Onko pakko?

Anonyymi

Moikka moi, haluaisin opiskelemaan jedulle , mutta en jaksais raahautua koulun penkille joka jumalan päivä. Kysymys kuuluu, voinko opiskella etänä kotoa ja voiko todistuksen laittaa postissa?. Ja vielä, onko jedulle vaikeaa päästä opiskelemaan, oiskohan mulla mahiksia?.

15

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      paikka löytyy varmasti alapa hakia ja soitella sinne. soita niin monta
      kertaa, että saat vastaukset kaikkiin kysymyksiis.

      koulut on tehty niille jokka ei osaa mitään, ei tarvi pelätä alottaa. etää on ja toikkari voiaan postittaa.

      • Anonyymi

        Riippuu kokemuksesta,jos on aikaisempia tutkintoja,ne katotaan hyväksi,ja valmistut joutuummin.Sinulle räätälöidään oman näköinen opiskelupolku,kannattaa olla yhteydessä kouluun,opiskelu kannattaa aina!


      • Anonyymi

        Oonko sanonu etten osaisi mitään?


    • Anonyymi

      No eihän sitä joka päivä jaksa

    • Anonyymi

      Etäopiskeluna kaikki olis kivaa. Persas ku se ei ole ollu mahollista niin ku kokonaan ! Meinaan tosi hankala nousta aamulla ylös ja mennä ajoissa pulpetille. Oma toiminen oma aika opiskelu kotona olisi paras . Todistuksenki voisi laittaa posti luukusta tulemaan !

      • Anonyymi

        On se palijo helpompi käydä kouluss.Siitä saa ryhtiä j rytmin elämään.vapaaTa aikaa jää riittämiin. oppii muilta. Oppii tutustumAn uusiin ja outoihin. On hyvä nähä muutaki ku omat seinät.maailma avartuu.
        JA töihinki. on sitten mentävä. Kyllä se on nii. Että päivällä toimitAn ja yöllä nukuta an.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se palijo helpompi käydä kouluss.Siitä saa ryhtiä j rytmin elämään.vapaaTa aikaa jää riittämiin. oppii muilta. Oppii tutustumAn uusiin ja outoihin. On hyvä nähä muutaki ku omat seinät.maailma avartuu.
        JA töihinki. on sitten mentävä. Kyllä se on nii. Että päivällä toimitAn ja yöllä nukuta an.

        Mahollisesti niin juu!


    • Anonyymi

      Etänäytöt helpottaa elämää. Se on etänä suoritettava näyttö. Ope ei oo paikalla

    • Anonyymi

      Jos et jaksa raahautua kouluun,
      niin miten aiot tulevaisuudessa jaksaa
      raahautua työpaikallesi ja
      vielä pitäisi tehdä töitäkin leipäsi (palkkasi) eteen!
      En aio sinua elättää!
      terveisin
      Vihainen veronmaksaja

      • Anonyymi

        Etäeloa aionkin viettää


    • Anonyymi

      Voisin haluta opiskella etänä. Kesällä paljon aikaa ja syksy talvesta muiden hommien ohessa.

    • Anonyymi

      ÄLÄ RUOKI TROLLIA!

      • Anonyymi

        Ois kyllä kätevää opiskella etänä ja tokari tulis postissa, ei tarttis opea nähäkkään. Kätevää, sanon mä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kyllä kätevää opiskella etänä ja tokari tulis postissa, ei tarttis opea nähäkkään. Kätevää, sanon mä.

        Uuaahhhaa😂. Jotkut on käyny kokonaista1,5 päivää koulua koululla😂😂. Mutta kyllä onnistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuaahhhaa😂. Jotkut on käyny kokonaista1,5 päivää koulua koululla😂😂. Mutta kyllä onnistuu

        Koulutussopparilla ja oppisopimuksella vois mennä näin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe