Kyllä huvittaa kun aikuiset möhömahamiehet ajelee harley daavidin pojalla ja ajattelee että ovat koviksia isoine mahoineen. Kyllä kovat jätkät ajelee todellisuudessa urheilu malleilla.
Harley daavidin poika merkki? Mitä mieltä noista rautakasoista?
Anonyymi
7
119
Vastaukset
- Anonyymi
On sullakin ongelma.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Käy ihmeessä kertomassa se niille äläkä täällä netissä piipitä.
- Anonyymi
Taitavat tietää asian jo itse. Ainakin mahan koon.
- Anonyymi
Oikeasti kovat pojat ajavat fillarilla. Motoristi jaksaisi polkea ehkä 100 metriä kunnes kuolisi sydänkohtaukseen.
- Anonyymi
Mulle harrikkamies sanoi ettei ainakaan harrikkaa kannata ostaa. On kuulemma surkeita moottoripyöriä.
- Anonyymi
Kovat jätkät osaa yhdyssanat ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899