Sinä ja minä

Anonyymi

Joskus mun mielestä maailman täydellisin pari toisillemme. Sait mut tuntemaan itseni pokemonia jahtaavaksi pikkutytöksi. Mutta eikös parhaimmat tarinat ole niitä, joissa on haikea loppu.

16

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se lopu, mikä ei ole kunnolla edes alkanut. Ensin pitää kunnolla alkaa. Sitä en kiellä, etteikö meistä tulisi vielä jotakin. Yhdelle mukavalle naiselle nämä sanat.

• Anonyymi

Sä sait nyt niin paljon vahinhinkoa aikaan!! että ikinä et saa anteeksi! ja sun omaksi parhaaksi älä missään muodossa kävele minua vastaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä sait nyt niin paljon vahinhinkoa aikaan!! että ikinä et saa anteeksi! ja sun omaksi parhaaksi älä missään muodossa kävele minua vastaan!

Jos niin haluat...

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ei voi loppua mikä ei ole alkanutkaan. Alkaa voi vaikka mitä, jos vaan molemmat haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei voi loppua mikä ei ole alkanutkaan. Alkaa voi vaikka mitä, jos vaan molemmat haluaa.

Mä todellakin toivon että hän kuolee!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisätietoja vahingoista? minä kärsin paljon sua enemmän...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisätietoja vahingoista? minä kärsin paljon sua enemmän...

Miten sinä olet kärsinyt minun takia???minä olen vilpittömästi sinusta välittänyt ja aidosti sinua kunnioitin! ja sä valehtelit minulle ihan kaikesta täällä!!!! ensinnäkin olisin auttanut sinua kaikessa!! mutta sulla kuulemma on erittäin hyvin kaikki perhe asiat!!ihme jos et kuullut keskustelua kun tutulta kysyin sinun kuulumiset!!eikös sinun pitänyt asua kolmosessa!! no olet onnistunut tavoite oli tuhota minut! naapurit juoruu kun olen sinun ohjeiden mukaan mennyt ovelta ovelle!! tuttu tehnyt ilmoituksen minusta kun toistuvasti olen ollut huolissaan siitä kuka perkele pilailee minun kanssani täällä!! ja ennenkaikkea loukkaa minun yksityisiä asioita!!!! tuttu sanoi että hän on erittäin varma että kyseessä ei missään nimessä ole j!!no sanoin että olen erittäin helpottunut jos esimerkiksi hänellä on kaikki hyvin!! mutta juuri siksi suostuin että poliisi saa luvan tutkia kuka on hän joka on loukkaavasti käyttäytyy minua ja häntä kohtaan!!! vaistoon sen että kyseessä on oikeasti hän!! ja sen takia poliisi tutkii jotta muutkin uskoo että en ole harhainen

• Anonyymi

En ole aloittaja, mutta silti toivon, että nämä sanat olisivat minulle.
        Eräs nainen L:sta

• Anonyymi

Tämähän tavallaan osui tänne sivuun. En ole aloittaja.
        Älä välitä tuosta huutomerkkityypistä, joka vastaa kaikkeen täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta silti toivon, että nämä sanat olisivat minulle.
        Eräs nainen L:sta

Ne minun miehen sanat olivat juuri sille suunnalle. Naiselle L:sta.

• Anonyymi

Pokemon lienee aikamoinen tunniste. Kesäkaupunki ja tyhmä riita? voidaanko sopia ja keskustella kuin aikuiset?

• Anonyymi

Ei ikinä kuuna päivänä sovita! sitten vasta kun olet kuollut!!!

• Anonyymi

En tykkää haikeistalopuista.
      Onnelliset lopput on minun mieleeni.🙋‍♂️

• Anonyymi

Sano suoraan minulle mitä haluat minusta johtuuko sinun ilkeys kun olet minusta oikeesti mustasukkainen??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano suoraan minulle mitä haluat minusta johtuuko sinun ilkeys kun olet minusta oikeesti mustasukkainen??

Olet Jumalan tutär valittu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet Jumalan tutär valittu

Jospa vaikka jätetään jumala pois meidän välillä! Jumalan pilkka on asia jota minä en koskaan hyväksyä! joten puhu suoraan mitä kysyin??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe