Kyllä tuon sun taktiikkas on ihan toimiva, ootkohan sitä paljonkin treenaillu?
Taktiikkas on onnistunut
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Sinullakin tuntuu tuo yksinpuhelu onnistuvan.
- Anonyymi
Malliopittuhan se on.
- Anonyymi
Löysin tarkoituksen .
- Anonyymi
Aina askeleen edellä.
- Anonyymi
Entä jos kävelee takaperin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos kävelee takaperin?
Jos et ole huomannut, kerron että, se ei vie eteenpäin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määränpää voi silti olla sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä minua kiusaat?? Jos olet Normaali aikuinen ihminen niin selvitetään tämä IRL Onko sinun käytös minua kohtaan esimerkiksi mustasukkaisuus takia tai esimerkiksi tarvitset minulta jotain?? kerro mulle se tai oikeesti et minusta kuule enään! Nyt on korkea aika puhua suoraan mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä minua kiusaat?? Jos olet Normaali aikuinen ihminen niin selvitetään tämä IRL Onko sinun käytös minua kohtaan esimerkiksi mustasukkaisuus takia tai esimerkiksi tarvitset minulta jotain?? kerro mulle se tai oikeesti et minusta kuule enään! Nyt on korkea aika puhua suoraan mulle
Ota herne pois nenästäs
- Anonyymi
Aloittaja vaikuttaa ahdistuneelta, mustasukkaiselta, ja turhautuneelta. Vika on vain, ja aainoastaan aloittajassa, ja omissa harhaluuloissaan. Toinen elää elämäänsä onnellisena, ja tietämättömänä, että kannoillaan on aloittaja vipopää.
- Anonyymi
Oletko ajatellut ihan ammattiuraa spyksoloogina tai vaikkapa ennustajana, kun noin hienosti osasit analysoida aloittajan? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770