepaisi Juniorille tuollanen tanssiseura, vieläpä privvaatisti 😅👍

Ja totta turiset, pehmeät (ja pyöreät) asiat on kivoja 😉

Mulla on kanssa aina joku kohta ropassa pois pelistä. Just nyt se ei ole nilkka eikä polvi. Liikkumiset pitää sovittaa päivän kunnon mukaan. Eniten surettaa ettei rinkkavaellus enää onnistu (ne polvet...).

Minun eteneminen portailla muistutti diisseliveturia verrattuna pariin D-pupuun, joista vilahti vain hännänpää kun lähtivät kiitämään ylös 😁 Mutta syke nousi just sopivasti.

Mut nyt 🚿 ja 🥗

Mie ainaki tykkään vähän hittaammista tyypeistä, enkä mistään patteripupuloista, joiden perässä ei pysy, vaikka liimais ittesä kiinni eri-hyvällä-keepperillä 😅😉
        Vuodet tuo kaikenlaista, myös kremppaa, mutta mikä parasta myös elämänkokemusta ja ehkä vähän myös järkeä päähän 😅 vaikka joku nuorison (?) edustaja täällä muuta väittikin. Mä kävin polulla ja vähän jännitti, jotta tulleeko vettä niskaan kun säätiedote näytti pisaroita. Ei tullu.

Mie ainaki tykkään vähän hittaammista tyypeistä, enkä mistään patteripupuloista, joiden perässä ei pysy, vaikka liimais ittesä kiinni eri-hyvällä-keepperillä 😅😉
        Vuodet tuo kaikenlaista, myös kremppaa, mutta mikä parasta myös elämänkokemusta ja ehkä vähän myös järkeä päähän 😅 vaikka joku nuorison (?) edustaja täällä muuta väittikin. Mä kävin polulla ja vähän jännitti, jotta tulleeko vettä niskaan kun säätiedote näytti pisaroita. Ei tullu.

😅 Siehän olet liimat kehitellyt!
        Järki häippäsee joskus vieläkin, mutta palaa kotiin nopeammin kuin nuorempana 😁
        Tykkään kanssa hitaammista tyypeistä, siis liikkeiltään, ei järjenjuoksultaan 😉

Hitaista tuli mieleen, muistatko jotain illan viimeistä, jonka tahdissa olisit aikoinaan parketilla nojaillut toiseen?

• Käytöskukka kirjoitti:

😅 Siehän olet liimat kehitellyt!
        Järki häippäsee joskus vieläkin, mutta palaa kotiin nopeammin kuin nuorempana 😁
        Tykkään kanssa hitaammista tyypeistä, siis liikkeiltään, ei järjenjuoksultaan 😉

Hitaista tuli mieleen, muistatko jotain illan viimeistä, jonka tahdissa olisit aikoinaan parketilla nojaillut toiseen?

Joo, mie kehittelen millon mitäkin 😄 Kyllä se mullakin hetkittäin järki häipyy, varsinkin sillon kun oon väsyny tai on liikaa 🔥😅 Järjenjuoksulla selviää monesta tilanteesta pitkässä juoksussa 😉 Mulla tuo ei kovin usein juokse. Saatan välillä tajuta jonku jutun aika viiveellä tai sitten en koskaan 😄
        Hmm... muistelen että semmonen biisi ainakin soi kuin "Nothings gonna change my love for you" ja sitten oli joku Gary Mooren biisi, jonka nimeä en nyt saa päähän. Muistan semmosen kerran, kun mun suuri ihastus tuli hakemaan hittaalle jossaki limudiskossa, kyllä oli ihanaa ja tais vähän vapisuttaaki 😄😉
        Onkos sulla tämmösiä muistoja tai biisejä jääny mieleen?

Joo, mie kehittelen millon mitäkin 😄 Kyllä se mullakin hetkittäin järki häipyy, varsinkin sillon kun oon väsyny tai on liikaa 🔥😅 Järjenjuoksulla selviää monesta tilanteesta pitkässä juoksussa 😉 Mulla tuo ei kovin usein juokse. Saatan välillä tajuta jonku jutun aika viiveellä tai sitten en koskaan 😄
        Hmm... muistelen että semmonen biisi ainakin soi kuin "Nothings gonna change my love for you" ja sitten oli joku Gary Mooren biisi, jonka nimeä en nyt saa päähän. Muistan semmosen kerran, kun mun suuri ihastus tuli hakemaan hittaalle jossaki limudiskossa, kyllä oli ihanaa ja tais vähän vapisuttaaki 😄😉
        Onkos sulla tämmösiä muistoja tai biisejä jääny mieleen?

Mulla on joskus tekemistä pysyä sinun juoksun tahdissa, Juniori 😊
        Välillä seuraan kun laukkaat omilla reissuillasi ja koetan napata kiinni sitten kun olet taas kohilla 😄

Onhan sitä kaikenlaista jäänyt mieleen. Oi niitä aikoja, mutten missään nimessä kaipaa niitä takaisin 😅 Nyt on hyvä tässä ja näin.

”Nothings gonna change my love for you" oli kyllä yhteen aikaan tosi hyvä. Ja on muuten vieläkin!
        Olin itse ihastunut sinkku kun radiossa pyöri Gary Mooren ”Still got the blues for you”
        Sillä on kyllä monta muutakin hyvää biisiä.

• Käytöskukka kirjoitti:

Mulla on joskus tekemistä pysyä sinun juoksun tahdissa, Juniori 😊
        Välillä seuraan kun laukkaat omilla reissuillasi ja koetan napata kiinni sitten kun olet taas kohilla 😄

Onhan sitä kaikenlaista jäänyt mieleen. Oi niitä aikoja, mutten missään nimessä kaipaa niitä takaisin 😅 Nyt on hyvä tässä ja näin.

”Nothings gonna change my love for you" oli kyllä yhteen aikaan tosi hyvä. Ja on muuten vieläkin!
        Olin itse ihastunut sinkku kun radiossa pyöri Gary Mooren ”Still got the blues for you”
        Sillä on kyllä monta muutakin hyvää biisiä.

Enhän mie oo missään viipottanu, nyttenki oon aivan paikallaan, ainoostaan sormet liikkuu 😄 Mutta jos edelleen oot sammaa mieltä, niin saa mua hihasta vetästä, mutta mihkään talutushihnaan en ala 😁
        En mäkään menneisyyteen paljon haikaile, mutta joskus olis kiva mennä joku juttu uuvestaan ihan vaan muistin virkistämiseks 😅 Muistatkos sie kukkanen semmosta kun Billy Idol? Mä kuuntelin paljon edellämainittua mm. semmosta kipaletta kuin "Rebel Yell" 😊

Enhän mie oo missään viipottanu, nyttenki oon aivan paikallaan, ainoostaan sormet liikkuu 😄 Mutta jos edelleen oot sammaa mieltä, niin saa mua hihasta vetästä, mutta mihkään talutushihnaan en ala 😁
        En mäkään menneisyyteen paljon haikaile, mutta joskus olis kiva mennä joku juttu uuvestaan ihan vaan muistin virkistämiseks 😅 Muistatkos sie kukkanen semmosta kun Billy Idol? Mä kuuntelin paljon edellämainittua mm. semmosta kipaletta kuin "Rebel Yell" 😊

Mittään hihnoja ei kyllä tarvita, jokaisella pitää olla vapaus tulla ja mennä. Sitten jos joku joskus jonkun kanssa alkaa tosissaan hengailla, ne jutut kannattais sopia heti alkuunsa, ei se sen kummempaa ole.

Muistan kyllä Billy Idolin ja tuon biisin 👍 Ja muut mainitsemasi. Sitten oli myös Bryan Adams ja Bon Jovi, isoja radiohittejä muistaakseni?

• Käytöskukka kirjoitti:

Mittään hihnoja ei kyllä tarvita, jokaisella pitää olla vapaus tulla ja mennä. Sitten jos joku joskus jonkun kanssa alkaa tosissaan hengailla, ne jutut kannattais sopia heti alkuunsa, ei se sen kummempaa ole.

Muistan kyllä Billy Idolin ja tuon biisin 👍 Ja muut mainitsemasi. Sitten oli myös Bryan Adams ja Bon Jovi, isoja radiohittejä muistaakseni?

Kyllä oli Bryanilla ja Bon Jovilla monta hittiä ja molempia kuuntelin aikanaan joskus nykyäänkin. Mulla meinaa taas lähteä ajatus karkaamaan omille teilleen 😅, kun alkaa olla pikkusen väsyny olo. Nyt pitää jarrutella ettei lähe käsistä. Olisko se nyt siun vuoro laittaa tuutulaulua 😉

Kyllä oli Bryanilla ja Bon Jovilla monta hittiä ja molempia kuuntelin aikanaan joskus nykyäänkin. Mulla meinaa taas lähteä ajatus karkaamaan omille teilleen 😅, kun alkaa olla pikkusen väsyny olo. Nyt pitää jarrutella ettei lähe käsistä. Olisko se nyt siun vuoro laittaa tuutulaulua 😉

Joo-o, ajatukset meinaa välillä karata teillensä... 😉

Jospa tämä nostalgiapläjäys toisi hyvät unet. Sano sie aika 😊

https://youtu.be/NvR60Wg9R7Q

• Käytöskukka kirjoitti:

Joo-o, ajatukset meinaa välillä karata teillensä... 😉

Jospa tämä nostalgiapläjäys toisi hyvät unet. Sano sie aika 😊

https://youtu.be/NvR60Wg9R7Q

Soppiiko 23.10?😊

Soppiiko 23.10?😊

Sopii täydellisesti 😊 23:10.

• Käytöskukka kirjoitti:

Sopii täydellisesti 😊 23:10.

Tämä on tullu kyllä aika monta kertaa kuunneltua, hyvä valinta 👍😊 Nyt pittää lähteä vähitellen taas sänkyä kohti. Huomenna tarttee paljon virtaa kun viimeiset metrit ennen ens viikon lommaa. Kauniita unia Kukkanen 💕😊

Tämä on tullu kyllä aika monta kertaa kuunneltua, hyvä valinta 👍😊 Nyt pittää lähteä vähitellen taas sänkyä kohti. Huomenna tarttee paljon virtaa kun viimeiset metrit ennen ens viikon lommaa. Kauniita unia Kukkanen 💕😊

Kauniita unia itsellesi, Tulisielu 💕

• Käytöskukka kirjoitti:

Kauniita unia itsellesi, Tulisielu 💕

Huomenta Kukkanen💐
        Laitan tämmösen vähän erilaisen aamubiisin tännään perjantain kunniaks 😅 Mulla alkaa just palaveri ja niitä on vielä usseempi tännään 🙄
        Mukavaa työpäivää 😊
        https://youtu.be/I9ntzQAuqAc

Huomenta Kukkanen💐
        Laitan tämmösen vähän erilaisen aamubiisin tännään perjantain kunniaks 😅 Mulla alkaa just palaveri ja niitä on vielä usseempi tännään 🙄
        Mukavaa työpäivää 😊
        https://youtu.be/I9ntzQAuqAc

Huuh... 🔥 ja ⚡️ja vielä 💥
        Päädyit sitten heittämään liekkejä heti aamusta 😅 Tulisielu. Perjantaimielellä?

Aamupäivää vaan sinnekin! Miten tässä voi enää vakavoitua takaisin töiden ääreen 😆 Oli kyllä hyvä nostatus viikon tympeintä palista odotellessa... Sen jälkeen voi alkaa keventää viikonloppua kohti 😊 Laitankin tämän sitten uudestaan levylautaselle... 😉

• Käytöskukka kirjoitti:

Huuh... 🔥 ja ⚡️ja vielä 💥
        Päädyit sitten heittämään liekkejä heti aamusta 😅 Tulisielu. Perjantaimielellä?

Aamupäivää vaan sinnekin! Miten tässä voi enää vakavoitua takaisin töiden ääreen 😆 Oli kyllä hyvä nostatus viikon tympeintä palista odotellessa... Sen jälkeen voi alkaa keventää viikonloppua kohti 😊 Laitankin tämän sitten uudestaan levylautaselle... 😉

Joo, ihan tarkotuksella laitoin että saahaan Kukkanen liekehtimmään ja kipinöimään het aamusta 😅😉 Vielä hetki pitäs jaksaa pyöritellä "papereita" ja sitte meinasin koittaa ottaa mahdollisimman rennosti. Miten sulla on työpäivä menny?

Joo, ihan tarkotuksella laitoin että saahaan Kukkanen liekehtimmään ja kipinöimään het aamusta 😅😉 Vielä hetki pitäs jaksaa pyöritellä "papereita" ja sitte meinasin koittaa ottaa mahdollisimman rennosti. Miten sulla on työpäivä menny?

No onnistuit 😅
        Siinähän tuo kuluu pois. Inha palis ohi, eikä tarvitse enää venyä suurtekoihin.
        P-kahvi virkistää ☕️ ettei mene liian uneliaaksi iltapäivä.
        Aattelin myös imuroida töiden lomassa. Sehän on taukohyötyliikuntaa 😁

Tässä sulle vähän kettua kesympää Kesälomanaisen fiilistä 😊
        https://youtu.be/LoXr9lnU5-8

• Käytöskukka kirjoitti:

No onnistuit 😅

Jaa, smurffit viskasit kehiin, hieman hymyilytti täällä äsken itekseen 😄 Kätevä muuten tämä emojien kopsaus, kiitti vaan vinkistä 👍
        Ihan hetki ennää....
        Tässä sulle 😅
        https://youtu.be/YjCJfNkwf8M

• Käytöskukka kirjoitti:

No onnistuit 😅

Nyt on hommat hoijettu ja hanskat naulassa. Toivottavasti imurin heilutus meni hyvin 😄 Mie oon nyt ollu vähän 🔥sena, mutta sitähän ei varmaan mistään oo voinu huomata 😅 Nyt pitää koittaa rauhottua....

Nyt on hommat hoijettu ja hanskat naulassa. Toivottavasti imurin heilutus meni hyvin 😄 Mie oon nyt ollu vähän 🔥sena, mutta sitähän ei varmaan mistään oo voinu huomata 😅 Nyt pitää koittaa rauhottua....

Ouuuh... 💥 olipa taas hyvä biisi Reiskalta 🔥😁 Sinun kuumeisuus on näköjään tarttuvaa laatua... 😅

Oliko palsuissa osallisena herkästi syttyvää seuraa 😉 vai mistä palo johtuu ?

• Käytöskukka kirjoitti:

Ouuuh... 💥 olipa taas hyvä biisi Reiskalta 🔥😁 Sinun kuumeisuus on näköjään tarttuvaa laatua... 😅

No hupsista 😅 Mä olin hetken aikaa puoliunessa, ei tainnu auttaa. Pitää seuraavaks kokeilla Muumimamman voimajuomaa tai Olet ihana -teetä. Kumpaa suosittelet? Ootko aikeissa mennä polulle tännään? Mä taijan jättää välistä, kun laiskottaa nyt aika tavalla. Ei kai sitä joka päivä tartte. Ei ollu palavereissa kettään lämpöjen nostajaa, liekö hormoonit taas temppuaa 😅😉

• Käytöskukka kirjoitti:

Laitan sulle tähän vielä vähän lissää Reiskaa, saat kuunnella omalla vastuulla 😂
        https://youtu.be/ejJEZa8tFQo
        Nyt luppaan ottaa iha iisisti Kukkanen 😉

No hupsista 😅 Mä olin hetken aikaa puoliunessa, ei tainnu auttaa. Pitää seuraavaks kokeilla Muumimamman voimajuomaa tai Olet ihana -teetä. Kumpaa suosittelet? Ootko aikeissa mennä polulle tännään? Mä taijan jättää välistä, kun laiskottaa nyt aika tavalla. Ei kai sitä joka päivä tartte. Ei ollu palavereissa kettään lämpöjen nostajaa, liekö hormoonit taas temppuaa 😅😉

Hormoonia voi aina syyttää, siihen ei kellään ole koskaan mitään lisättävää 😂 Voit arvata kumpaa teetä suosittelen, anna palaa vaan 😉

Kävin pikaisesti velj’miestä moikkaamassa ja nyt polulle lähdössä.
        Taijan katsoa tuon Reiskan vasta illemmalla. Tuskin maltan odottaa🔥sielu... Onkos se sopivaa saunamusaa?

• Käytöskukka kirjoitti:

Hormoonia voi aina syyttää, siihen ei kellään ole koskaan mitään lisättävää 😂 Voit arvata kumpaa teetä suosittelen, anna palaa vaan 😉

Taijan katsoa tuon Reiskan vasta illemmalla. Tuskin maltan odottaa🔥sielu... Onkos se sopivaa saunamusaa?

Joo, siks mie tuota käytänkin niin ei tuu huutelua 😄😉 Tuota kukkanen, se on ihan sopivaa saunamusiikkia 😅 Mukavaa polkua, liekö kerkisit mennä...

• Käytöskukka kirjoitti:

Tässä siulle vielä tämmönen oikia saunaralli 😉
        https://youtu.be/oTuynQkOpbQ
        Mä lähen nyt hommailemmaan.

Laitan sulle tähän vielä vähän lissää Reiskaa, saat kuunnella omalla vastuulla 😂
        https://youtu.be/ejJEZa8tFQo
        Nyt luppaan ottaa iha iisisti Kukkanen 😉

Kröhöm... ErITTÄin sopivaa saunamusaa, Tulisielu 😀 Voisi tosin jäädä löylyttely vähemmälle (kuumotusta piisaa muutenkin) ja homma kääntyä selänpesijän kanssa suihkutanssiksi....... 😉 Siinäpä ois useampi pyöreä ja pehmeä fokuksessa 😂

Mutta noh, tämäniltainen saunareissu meni enemmän tuon toisen rallin tunnelmissa 😁👍
        Harmi... 😉

• Käytöskukka kirjoitti:

Kröhöm... ErITTÄin sopivaa saunamusaa, Tulisielu 😀 Voisi tosin jäädä löylyttely vähemmälle (kuumotusta piisaa muutenkin) ja homma kääntyä selänpesijän kanssa suihkutanssiksi....... 😉 Siinäpä ois useampi pyöreä ja pehmeä fokuksessa 😂

Mutta noh, tämäniltainen saunareissu meni enemmän tuon toisen rallin tunnelmissa 😁👍
        Harmi... 😉

Mie oon ollu taas semmonen vähitellen sammuva saunalyhty. Vähän aikaa sitten kävin suihkussa, eikä näkyny selänpesijää täälläkään 😅 No viilensihän tuo nyt vähän ainaki kun loppuvaiheessa iskin vedet tarpeeks kylmälle 😄
        Oispa kiva pulahtaa nyt järveen, mutta eipä ole semmosta naapurissa.
        Satutko kukkanen tietämään tulleeko tännään töllöstä mittään katottavaa?

Mie oon ollu taas semmonen vähitellen sammuva saunalyhty. Vähän aikaa sitten kävin suihkussa, eikä näkyny selänpesijää täälläkään 😅 No viilensihän tuo nyt vähän ainaki kun loppuvaiheessa iskin vedet tarpeeks kylmälle 😄

Pulahdus tekis kyllä hyvää. Huomenna mökillä 👍 😊

En hirveästi katso töllöä näin kesä-aikaan, lähinnä joitain sarjoja Areenasta tai dna-tv:stä. Silloin kun huvittaa.
        Mitä sie haluaisit katsoa?

Ai niin, huomasin että sulla on metsämoodi päällä. Oikein hyvää ja rentouttavaa lomaa, Mehtänainen 😊 Olet taatusti sen ansainnut 🌳🌲☘️💕

• Käytöskukka kirjoitti:

Pulahdus tekis kyllä hyvää. Huomenna mökillä 👍 😊

En hirveästi katso töllöä näin kesä-aikaan, lähinnä joitain sarjoja Areenasta tai dna-tv:stä. Silloin kun huvittaa.
        Mitä sie haluaisit katsoa?

Mulla saattaa töllö pyöriä taustalla ja sitte vilkuilen sitä välillä, niinku nyttenkin. Uutisia tullee katottua ja sitte joskus jotaki sarjoja esim. Huutokauppakeisaria tai visailuja. Yheltätoista tulis tännään Stand uppia, mutta en tiiä jaksanko valvoa.

• Käytöskukka kirjoitti:

Ai niin, huomasin että sulla on metsämoodi päällä. Oikein hyvää ja rentouttavaa lomaa, Mehtänainen 😊 Olet taatusti sen ansainnut 🌳🌲☘️💕

No kiitosta vaan 😊

Mulla saattaa töllö pyöriä taustalla ja sitte vilkuilen sitä välillä, niinku nyttenkin. Uutisia tullee katottua ja sitte joskus jotaki sarjoja esim. Huutokauppakeisaria tai visailuja. Yheltätoista tulis tännään Stand uppia, mutta en tiiä jaksanko valvoa.

Jos on tarpeeksi hyvää ohjelmaa niin jaksaahan sitä, Lomanainen.
        Stand-up on vaikea laji, mutta sitten kun joku onnistuu, se on aivan mahtavaa viihdettä 👍 Aiotko kattoa?

• Käytöskukka kirjoitti:

Jos on tarpeeksi hyvää ohjelmaa niin jaksaahan sitä, Lomanainen.
        Stand-up on vaikea laji, mutta sitten kun joku onnistuu, se on aivan mahtavaa viihdettä 👍 Aiotko kattoa?

Vaikea on varmasti laji, kun ensin pittää keksiä jottai sanottavvaa ja sen jälkeen vielä pitäs uskaltaa puhua yleisön eessä. Mä en oo koskaan ollu semmonen luontainen esiintyjä, vaan enemmänkin vapiseva sopertaja 😄 Tosin nykyään tuo on pikkusen helpompaa kun nuorempana. Pienellä porukalla jos tunnen tyypit ei oo mittään ongelmaa möläytellä millon mitäkin, mutta sitte vieraiden eessä onki eri vapa. Mitenkäs sulla Kukkanen? Katon mä sen ohjelman ehkä jos silmät pysyy auki..

Vaikea on varmasti laji, kun ensin pittää keksiä jottai sanottavvaa ja sen jälkeen vielä pitäs uskaltaa puhua yleisön eessä. Mä en oo koskaan ollu semmonen luontainen esiintyjä, vaan enemmänkin vapiseva sopertaja 😄 Tosin nykyään tuo on pikkusen helpompaa kun nuorempana. Pienellä porukalla jos tunnen tyypit ei oo mittään ongelmaa möläytellä millon mitäkin, mutta sitte vieraiden eessä onki eri vapa. Mitenkäs sulla Kukkanen? Katon mä sen ohjelman ehkä jos silmät pysyy auki..

Ymmärrän täysin, Juniori. Mie inhoan esillä ja keskipisteenä oloa, mutta työelämässä siihen on ollut pakko sopeutua. Iän myötä nekin skitsoilut helpottaa, ja on ollut työtehtäviä missä esiintymisestä on tullut rutiinia. Muttei koskaan mieluista.

No, katotaanko se mikä jaksetaan?

• Käytöskukka kirjoitti:

Ymmärrän täysin, Juniori. Mie inhoan esillä ja keskipisteenä oloa, mutta työelämässä siihen on ollut pakko sopeutua. Iän myötä nekin skitsoilut helpottaa, ja on ollut työtehtäviä missä esiintymisestä on tullut rutiinia. Muttei koskaan mieluista.

No, katotaanko se mikä jaksetaan?

Joo, työelämässä mieki oon tuota joutunut vähän harjottelemaan ja harrastammaan. Kyllähän se esiintyminen ja esitelmöinti sillon jotenkin sujjuu, kun tuntee asian ja tietää mistä puhuu 😅 Sitten jos iskettäs vaan joku aihe kätteen ja sanottas että otapa tästä ja piä esitelmä ex tempore, niin kyllä saattas alkaa vapisuttaan 😄 Mua muuten hymyilyttää tuo sun "juniori" kun en mie kuitenkaan ennää mikään teini ole 😄 Mulle oli joskus pieni kauhistus, kun ekaa kertaa joku nuori teititteli. Tunsin itteni siinä kohtaa vanhaks 😅
        No katotaan vaan...

Joo, työelämässä mieki oon tuota joutunut vähän harjottelemaan ja harrastammaan. Kyllähän se esiintyminen ja esitelmöinti sillon jotenkin sujjuu, kun tuntee asian ja tietää mistä puhuu 😅 Sitten jos iskettäs vaan joku aihe kätteen ja sanottas että otapa tästä ja piä esitelmä ex tempore, niin kyllä saattas alkaa vapisuttaan 😄 Mua muuten hymyilyttää tuo sun "juniori" kun en mie kuitenkaan ennää mikään teini ole 😄 Mulle oli joskus pieni kauhistus, kun ekaa kertaa joku nuori teititteli. Tunsin itteni siinä kohtaa vanhaks 😅
        No katotaan vaan...

Heh... kunhan kiusaan kun olet vissiin muutaman vuoden minua nuorempi 😊

Sama kokemus, eka teitittely oli kauhistus. Nyt mua yhtä aikaa huvittaa ja ärsyttää jos sisarusten lapsista joku ”tätittelee”. En ole ihan perinteistä ”tätiainesta” 😊

• Käytöskukka kirjoitti:

Heh... kunhan kiusaan kun olet vissiin muutaman vuoden minua nuorempi 😊

Sama kokemus, eka teitittely oli kauhistus. Nyt mua yhtä aikaa huvittaa ja ärsyttää jos sisarusten lapsista joku ”tätittelee”. En ole ihan perinteistä ”tätiainesta” 😊

No saat sää mua junioriksi sannoo, kunhan et mielellään alkas senioriks sanomaan 😅 Nyt alko kiinnostammaan.. Mimmosta on siun mielestäs perinteinen tätiaines 😄 Mä oon kans täti muutamalle mukulalle, mutta mua ei oo taijettu sillä nimellä kuttua. Liekö oon sitte tosi kaukana perinteisestä 😆

No saat sää mua junioriksi sannoo, kunhan et mielellään alkas senioriks sanomaan 😅 Nyt alko kiinnostammaan.. Mimmosta on siun mielestäs perinteinen tätiaines 😄 Mä oon kans täti muutamalle mukulalle, mutta mua ei oo taijettu sillä nimellä kuttua. Liekö oon sitte tosi kaukana perinteisestä 😆

Minua saat vaikka Senioritella vastineeksi 😅

Eikö Tätit ole eteerisiä kukkahattuisia höpsöttelijoitä, tarjoavat puutarhoissaan sukulaislapsille mansikkamehua ja raparperipiirakkaa 😊

• Käytöskukka kirjoitti:

Eikö Tätit ole eteerisiä kukkahattuisia höpsöttelijoitä, tarjoavat puutarhoissaan sukulaislapsille mansikkamehua ja raparperipiirakkaa 😊

Tuo oli aika hyvä kuvaus 😄 En mie sua ala senioritella, señorita 💕😉
        Nyt taitaa ohjelma alkaa..

• Käytöskukka kirjoitti:

No kyllähän tuon ekan jutuista jotku uppos😄, mutta osa jäi pinnalle.. Seuraavaa odotellessa.

Tuo oli aika hyvä kuvaus 😄 En mie sua ala senioritella, señorita 💕😉
        Nyt taitaa ohjelma alkaa..

Tämä ei nyt oikein kolahda minnuun, vätys iskee, Tulisielu 🙄
        Haluatko kattoa loppuun vai kuunnellaanko yhdessä joku unilaulu?

• Käytöskukka kirjoitti:

Tämä ei nyt oikein kolahda minnuun, vätys iskee, Tulisielu 🙄
        Haluatko kattoa loppuun vai kuunnellaanko yhdessä joku unilaulu?

Ei oo nyt niin munkaan makkuun nämä. Tahotsää laittaa?

Ei oo nyt niin munkaan makkuun nämä. Tahotsää laittaa?

Ootas....

• Käytöskukka kirjoitti:

Ootas....

Ootan 😉

En kerinny nii otetaan 23.33 😄

👍 jes

• Käytöskukka kirjoitti:

👍 jes

Olipa hyvvää Melua 👍😊 En ookkaan aiemmin kuullu tätä tyyppiä. Kiitti Kukkanen 💞ja kauniita unikuvia 😊

Olipa hyvvää Melua 👍😊 En ookkaan aiemmin kuullu tätä tyyppiä. Kiitti Kukkanen 💞ja kauniita unikuvia 😊

Nuku hyvin, Tulisielu 😊

• Käytöskukka kirjoitti:

Melua aina kun joku asia mietityttää...
        https://youtu.be/8hOwLap5Je8

Klo 23.31?

Hitsi ku tulee parjattua ihan turhaan! Tämä on ☺️ihana, (puun naulaaminen lattiaan ainut ”virhe”😂...en sais takertua sanoihin!)

• Huomenia Mehtänainen 😊
      Toivottavasti nukuit makeasti.
      Tuosta Meluasta vielä, kun olen vähän lentopelkoinen, niin laitan hänet aina laulamaan ilmaan nousun ajaksi. Rauhoittaa.

Minä alan vähitellen keräillä kimpsua ja kampsuja. Lähden mökille kesää laittamaan, siellä riittää mukavaa ulkopuuhaa koko viikonlopuksi 🧤🛠🪓🔥
      Mitäs sie olet suunnitellut tekeväsi?

• Huomenta-päivää Señorita 😊
        Nukuin ihan hyvin enkä heränny kuin kerran unien välissä. Toivottavasti siekin nukuit hyvin ja rauhallisesti. Mä en ookkaan ollu lentokonneessa pitkään aikaan, liekö enää uskaltasinkaan vaikka sois Melua ja puristelis ressilelua😅
        Mökkeily on kyllä mukavaa ja vähän oon suunnitellut jos itekin lähtisin käväsemmään "suku"mökillä ens viikolla. Se on sillä tavalla aika korvessa, jotta siellä harvoin törmää keneenkään jos ei ite taho. Tänä viikonloppuna meinasin tehhä ihan normijuttuja eli ei oo erikoisempia suunnitelmia.
        Mukavaa mökkeilyä siulle Kukkanen 🌲🏡☀️😊

Huomenta-päivää Señorita 😊
        Nukuin ihan hyvin enkä heränny kuin kerran unien välissä. Toivottavasti siekin nukuit hyvin ja rauhallisesti. Mä en ookkaan ollu lentokonneessa pitkään aikaan, liekö enää uskaltasinkaan vaikka sois Melua ja puristelis ressilelua😅
        Mökkeily on kyllä mukavaa ja vähän oon suunnitellut jos itekin lähtisin käväsemmään "suku"mökillä ens viikolla. Se on sillä tavalla aika korvessa, jotta siellä harvoin törmää keneenkään jos ei ite taho. Tänä viikonloppuna meinasin tehhä ihan normijuttuja eli ei oo erikoisempia suunnitelmia.
        Mukavaa mökkeilyä siulle Kukkanen 🌲🏡☀️😊

Ei bäivää ilman biisiä
        https://youtu.be/s6L3503xFTw

Onko siun sukula jossain siellä yläsawoa alempana?

Toivottavasti törmäillään vielä tänään 😉

• Käytöskukka kirjoitti:

Ei bäivää ilman biisiä
        https://youtu.be/s6L3503xFTw

Onko siun sukula jossain siellä yläsawoa alempana?

Toivottavasti törmäillään vielä tänään 😉

Moikka Kukkanen 😊
        Mie kävin semmosella luontopolulla. Yhessä kohtaa tuli vähän vettä niskaan, mutta onneks oli sontsa ☔ Näky sitä aurinkoakin sitte onneks. Tuo mökki mihin olin aikeissa karata on mun äiteen ja sanosin, jotta se sijaitsee kutakuinkin Suomineidon polvitaipeiden kohalla. Mitenkäs siun mökkeily on sujunu?
        Tässä sulle kesäbiisiä päivään 😉
        https://youtu.be/bcuzkK2HEp4

Moikka Kukkanen 😊
        Mie kävin semmosella luontopolulla. Yhessä kohtaa tuli vähän vettä niskaan, mutta onneks oli sontsa ☔ Näky sitä aurinkoakin sitte onneks. Tuo mökki mihin olin aikeissa karata on mun äiteen ja sanosin, jotta se sijaitsee kutakuinkin Suomineidon polvitaipeiden kohalla. Mitenkäs siun mökkeily on sujunu?
        Tässä sulle kesäbiisiä päivään 😉
        https://youtu.be/bcuzkK2HEp4

On mennyt mukavasti, kiitos, vaikka ihan kaikkea en ehtinyt tänään tehdä mitä aioin. Onneksi Vielä on kesää jäljellä... 🎶🎶 Tuo biisi toimii joka kesä 😊
        Minäkin sain yllättäen kylmän suihkun kun pompin pihalla just väärään aikaan eikä ollut suojaa 😁
        Äsken saunoin, nyt pitää laittaa jo jotain suuhun.

Oliko siellä luontopolulla opasteet, opitko jotain uutta Suomen luonnosta?

• Käytöskukka kirjoitti:

On mennyt mukavasti, kiitos, vaikka ihan kaikkea en ehtinyt tänään tehdä mitä aioin. Onneksi Vielä on kesää jäljellä... 🎶🎶 Tuo biisi toimii joka kesä 😊
        Minäkin sain yllättäen kylmän suihkun kun pompin pihalla just väärään aikaan eikä ollut suojaa 😁
        Äsken saunoin, nyt pitää laittaa jo jotain suuhun.

Oliko siellä luontopolulla opasteet, opitko jotain uutta Suomen luonnosta?

No ei kannata ottaa paineita niistä hommista, vaan pittää muistaa ottaa myös rennosti kun viikonloppu 😉 Oli siellä opasteitaki, mutta mihkäs mie semmosia tarttisin 😄 En tainnu oppia mittään uutta. Askelia tuli kuitenkin jonkin verran. Meinaatkos kukka kukkua tännään pitkään?

No ei kannata ottaa paineita niistä hommista, vaan pittää muistaa ottaa myös rennosti kun viikonloppu 😉 Oli siellä opasteitaki, mutta mihkäs mie semmosia tarttisin 😄 En tainnu oppia mittään uutta. Askelia tuli kuitenkin jonkin verran. Meinaatkos kukka kukkua tännään pitkään?

En ole tehnyt tarkkaa suunnitelmaa mihin asti kuk-kukkuisi 😁 (en muuten ole vielä kuullut tällä käkeä, outoa)
        Vetäydyin jo omaan rauhaani ja muu väki taitaa simahtaa aika pian.

Kuis siellä kukutaan?

• Käytöskukka kirjoitti:

En ole tehnyt tarkkaa suunnitelmaa mihin asti kuk-kukkuisi 😁 (en muuten ole vielä kuullut tällä käkeä, outoa)

Kuis siellä kukutaan?

En miekään yleensä etukätteen tiiä kauan tullee minäkin iltana kukuttua 😄 Joskus saattaa kukunta loppua ku seinään ja uni voittaa, toisinaan sitten ei meinaa uni voittaa millään 😁 Mie oon nyt läppärillä, niinikkään(ja tähän ikkään) omassa rauhassa. Ykskolmasosa nukkuu, muut valvoo. Oon nyt juutubeillu tässä aikani kuluks....

• Käytöskukka kirjoitti:

Kuis siellä kukutaan?

Mitä sie Kukkanen luulet, onko se käki kuullut sut? 😄

On varmasti kuullut 😊 ja sekaisin mennyt epärytmisestä kukunnasta.
        Pitäskö minunkin hakea läppäri? Otin varulta mukaan jos jään maanantaihin asti ja teen työpäivän täällä.

En miekään yleensä etukätteen tiiä kauan tullee minäkin iltana kukuttua 😄 Joskus saattaa kukunta loppua ku seinään ja uni voittaa, toisinaan sitten ei meinaa uni voittaa millään 😁 Mie oon nyt läppärillä, niinikkään(ja tähän ikkään) omassa rauhassa. Ykskolmasosa nukkuu, muut valvoo. Oon nyt juutubeillu tässä aikani kuluks....

Mitä kivaa olet juutuubista löytänyt?

• Käytöskukka kirjoitti:

On varmasti kuullut 😊 ja sekaisin mennyt epärytmisestä kukunnasta.
        Pitäskö minunkin hakea läppäri? Otin varulta mukaan jos jään maanantaihin asti ja teen työpäivän täällä.

No näin mieki aattelin, jotta saattaapi olla kuullu 😄 Hae vaan jos jaksat. Onhan tää ainaki itellä noppeempaa näin . Ja nyt kun ei oo ennää "emoji-ongelmaaka" kun sie keksit siihenkin eri-omasen-ratkasun 😉

• Anonyymi

No näin mieki aattelin, jotta saattaapi olla kuullu 😄 Hae vaan jos jaksat. Onhan tää ainaki itellä noppeempaa näin . Ja nyt kun ei oo ennää "emoji-ongelmaaka" kun sie keksit siihenkin eri-omasen-ratkasun 😉

Mikä emoji-ongelma?

• Käytöskukka kirjoitti:

Mitä kivaa olet juutuubista löytänyt?

Just nyt kuuntelen Aerosmithin biisiä, mutta oon tässä illan aikana ehtiny kyllä kuunnella yhtä sun tätä 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä emoji-ongelma?

Kun ei oo ainaka mun näppäimillä emojeita, niin pitäs sitte laittaa tämmösiä :D

• Anonyymi

Kun ei oo ainaka mun näppäimillä emojeita, niin pitäs sitte laittaa tämmösiä :D

Eikö emojit puuttuneet Tiuhtilta?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö emojit puuttuneet Tiuhtilta?

Puuttu, puuttu kun känny hörppäs vettä ja piti ottaa muut keinot käyttöön....

Just nyt kuuntelen Aerosmithin biisiä, mutta oon tässä illan aikana ehtiny kyllä kuunnella yhtä sun tätä 😄

Läppärillä nyt. On tämä niin paljon kätevämpää kuin mobiililla! Heitä joku linkki niin miekin kuuntelen :)

• Käytöskukka kirjoitti:

Läppärillä nyt. On tämä niin paljon kätevämpää kuin mobiililla! Heitä joku linkki niin miekin kuuntelen :)

No niin on!
        Bändi vaihtu jo, mutta tässä tullee 😉
        https://www.youtube.com/watch?v=1WfD7nEoAWM

Et Junirori usko, mutta se käki alkoi just kukkua 😄😄
        On varmaan kukkunut koko alkukesän, mie en vain ole ollut täällä kuuntelemassa.

• Käytöskukka kirjoitti:

Et Junirori usko, mutta se käki alkoi just kukkua 😄😄
        On varmaan kukkunut koko alkukesän, mie en vain ole ollut täällä kuuntelemassa.

Uskon mie 😉 Joskus on silleenki, jotta vaikka olis paikalla niin ei vaan kuule. Toisinaan jotku asiat vaatii sen että pysähtyy, kattelee ympärilleen ja kuuntelee 😉

Uskon mie 😉 Joskus on silleenki, jotta vaikka olis paikalla niin ei vaan kuule. Toisinaan jotku asiat vaatii sen että pysähtyy, kattelee ympärilleen ja kuuntelee 😉

Näinhän se on :)
        Haluatko lähteä kahvilaan jutskailemaan?

• Käytöskukka kirjoitti:

Kiva biisi, kiitos, Tulisielu :) Tuota en Scorppareilta ollut kuullutkaan!

No nyttenpä kuulit 😊 Mie tajusin just, että nuo emojit on koko ajan ollu näppäimillä 🤣😂👍

No nyttenpä kuulit 😊 Mie tajusin just, että nuo emojit on koko ajan ollu näppäimillä 🤣😂👍

Täh... kerro mullekin missä siellä/täällä?

• Käytöskukka kirjoitti:

Täh... kerro mullekin missä siellä/täällä?

Sori että kesti. Nettiprobleemos 😒 Paina hiiren oikiaa niin ylhäällä näkkyy (ainaki mulla) jotta emoji 😊

• Käytöskukka kirjoitti:

Näinhän se on :)
        Haluatko lähteä kahvilaan jutskailemaan?

Voijaan mennä jos tahot.

Sori että kesti. Nettiprobleemos 😒 Paina hiiren oikiaa niin ylhäällä näkkyy (ainaki mulla) jotta emoji 😊

No, kokeillaas.. 👍😎✌😍😂 Toimii! Olet nero.

Tästä sen taas näkkee, jotta joskus vastaus on lähempänä ku arvaakaan 😅

Voijaan mennä jos tahot.

Sama huone? Katotaan löyvetäänkö uudestaan perille asti... 😊

• Käytöskukka kirjoitti:

No, kokeillaas.. 👍😎✌😍😂 Toimii! Olet nero.

Aika kaukana siitä, mutta joskus välähtää lamppu 😄

• Käytöskukka kirjoitti:

Selvä 😅

Selvä 😅

Moikka EoEt! (Kirjoittelen edelleenkin koneelta.) Olepa laittanut liturgisen värin, kirkon ihmisenä sitä tulkitsee ja näkee näin, mutta tulkinta voi aina mennä pieleen jos ei kysy.

Miksi laitoit noin tumman violetin värin? Mitä kuuluu? Kahvila olette nähtävästi käyneet...nyt on aikaa palat keskustelun johon lupasin palat kun aikaa on, en vain muista oliko se Hökkelissä vai omassa Tauko paikassa, no etsivä löytää.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Moikka EoEt! (Kirjoittelen edelleenkin koneelta.) Olepa laittanut liturgisen värin, kirkon ihmisenä sitä tulkitsee ja näkee näin, mutta tulkinta voi aina mennä pieleen jos ei kysy.

Miksi laitoit noin tumman violetin värin? Mitä kuuluu? Kahvila olette nähtävästi käyneet...nyt on aikaa palat keskustelun johon lupasin palat kun aikaa on, en vain muista oliko se Hökkelissä vai omassa Tauko paikassa, no etsivä löytää.

Moi Tiuhti! 😊 Mie oon nytte värikartassa. Käväsin hetkisen mustassa, mutta vaihoin värittömyyden kautta sitten tähän ja joo, kyllä sillä oma merkityksensä on. Enpä avvaile enempiä, niinku ei muutenkaan ommaa elämäänsä täällä pitäs ja mie oon tehny sitä liikaa. Onko sun kännysi edelleen poissa pelistä? Veitkö korjaamolle vai yritätkö selvitä omin avuin?

Moi Tiuhti! 😊 Mie oon nytte värikartassa. Käväsin hetkisen mustassa, mutta vaihoin värittömyyden kautta sitten tähän ja joo, kyllä sillä oma merkityksensä on. Enpä avvaile enempiä, niinku ei muutenkaan ommaa elämäänsä täällä pitäs ja mie oon tehny sitä liikaa. Onko sun kännysi edelleen poissa pelistä? Veitkö korjaamolle vai yritätkö selvitä omin avuin?

Ai mustassakin, no jopas ny on synkät värikartat ollu, tsempii niistä eteenpäin! Kännykkä käytössä suht normaalisti, kaijutin ei vieläkään toimi. En vieny huoltoon. Odottelen, jos se siitä vielä lähtis äänikin kuulumaan. Huomasin vaan, että olipa vapauttavaa olla vallan ilman kännykällä palstailua, sitä ehti vaikka mitä muuta, kun ei roiku siinä kaikkia mahdollisia välejä, joten taidan mielummin jatkossakin koneella vaan kirjoitella.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Ai mustassakin, no jopas ny on synkät värikartat ollu, tsempii niistä eteenpäin! Kännykkä käytössä suht normaalisti, kaijutin ei vieläkään toimi. En vieny huoltoon. Odottelen, jos se siitä vielä lähtis äänikin kuulumaan. Huomasin vaan, että olipa vapauttavaa olla vallan ilman kännykällä palstailua, sitä ehti vaikka mitä muuta, kun ei roiku siinä kaikkia mahdollisia välejä, joten taidan mielummin jatkossakin koneella vaan kirjoitella.

No kaiutin on kännyssä aika tärkeä kapine, joten toivotaan jotta se siitä korjaantuu, kun shokistaan toipuu 😅
        Oot enemmän kuin oikeessa tuossa kännyllä palstailussa. Niin se on jotta tulee nyittyä tätä kapinetta vähän väliä ja aivan liikaa. Vielä kun Pokemonit lattais luuriin, niin ei muuta tekiskä kun kävelis känny käes. Täytyypä kai itekin opetella tuota "vieroitusta" kun olis muutenkin hyvä sauma. Ei viittis pilata sitä millään vikatikeillä.
        Miepä harppasen nyt polulle ja koitan noudattaa tuota äsken mainittua 😉 Mukavaa sunnuntain jatkoa Tiuhti! ☀️

No kaiutin on kännyssä aika tärkeä kapine, joten toivotaan jotta se siitä korjaantuu, kun shokistaan toipuu 😅
        Oot enemmän kuin oikeessa tuossa kännyllä palstailussa. Niin se on jotta tulee nyittyä tätä kapinetta vähän väliä ja aivan liikaa. Vielä kun Pokemonit lattais luuriin, niin ei muuta tekiskä kun kävelis känny käes. Täytyypä kai itekin opetella tuota "vieroitusta" kun olis muutenkin hyvä sauma. Ei viittis pilata sitä millään vikatikeillä.
        Miepä harppasen nyt polulle ja koitan noudattaa tuota äsken mainittua 😉 Mukavaa sunnuntain jatkoa Tiuhti! ☀️

Saumapa hyvinnii... 😉

• Käytöskukka kirjoitti:

Saumapa hyvinnii... 😉

Sepäse...

• Käytöskukka kirjoitti:

Kone näyttää vieläkin vain valkoista, mutta kävin kurkkaamassa tänään tuota kahvilaa, juoksen perään jos joskus menette EoEt kanssa 👍
        ...katsoo nyt jos saan sen toimimaan, kännykällä voi olla vaikea kirjoitella sinne🤔

• TiuhtinWau kirjoitti:

Kone näyttää vieläkin vain valkoista, mutta kävin kurkkaamassa tänään tuota kahvilaa, juoksen perään jos joskus menette EoEt kanssa 👍
        ...katsoo nyt jos saan sen toimimaan, kännykällä voi olla vaikea kirjoitella sinne🤔

Moi Tiuhti! Mulla taas iOS näytti eilen valkoista sivua kunnes päivitin 📞
        Oisko sulla selain päivitystä vailla?

Kahvitellaan vain kun joku ilta osutaan samaan aikaan palstalle 😊👍

• Käytöskukka kirjoitti:

Moi Tiuhti! Mulla taas iOS näytti eilen valkoista sivua kunnes päivitin 📞
        Oisko sulla selain päivitystä vailla?

Kahvitellaan vain kun joku ilta osutaan samaan aikaan palstalle 😊👍

Yritän pähkäillä mitä teen sille, että saan toimimaan👍 ...pitää varmaan kysäistä perheen nuorisolta apuja 😄

☕️👍

• TiuhtinWau kirjoitti:

Yritän pähkäillä mitä teen sille, että saan toimimaan👍 ...pitää varmaan kysäistä perheen nuorisolta apuja 😄

☕️👍

Juu samat käyttöjärjestelmät mulla

• Anonyymi

Kuinka moni teistä höpisijöistä on Qruiserissa? Tuli vaan mieleen =)

• Anonyymi

Ei kai varattujen siellä pitäisi olla? Seuranhakupalsta kyseessä kuitenkin. Vai houkuttaisiko kielletty hedelmä? Ei nämä ainakaan kovin vaikeilta kuulosta, kirjoita joku runonpätkä niin saat ainakin yhden, miehestä viis!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai varattujen siellä pitäisi olla? Seuranhakupalsta kyseessä kuitenkin. Vai houkuttaisiko kielletty hedelmä? Ei nämä ainakaan kovin vaikeilta kuulosta, kirjoita joku runonpätkä niin saat ainakin yhden, miehestä viis!

En nyt ihan tajua tätä sun vastausta?

• Suositteletko? En ole koskaan käynyt.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Suositteletko? En ole koskaan käynyt.

En tiedä voinko suositella, meno on hiipunut siellä, vähän petyin kun sinne pitää jonottaa ja muutenkin. Tein profiilin pari kuukautta sitten. Olen siis ollut siellä aiemminkin mutta nykyisin vaikuttaa aika hiljaiselta 😖

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä voinko suositella, meno on hiipunut siellä, vähän petyin kun sinne pitää jonottaa ja muutenkin. Tein profiilin pari kuukautta sitten. Olen siis ollut siellä aiemminkin mutta nykyisin vaikuttaa aika hiljaiselta 😖

Jaa.. Kuulostaa jotenkin hassulta että pitää jonottaa 🤔
        Pitäisikö sinne tulla lisää porukkaa vähän sekoittamaan pakkaa 😉

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Jaa.. Kuulostaa jotenkin hassulta että pitää jonottaa 🤔
        Pitäisikö sinne tulla lisää porukkaa vähän sekoittamaan pakkaa 😉

Joo tuo jonotus on vähän tyhmä juttu ja ei sellaista aiemmin ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      2975
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1678
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1277
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe