Mitä finaalia et katsoisi?

pohtija vain

Neljä joukkuetta on jäljellä ja kaksi menee finaaliin. Neljästä mahdollisesta finaaliparista yksi on sellainen, jota en jaksaisi katsoa. Kärpät-Hpk jäisi minulta väliin. Kaikki muut voisin kyllä telkkarista tuijotella.

Toivoisin, että oman tylsäfinaalinsa kertoisivat varsinkin ne joilla ei ole omaa lehmää ojassa(semifinaaleissa). Itse olen Kouvolasta ja suosikki on Saipa.

9

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppeli

      toiset kaksi.Jokerit-Lukko
      Niin se vaan on.

      • Herrahuu

        Ihan sama mikä pari, mutta eniten toivon Kärpät-Jokerit


      • Ouzo
        Herrahuu kirjoitti:

        Ihan sama mikä pari, mutta eniten toivon Kärpät-Jokerit

        Jokerit - Kärpät. Vihaan molempii.


      • Ouzo kirjoitti:

        Jokerit - Kärpät. Vihaan molempii.

        Valitettavasti saat kokea sen siemun, että vihaamasi joukkueet kohtaavat finaalissa. Jokerit ja Kärpät ovat kohdanneet 4 keväänä peräjälkeen ja eiköhän ne asetu vastakkain tänäkin vuonna.


    • tahansa

      käy kahtosin kaikkia (0:

    • urheiluhullu

      ..Kyllähän ne kaikki finaalit tulee katsottua, pelaa siellä sitten ketkä tahansa. Vaikka oma suosikki ei tänä vuonna enää olekaan mukana, kyllä sitä silti aina seuraa mielenkiinnolla kuka sen mestaruuden lopulta vie! Toivottavasti finaaleista muodostuu mielenkiintoinen taisto, ja näämme kauden parasta liigakiekkoa.

      • man-legally

        MM-KISOJEN KARSINTAPELI JÄÄKIEKKO PUOLA-RANSKA
        SM-LIIGAN HÄNTÄPÄÄJOUKKUEIDEN PELIÄ
        JOTAIN IHAN SURKEAA PELIÄ


      • man-legally
        man-legally kirjoitti:

        MM-KISOJEN KARSINTAPELI JÄÄKIEKKO PUOLA-RANSKA
        SM-LIIGAN HÄNTÄPÄÄJOUKKUEIDEN PELIÄ
        JOTAIN IHAN SURKEAA PELIÄ

        KOSKA OLISIN TODENNÄKÖISESTI KÄRPPIEN PUOLELLA. MUTTA JOS KATSOISIN NIIN LUKKO-HPK. HPK-JOKERIT


    • Ihan varmasti kaikki finaalipelit tulee katsottua, on kai se selvä jos on niin innostunut, että tännekin kirjoittelee aiheesta.

      Vaikein sarja olisi HPK-Lukko. Vaikein siksi, että olisi vaikea asettua kummankaan puolelle. Tässäkin tapauksessa sitä olisi tyytyväinen siitä, että mestari olisi yllättäjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe