Työvoimatoimistojen koulutukset on turhia. Tietokonekurssilla opetetaan vain alkeita(kuinka kone käynnistetään, miten hiirtä käytetään tms.) vaikka työelämässä tarvitaan syvempiä taitoja. Eilen työpaikalla mietittiin koronapandemian aiheuttamia ongelmia. Työpaikalta (palkatusta henkilöstöstä)ei löydy ilmeisesti henkilöä ,joka osaisi striimauksen eli suoran videolähetyksen tekemisen internettiin. Minulla on Facebook profiili ja Youtube kanava. En osaa kuitenkaan tehdä suoraa videolähetystä. Minä kun olin ammattikoulussa, ei ollut sosiaalista mediaa eikä digitaalista videokuvausta.
Työvoimakoulutus
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Työvoimakoulutukset ovat hädissään kyhättyjä koulutusohjelmia joilla saadaan koulutuksen järjestäjät ja yhteiskunta näyttämään tärkeämmältä. Hyvänä puolena niissä on että joku kontakti voi syntyä oppilaalla alan yrityksiin. Monesti yritysten suhtautuminen on silti että saadaan joku tekemään jotain mitä varsinaisilta työntekijöiltä ei kehdata pyytää.
Tietokoneosaaminen on kouluttajilla lapsenkengissään. Monesti työteho kärsii heillä juuri sen takia ja on aika surkuhupaisaa jos nämä ihmiset puhuvat miten työtehoa voi parantaa. Joskus kursseille eksyy niitä jotka osaavat käyttääkin tietokonetta. Ehkä kahdella opettajalla kymmenestä on tietotekninen osaaminen hanskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346