Polaris vai Linhai puutarhanhoitoon?

Anonyymi

Kyseessä on järvenrantatontti ja korkeuseroa viitisen metriä. Tarve on lähinnä siirrellä puutarhajätettä, multaa, hiekkaa, halkoja jne. Nurmikkojyrä ja levitin olisivat kivoja lisiä.

Hintaeroa on yli tuplasti. Linhain ATV300 T3B maksaa 4000 € varusteet 1000 € ja vastaava Polaris käytännössä tuplasti sen. Onko noista käyttökokemusta puutarhatöissä?

Entä onko muita vaihtoehtoja? Avantit menee pariin kymppiin ja intialainen Solis on 12 000 € ja kauhalla 15 000 €, joten ne tuntuvat vähän kalliilta mökkipuutarhurille.

11

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama kuin vertaisi Ladaa ja mersua, mitähän seuraavaksi?

      • Anonyymi

        Jos kerran välttämättä jostain kumman syystä vaihtoehtona polaris niin paremminkin sama kuin vertais ladaa ja mossea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran välttämättä jostain kumman syystä vaihtoehtona polaris niin paremminkin sama kuin vertais ladaa ja mossea

        Tätä juuri mietin. Onko Polaris hintansa väärti. Missä esimerkiksi Suomessa myytävät Polarikset tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä juuri mietin. Onko Polaris hintansa väärti. Missä esimerkiksi Suomessa myytävät Polarikset tehdään?

        Puolassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolassa

        Puolalaisen laadun olettaisi olevan parempaa kuin kiinalaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran välttämättä jostain kumman syystä vaihtoehtona polaris niin paremminkin sama kuin vertais ladaa ja mossea

        Jos kerran Polaris ei ole vaihtoehto, niin mikä on kone, jossa on Linhain 300:sta enemmän painoa ja vääntöä. Huipputehoa tai nopeutta en tarvitse, mutta rekisteröintimahdollisuuden mielellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran Polaris ei ole vaihtoehto, niin mikä on kone, jossa on Linhain 300:sta enemmän painoa ja vääntöä. Huipputehoa tai nopeutta en tarvitse, mutta rekisteröintimahdollisuuden mielellään.

        Jos laatua haluaa niin Honda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laatua haluaa niin Honda.

        Perusteluja yllämainittuun käyttöön Linhai - Polaris - Honda?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran Polaris ei ole vaihtoehto, niin mikä on kone, jossa on Linhain 300:sta enemmän painoa ja vääntöä. Huipputehoa tai nopeutta en tarvitse, mutta rekisteröintimahdollisuuden mielellään.

        Polaris on mönkijänä laatutuote. Se kannattaa ostaa.
        Aito Honda on ehkä paras mahdollinen, mutta jotkut Hondan koneet esim. aggregaateissa ovat huonontuneet sen jälkeen kun niitä alettiin valmistaa muualla kuin Japanissa.

        Minulla itselläni on uutena v. 2003 ostettu Honda EU20i aggregaatti. Olen sitä käyttänyt jo yli 9200 tuntia. Olen pitänyt kirjaa ihan käsin kirjoittamalla käyttöpäiväkirjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polaris on mönkijänä laatutuote. Se kannattaa ostaa.
        Aito Honda on ehkä paras mahdollinen, mutta jotkut Hondan koneet esim. aggregaateissa ovat huonontuneet sen jälkeen kun niitä alettiin valmistaa muualla kuin Japanissa.

        Minulla itselläni on uutena v. 2003 ostettu Honda EU20i aggregaatti. Olen sitä käyttänyt jo yli 9200 tuntia. Olen pitänyt kirjaa ihan käsin kirjoittamalla käyttöpäiväkirjaa.

        Ei Hondan mönkijätkään Japanista tule, mutta silti ovat huippua kestoltaan, polarista en arvosta tippaakaan sen verran huonoja kokemuksia työn puolesta niistä on -tosin en aivan viimeisten vuoden malleista tiedä.


    • Anonyymi

      Antaa nyt tulla niitä perusteluita että saisimme tähänkin ketjuun pituutta !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe