Nainen lihotettavaksi?

Anonyymi

Mistä sitä löytäisi pehmoisen naisen, joka suostuisi lihotettavaksi?

33

269

Vastaukset

• Jaa'a. Mielenkiintoiset ovat toiveesi. Tuskin kukaan haluaa tahallaan lihoa.

• Jos olet tosissasi, niin sinun kannattaa hakea itsellesi apua jostakin pääpuolen lääkäristä.

• Kieltämättä aika jännittävä ajatus... kyllä mulle ainakin kelpaisi, että joku lappaisi ruokaa naamaan niin, että napit paukkuu housuista, mutta eipä tuo kovin terveellistä ole.

• isoille ihmisillekin tehään vaatteita jolloin ne napit ei valitettavasti pauku.

• Jestas miten kiihottava ajatus

• Hirvittää nämä nyky iset siilin kokoiset s.tiaiset. mikä on seuraus salavuoteudesta.

• sinähän olet sadisti.

• Haloo avaa silmät :D Suomessa varmaan 90% naisista lihavia vehnä,sokeri makkaraherkkuja

• Totta, mutta harva silti suostuisi tahallaan lihottamaan.

• Tämä on myös oma unelmani. Olisi aivan mahtavaa jos jostain löytäisi kunnolla ylipainoisen, ihanan pehmoisen naisen puristeltavaksi.

• Jonkin verran pyöreähkö on sulle sitten liian laiha.

• Kuka oikeesti tykkää että puristellaan.

• Mä ainakin tykkään. Joskin meni kauan, ennen kuin oli ok että joku koskee mahaani, mutta kyllä se vaan tuntuu hyvältä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä ainakin tykkään. Joskin meni kauan, ennen kuin oli ok että joku koskee mahaani, mutta kyllä se vaan tuntuu hyvältä.

mikset itse puristele omaa vatsaasi ja vatsamakkaroitasi?

• Anonyymi kirjoitti:

mikset itse puristele omaa vatsaasi ja vatsamakkaroitasi?

Kyllähän mä välillä puristelenkin, mutta onhan se nyt ihan toinen juttu jos joku muu tekee sen. Eihän sekään tunnu juuri miltään jos itse hieroo jalkojaan kun vertaa siihen, että saa joltain ihanalta jalkahieronnan.

• Eiks tää ole joku henkinen psyykkinen ongelma jos mies haluaa lihavan jota palvella syöttää jne..
      Eli mies haluaa että joku edes huomaisi hänet ja tarvisi apua tältä.

Yleensä lapsuudessa on käynyt yhtä sun toista jolloin voi tulla tällänen fuc* up situation.

Onhan niitä fetisseiksi sanottu..

• Nuoret suomalaisnaiset lihovat aivan vapaaehtoisesti.

• Kipuilu jatkuu ...

• Täällä olisi reilusti pulska mies lihotettavaksi. Mieluummin ehkä naiselle kuitenkin.

• Tämä olisi kyllä omienkin unelmien täyttymys. Tuo vaan on sellainen asia, mitä ei oikein parisuhteessa uskalla kysyä, ettei homma kariudu outoihin fetisseihin.

• Tämä on kyllä siitä ikävä fetissi, että toisaalta ei missään nimessä halua vaarantaa toisen terveyttä, mutta minkäpä sitä mieltymyksilleen mahtaa.

• Onko lihottava varautunut maksamaan liikalihavuudesta aiheutuvat lääkkeet esim. diabeteslääkkeet. Vai hylkääkö lihottaja lihotettavan kun hänelle tulee sairauksia joiden lääkehoitoa ei halua maksaa.

• Kyllähän itse ainakin olen 100% valmis tukemaan kaikessa, mikä tällaiseen liittyy.

• Naista en voi tarjota, mutta täällä olisi jollekkin naiselle mielellään lihova nuorempi mies ;) tavoite olisi paisua mahdollisimman isoksi

• Tämä olisi kyllä unelmien täyttymys. En ymmärrä moderneja kauneusihanteita kun omasta mielestä mitä isompi sen parempi.

• miksi et oo vielä löytänny lihotettavaa onko sinussa jotain vikaa lompakossa tai olemus etoo.

• Ei vain ole löytynyt naista, joka olisi vapaaehtoinen moiseen. Tietenkin sen verran valuuttaa löytyy, että on varaa antaa naisen mättää juuri niin paljon kuin vain mahaan mahtuu.

• Sairasta

• Kuinka lihavan naisestasi haluaisit?

• Itsellä ei ole mitään varsinaista ylärajaa, kunhan nainen vain on todella iso. Sellainen 200-300kg olisi täydellinen!

• Anonyymi kirjoitti:

Itsellä ei ole mitään varsinaista ylärajaa, kunhan nainen vain on todella iso. Sellainen 200-300kg olisi täydellinen!

Olisi kyllä aivan hullun seksikästä päästä petiin noin ison naisen kanssa

• Ap.Eikö sinulle Raija riitä? Hän tekee kyllä eteesi enemmän kuin on tarpeeksi!
      . roskisduunari.

• Ei todellakaan riitä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      93
      2971
    2. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      106
      2519
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      24
      2256
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      175
      2076
    5. Sofian pätkä storyssa.

Siellä taitaa känniläinen Stefu olla vieressä. Jotain rajaa Sofia!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1400