Ei ole kovin maanpulustushenkinen tämä suomi24 sivusto.

Anonyymi

Mutta voisin sanoa että omaa tahtoa löytyy paljonkin sitten oman maan puolustamiseen, ja saamme armeijalta tulea, tämä palsta taitaa olla jo virolaisten tiss3n vallassa...

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä puolustettavaa tässä enää on? Brysselin puku äijät päättää mitä täällä tehdään ja ei tehdä. Itsenäisyys on menetetty jo kauan sitten. Suomi on vaan enää maksumies EU:ssa, kunnes luotto mennyt ja omaisuus myyty rippeitä myöten.

      Sitä itsenäistä Suomen olisin puolustanut, mutta en tätä.

      • Anonyymi

        Itsenäisyys tosiaan luovutettiin jo 1995 ja 2015 maamme valloitettiin busseilla Torniossa. Armeijamme vain piccoloi silloin.


    • Anonyymi

      Aivan yks ja sama kelle tässä alusmaana ollaan. Kun joka tapauksessa ollaan aina alusmaa, ei meillä ole kykyä itsenäisyyteen.

    • Anonyymi

      "Ei ole kovin maanpulustushenkinen tämä suomi24 sivusto."

      No mitä oikein odotit yhteiskunnan syrjäytyneeltä osalta, jotka pääosin täällä mellastavat?

      • Anonyymi

        Kun katsot millaisia päätöksiä tässä maassa on vuodesta 1995 lähtien tehty niin onko ihme että monen maanpuolustustahto on kadonnut? Sotilasvalassakin sitouduttiin puolustamaan itsenäistä Suomea jollaista ei 1995 jälkeen enää ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsot millaisia päätöksiä tässä maassa on vuodesta 1995 lähtien tehty niin onko ihme että monen maanpuolustustahto on kadonnut? Sotilasvalassakin sitouduttiin puolustamaan itsenäistä Suomea jollaista ei 1995 jälkeen enää ole ollut.

        "Kun katsot millaisia päätöksiä tässä maassa on vuodesta 1995 lähtien tehty"

        HöpöHöpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun katsot millaisia päätöksiä tässä maassa on vuodesta 1995 lähtien tehty"

        HöpöHöpö!

        Taidat olla vähän sokea? Pientilat on ajettu alas, työttömyys on räjähtänyt ja Suomalaiset maksaa Italian ja Espanjan velkoja. Tämäkö herättää maanpuolustushaluja? Ja Sitten Tornion hyökkäys 2015.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vähän sokea? Pientilat on ajettu alas, työttömyys on räjähtänyt ja Suomalaiset maksaa Italian ja Espanjan velkoja. Tämäkö herättää maanpuolustushaluja? Ja Sitten Tornion hyökkäys 2015.

        Puolustakaa vaan mitä haluatte. Minä kerään rahani ja häivyn, ei pennin latia kiinnostusta uhrata henkeä ja terveyttä tämän paskamaan eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolustakaa vaan mitä haluatte. Minä kerään rahani ja häivyn, ei pennin latia kiinnostusta uhrata henkeä ja terveyttä tämän paskamaan eteen.

        Oletko kerännyt suurenkin rahamäärän Kelan ja fattan avokätisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolustakaa vaan mitä haluatte. Minä kerään rahani ja häivyn, ei pennin latia kiinnostusta uhrata henkeä ja terveyttä tämän paskamaan eteen.

        Juuri näin, olen samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Ja sitten vielä pienen Suomen kenraalikunta hinkuaa natoon silmät kiiluen. En kyllä
      evääni liikauta enää natosuomen puolustamiseksi, sotilaspassillani puhdistaisin pe-
      rääni.

      • Anonyymi

        Onko Venäjän sotilaspassin paperi hyvälaatuista siihen tarkoitukseen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1972
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      96
      1376
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      478
      1073
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      48
      947
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe