Kirjaimelle, kerro se

Anonyymi

Kirjaimelle! Mitä haluaisit sanoa yhdelle kirjaimelle? A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P. Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, Å, Ä, Ö?

Kirjoita kirjain, ja IKÄVÄ - asiasi.

131

2172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävöin M kirjaimella alkavaa naista, joka asuu E kirjaimella alkavassa kaupungissa.
      Onko nyt hyvä? :)

      • Anonyymi

        Mitä kuvittelet saavuttavasi sillä kaikella pahalla mitä aiheutat. Voit olla varma, että yhden asian eteen teen kaiken, sen ettet sinä vaan koskaan saa nosta kruunua yllesi minun takiani. Siinä et tule koskaan onnistumaan.


      • Anonyymi

        ????Berätta för mig!! vem har fört en jävla hora du vill älska ??


      • Anonyymi

        Nyt ymmärrän!! oletko rakkaus mustasukkainen hänestä???et voi olla tosissaan??🤣🤣🤣😂 hän on minulle perheen jäsen!!!😂 Sisar!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ????Berätta för mig!! vem har fört en jävla hora du vill älska ??

        Opettele ruotsi ensin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuvittelet saavuttavasi sillä kaikella pahalla mitä aiheutat. Voit olla varma, että yhden asian eteen teen kaiken, sen ettet sinä vaan koskaan saa nosta kruunua yllesi minun takiani. Siinä et tule koskaan onnistumaan.

        En ole tehnyt sinulle mitään pahaa, haukut väärää puuta.
        Olen kiltti kuin mikä.


      • Anonyymi

        Jos olet eräs K ja minä se M niin ois hyvä jos ottaisit yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet eräs K ja minä se M niin ois hyvä jos ottaisit yhteyttä.

        Minä olen kyllä K ja sinun pitää olla M, ota yhteyttä minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kyllä K ja sinun pitää olla M, ota yhteyttä minuun.

        Jos olet hän, on sinun vuorosi ottaa yhteyttä. Koska en tiedä oletko hän, ja tuskin edes olet, en uskalla enää lähettää hänelle viestiä. Voisi pitää ahdisteluna. Terveisin M.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän, on sinun vuorosi ottaa yhteyttä. Koska en tiedä oletko hän, ja tuskin edes olet, en uskalla enää lähettää hänelle viestiä. Voisi pitää ahdisteluna. Terveisin M.

        Minua saa ahdistella miten paljon vaan, sinun viestisi M.... ei ole koskaan ahdistelua.
        Terveisin, K..


    • Anonyymi

      L- olet ilkeä ja paha ihminen

    • Anonyymi

      S-kirjaimelle vaikka mitä kivaa. Osaako S arvatakkaan mitä ja keneltä ?

      • Anonyymi

        Herrens Gud trots allt !!! varför skriver du här ??? Jag vet att du älskar mig !!! och du vet att jag älskar dig !!! kan vi prata i morgon ???? Jag är inte hemma nu, och det är därför jag inte kan prata i telefon !!


      • Anonyymi

        Enpä tiedä yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä yhtään.

        Sopii sit arvata !!


    • Anonyymi

      K. Tästä kaikesta huolimatta tulen aina muistamaan sinut lämmöllä ja olethan sinä muutenkin merkittävässä roolissa ollut. Tulen muistamaan sut hautaan saakka.

      • Anonyymi

        K mieskö?


      • Anonyymi

        Kummatkin häiriköt linjoilla samaan aikaan. Lue sinä vaan niitä aku ankkojasi!


      • Anonyymi

        Ai niinkö. Mikäs kiire sinne hautaan sulla on? Elämähän on vasta alkamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K mieskö?

        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K mieskö?

        Kirsikka ei minua kiinnosta ollenkaan!!! tiedät sen n!!


      • Anonyymi

        Onko kotipaikkakunta L?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinkö. Mikäs kiire sinne hautaan sulla on? Elämähän on vasta alkamassa.

        Kun kuolema on tullakseen se ei katso ikää eikä paikkaa. Ainoastaan ajan.
        Tuo on hyvä muistaa .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kotipaikkakunta L?

        Ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsikka ei minua kiinnosta ollenkaan!!! tiedät sen n!!

        sinä trolli häipyy tästä


    • Anonyymi

      H nainen. Mitä peliä sinä oikein pelaat? Miksi et ole jo minun sylissä?

      • Anonyymi

        Ihana viesti, jos olisi M-mieheltä ❤️


      • Anonyymi

        Koska K-mies ei ole mua syylinsä vielä ottanut.


      • Anonyymi

        En pelaa, haluan vain sut, S-mies. Ota mut jo syliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska K-mies ei ole mua syylinsä vielä ottanut.

        Voi voi, pitää ottaa syliin, kun seuraavan kerran nähdään. Loppuu se peli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, pitää ottaa syliin, kun seuraavan kerran nähdään. Loppuu se peli.

        Loppuu ja hiljenee yksi nainen ainakin hetkeksi, jos sen tekisit. Tee se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelaa, haluan vain sut, S-mies. Ota mut jo syliin.

        Kuka h sä oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka h sä oot?

        H-nainen joka tykkää kaljusta S-miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuu ja hiljenee yksi nainen ainakin hetkeksi, jos sen tekisit. Tee se.

        Teen ja sen lupaan. Kiitos, että vastasit. Hyvää yötä H "melkein sylissäni". K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen ja sen lupaan. Kiitos, että vastasit. Hyvää yötä H "melkein sylissäni". K

        Kiitos sulle itsellesi. Jään odottamaan tuota innolla. Hyvää yötä K.
        H


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sulle itsellesi. Jään odottamaan tuota innolla. Hyvää yötä K.
        H

        H nainen. Älä unohda minua K miestä. Olen hyvä mies ja tahdon sinun parasta. Ymmärrän, jos et halua minua. Hyväksyn sen ja kunnioitan päätöstäsi. Moi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H nainen. Älä unohda minua K miestä. Olen hyvä mies ja tahdon sinun parasta. Ymmärrän, jos et halua minua. Hyväksyn sen ja kunnioitan päätöstäsi. Moi

        K mies. En aio sua unohtaa. Haluan sut. Miksi epäilet? Moi sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska K-mies ei ole mua syylinsä vielä ottanut.

        syyliinsä?

        onko hänellä paljon syyliä?

        onko isojakin?


    • Anonyymi

      Q on kuulemma ruosteenpunainen, ja niin surullinen

      • Anonyymi

        Kaunista. Pelleä on diggailtu, Tumppia unohtamatta.


      • Anonyymi

        Minulla soi kerran lenkillä koko ajan tuo biisi päässä, erityisesti tuo kohta. Yhden naisen nuoruusajan arvoitukselliset kuvat alun perin nostivat biisin mieleeni :)


      • Anonyymi

        Mitä asiaa? t. Quasimodo


    • Anonyymi

      M. Olen ihastunut sinuun.
      Olen miettinyt jo pitkään, että kertoisinko tästä sinulle vai en.
      Olen ihastunut rauhalliseen tapaasi käsitellä asioita. Rauhalliseen tapaasi keskustella muiden ihmisten kanssa. Äänesi on hunajaa korvilleni. Olet todella söpö ja komea samaan aikaan. Olet viisas, empaattinen, älykäs, rohkea, sovintoa rakastava, huumorintajuinen ja hupsu.
      Silmäsi ovat erityisen kauniit ja lempeät. Katsoessani silmiisi, tuntuu että niitä voisi jäädä vain katsomaan ja katsomaan ja katsomaan..katsomaan.
      Kätesi, pituutesi, hartiasi, tekisi niin mieleni halata sinua edes kerran ja kokeilla miltä se tuntuu, miltä sinä tunnut ja tuoksut. Sulkea silmät ja vain olla, hetki siinä sylissäsi. Olemme melkein samanikäisiäkin. Näiden havaintojen ja tuntemusten pohjalta, tunnen yhteenkuuluvuutta.
      Olen silti jäänyt odottamaan jonkinlaista selkeää merkkiä sinulta. Se joko tulee sitten aikanaan tai ei. Olen tämän hyväksynyt. ❤️

      • Anonyymi

        Ihana kirjoitus, täytyy olla ihana mies...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kirjoitus, täytyy olla ihana mies...

        Hän on. AP


    • Anonyymi

      A kaupungista V on niin...söpö.

    • Anonyymi

      M tiesi on lopuillaan 🔊🌲

      • Anonyymi

        Miten tämä pitäisi tulkita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä pitäisi tulkita?

        Rakkaus sä oot minusta mustasukkainen ja ihan turhaan jo senkin takia että mä en ikinä halua ketään muuta kuin sinua! ja en varsinkaan mitään noista mitä kirjoitat! Haluan vain sinut kokonaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus sä oot minusta mustasukkainen ja ihan turhaan jo senkin takia että mä en ikinä halua ketään muuta kuin sinua! ja en varsinkaan mitään noista mitä kirjoitat! Haluan vain sinut kokonaan!!

        Psykoosi on hellittänyt yhden huutomerkin verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykoosi on hellittänyt yhden huutomerkin verran.

        Vaan ei kirjainleikkien verran, muuttuu varmaan pysyvästi naiseksi tällä menolla, korjausprosessia sitten vaan.


    • Anonyymi

      hei A minä en jaksa enää älykkäitä ja fiksuja juttujasi tällä palstalla tänään, huomenna taas sitten, hyvää yötä ja please, tulisitko illalla käymään?

      et kai pahastunut?

    • Anonyymi

      mitä sinä hänessäkin näet, taidat olla oikea seksipeto 110% tehokkuudella? =)

    • Anonyymi

      Å njuku hjuvin.

    • Anonyymi

      M mies.
      Odotan sinua.

    • Anonyymi

      H on iso ikävä. H pitäisikö minun yrittää irrottaa sinusta myös tunteen tasolla? Paino sanalla yrittää sillä ei se välttämättä onnistu, vaikka kuinka yrittäisi. Ja jos onnistuu, kaikki alkaa alusta kun näen sinut lyhyenkin hetken. Turhauttaa taas kun ei voi liikkua mihinkään suuntaan.

      Kumpa tietäisin mitä ajattelet ja oletko edes ajatellut haluavasi minusta mitään työkaveruutta suurempaa. Et ainakaan aktiivisesti halua mitään, sen olisin jo ehtinyt huomata.

      • Anonyymi

        Kuka? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka? :(

        H-mies. Sellaiset melkein 2 vuotta tullut surffattua tunteilla, enkä edes osaa surffata. 😂 En ole hukkunut vain, koska olen hyvä uimari ja sitkeä laatua.

        Välillä on ollut huimia tunteita ihan pienen pienistä asioista. Perusasioiden oivaltamista ja vahva uskoa, että tämä vielä onnistuu kunhan jaksaa odottaa onnistumista. On myös horjahduksia ja molskahduksen, ja on pitänyt punnertaa takaisin laudalle. On turhautumistakin ollut.

        Ehkä nämä 2 vuotta on kiteyttänyt sen mitä halua tai siis haluaisin, jos vaan saisin. Elämä on raadollista, aina ei saa mitä haluaa.


    • Anonyymi

      Teetä rakastan :)

      • Anonyymi

        Naistako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naistako?

        T-nainen nyt kun ollaan sovittu asiat taas niin haluan pitkästä aikaa maistaa huuliasi ja halata sua kunnolla!


      • Anonyymi

        Minä tykkään kahvista :)


    • Anonyymi

      N-naiselta kysyisin mihin olet kadonnut?

      • Anonyymi

        En minnekään. Täll'ä hetkellä olen kotikaupungissani käymässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minnekään. Täll'ä hetkellä olen kotikaupungissani käymässä.

        Hän on ollut kadoksissa jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minnekään. Täll'ä hetkellä olen kotikaupungissani käymässä.

        Alkaako kotikaupunkisi R kirjaimella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaako kotikaupunkisi R kirjaimella?

        Ei ala.


    • Anonyymi

      .K..

    • Anonyymi

      K ❤️

      • Anonyymi

        M vai N?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M vai N?

        Nainen.


    • Anonyymi

      Sydäntä vaan särkee. Niin kamalia asioita tulee tapahtumaan pian. Sanon kaikille kirjaimille erikseen: Usko Jeesukseen. Mikään muu ei kohta auta eikä lohduta ja jossain vaiheessa on liian myöhäistäkin.

      • Anonyymi

        Siis, kuka sinä olet? Muuten en pysty olemaan kanssasi jos et kerro sitä?


      • Anonyymi

        Ilmestyskirja 13.16-17
        "Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat, että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku."

        Tätä kehitetään parhaillaan:
        https://www.weforum.org/great-reset/about

        Nykyinen talousjärjestelmä tuhotaan. Tilalle tulee uusi "eettinen" talousjärjestelmä, jossa lopulta palvot joko Saatanaa tai kuolet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, kuka sinä olet? Muuten en pysty olemaan kanssasi jos et kerro sitä?

        Ketkä tuntee minut täällä? Kyselee N


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyskirja 13.16-17
        "Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat, että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku."

        Tätä kehitetään parhaillaan:
        https://www.weforum.org/great-reset/about

        Nykyinen talousjärjestelmä tuhotaan. Tilalle tulee uusi "eettinen" talousjärjestelmä, jossa lopulta palvot joko Saatanaa tai kuolet.

        Ei taas tätä uskonto paskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, kuka sinä olet? Muuten en pysty olemaan kanssasi jos et kerro sitä?

        Tykkäät siitä kenestä puhun. En minä puhu omasta puolestani vaan Herrani ja Vapahtajani tahdosta. Rakasta Häntä niin rakastat myös minua.


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus,auta minua!


    • Anonyymi

      R, miksi hylkäsit? Etkö enää pidä musta?

      • Anonyymi

        Miehelle vai naiselle?


    • Anonyymi

      Ole minun iltateeni,
      anna rakkautesi sydämelleni kuihtuneelle.
      Aamuni alkaisi ihanasti,
      jos huuliltasi kahvin maistaisin.

    • Anonyymi

      M, toivottavasti kaikki hyvin. Mun on ikävä välillä mut lämpimästi. M niinku mahonki. S. Keep going. Oot söpö vaikka lite elak. Tyckte om dig. Du. T, kala ja polkupyörä. Ole aito sinä. Se on tarpeeksi. Ikävä vaikken sano, tiukka halaus. A, pentuseni. L, niin kaukana niin kaukana. L2. Toivottavasti löysit sen mitä etsit.

    • Anonyymi

      Terveiset Iille Oohon 💞

    • Anonyymi

      Å niin kuin örkki.

    • Anonyymi

      T:lle kaikessa sydämessäni mukana, kyllä sinä jaksat.
      G:lle onnea tulevaan.
      N:lle olet rakastettu. Joskus rakkaat jättävät meidät.
      J:lle älä pelkää.
      M:lle asioilla on oma aikansa ja paikkansa.
      A:lle olet askeleen lähempänä aikuisuutta.
      N:lle olet hyvä isä!

      Sitten naisille:

      S:lle olet timanttia. Verenpaineet aiheuttavat punotusta! Kaunis ääni. Olet rakas. Kaunis ääni!
      E:lle olet taitava, älykäs, rakas, taiteellinen ja filosofinen!
      T: lle olet yksi lisälapsi.
      V:lle kyllä tästä selvitään.
      A:lle voisitko joskus vastata puhelimeen.
      P:lle jaksathan rakastettu?
      H:lle kirjaa odottaen.
      R: lle väitöstilaisuuteen kutsua odotellen.
      ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️😴

    • Anonyymi

      Ursula jätä Ukkos ja ota miut

      T: N-nainen

      • Anonyymi

        Sä oot siis mustasukkainen t! Ja tietysti tiedät kyllä kuka hän on!!ei missään nimessä mitenkään ole kaveri eikä varsinkaan kiinnostunut minusta! olen hänestä kertonut sinulle IRL!hän on perhettä ja työ kaveri joskus ollut!no älä rakas ole mustasukkainen! jos se sinua helpottaa niin poista Se sieltä fb listalta!en mä halua riidellä sun kanssa jostain muista ihmisistä koska sä oot ainut joka minut tekee onnelliseksi


    • Anonyymi

      s-naiselle älä enään sekoile, saat pahaa aikaan.

      • Anonyymi

        Miks et vaihda S eukkoos kokonaan siihen unelmies naiseen jonka vastaukset palstoilla saa sut rakastuun itteensä?


      • Anonyymi

        Rakkaus!!!en ole mitenkään ollut moneen vuoteen siellä ja sä oot mustasukkainen menneestä??? ja rakas yksikään niistä kirjaimista ei ikinä kuuna päivänä ole minua kiinnostanut!! sanoin sinulle että voit poistaa niitä kavereita jotka sinua jotenkin ärsyttää!!!


    • Anonyymi

      A miehelle, mikä sua vaivaa? Miks jahtaat mua? Stalkkaat mun yksityisyyttä?
      J olet kyllä komee!
      M eikö sustakaan pääse rauhaan.
      T ihana kun olet mun suojelusenkeli.
      H miks sä täällä jatkat elämää?
      P mä tiedän että olisit valmis mun elämään.
      Siinä kait ne oli😂

    • Anonyymi

      Sepolle haluaisin kertoa, että ihastuin sinuun aivan valtavasti silloin. Kadun etten kertonut sitä sinulle, mutta ei oikein ollut tilaisuutta silloin.
      Minun tuli sinua ihan valtava ikävä, kun lähdit ja tajusin että ehkä tämä ei ollutkaan pelkkää ihastusta, kun niin kovasti kaipasin ja kaipaan edelleen. Rakastuin sinuun.

    • Anonyymi

      Onhan koomillinen aloitus kaikkineen. Oltava erikoinen visiointi kirjoittajan takalohkossa vai onko operaattoritesti parempi visio.

    • Anonyymi

      Kaipaan sitä varattua eukkoo joka vihaa mun ikävöimääni ja mustamaalaa täällä sitä kaikin keinoin!


      T: Juha

    • Anonyymi

      J, miksi sun on niin vaikea puhua asioista suoraan ja totuudenmukaisesti? Jos niin olisi tapahtunut, me viestiteltäisiin nytkin irl. Tuntuu hieman tyhjältä ilman sua.

      • Anonyymi

        Vain hieman


      • Anonyymi

        En mitään haluaisi enempää, kuin viestitellä irl.

        Miksi olen tällainen? Olen estynyt puhumaan juuri niistä asioista suoraan, etenkin rakastuneena, siis tunteistani. Nyt sen kerron: olen rakastunut sinuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hieman

        En tiedä minkä verran, mutta liikaa valheita. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitään haluaisi enempää, kuin viestitellä irl.

        Miksi olen tällainen? Olen estynyt puhumaan juuri niistä asioista suoraan, etenkin rakastuneena, siis tunteistani. Nyt sen kerron: olen rakastunut sinuun

        Hän olisi voinut kertoa tai kirjoittaa sen minulle lukemattomia kertoja, kun olen kertonut rakastavani häntä. Et siis valitettavasti ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän olisi voinut kertoa tai kirjoittaa sen minulle lukemattomia kertoja, kun olen kertonut rakastavani häntä. Et siis valitettavasti ole hän.

        M Jos olisin ymmärtänyt aikoinaan mihin kirjoitteluni johtaisi, en olisi sitä tehnyt. En ole millään lailla perinteinen nainen, enkä pyri sellaista kuvaa antamaankaan. En mielistele, enkä pyri saamaan huomiota. Olen pahoillani, jos provokatiivisuuteni ja sarkasmini on sinua loukannut? Olet varmaan kommenttieni perusteella luonut minusta erilaisen kuvan, kuin mitä se aluksi oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hieman

        Korjaan, tuntuu todella tyhjältä ilman sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M Jos olisin ymmärtänyt aikoinaan mihin kirjoitteluni johtaisi, en olisi sitä tehnyt. En ole millään lailla perinteinen nainen, enkä pyri sellaista kuvaa antamaankaan. En mielistele, enkä pyri saamaan huomiota. Olen pahoillani, jos provokatiivisuuteni ja sarkasmini on sinua loukannut? Olet varmaan kommenttieni perusteella luonut minusta erilaisen kuvan, kuin mitä se aluksi oli?

        Viesti, johon vastasit, oli naiselta. Pahoittelut.


    • Anonyymi

      V-miehelle: olet ihanan rauhallinen ja leppoisa kaveri. Pidän susta todella!
      A-miehelle: Olkoot menneet jo menneitä.
      N-miehelle: Olet ihana! Sulla on aina se pilke silmäkulmassa, siihen ihastuin:) Vaikka nuorempi oletkin.

    • Anonyymi

      J. mies T.rakastaa Sinua aina!❤️

      • Anonyymi

        Kuin myös, vaikka exääsi haikailetkin enkä väliin ole tulossa uudestaan niin rakastan sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös, vaikka exääsi haikailetkin enkä väliin ole tulossa uudestaan niin rakastan sinua!

        Kivaa,että kerrot....hyvää kesää!🌤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa,että kerrot....hyvää kesää!🌤

        Samoin sulle, vietä oikein mukava kesä, nähdään jos nähdään :)


    • Anonyymi

      A-nainen: kaunis hymy ja mukava nuori nainen.
      T-nainen: seksikäs ja hyvä persus.
      S-nainen: Milf ihanalla äänellä.
      M-nainen: Kiltti tyttö naapurista olemus. Kaunis hymy ja silmät.
      H-nainen: Salainen päiväuni.
      V-nainen: Seksikäs brunette ja varmasti villi sängyssä.

      • Anonyymi

        Sulla on monia kaivattuja 🥳🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on monia kaivattuja 🥳🥳

        Joo, hyi olkoon mikä rutttolottorivi ois olla moisessa kauhukavalkaadiassa messissä, iha löysää keksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on monia kaivattuja 🥳🥳

        On se hyvä et on monta,ettei tuu sitä Jukkapalmuongelmaa ihan heti!


    • Anonyymi

      J -mies
      sä sait mut miettimään, nauramaan, hymyilemään, haaveilemaan, uskomaan unelmiin, sä sait mun sydämen elämään, olemaan luova, me puhutaan samaa kieltä tuntuu et sä näät mut, vaikka yritän peitellä itseäni....haluisin olla sun läheisin frendi mut enemmän,
      sä oot kyl nyt liian kaukana ja taisin mutkistaa asioita...

      J susta en tiedä, olit joskus jotain, mut säkin oot vielä kauempana nyt.

      A nolottaa miten asiat meni, mut olin nuori sillon. Nyt voisit olla mun isoveli.

      J teit oikeen valinnan. Näen sen nyt.

      S kiitti et käyttäydyt rennosti mun seurassa!On kiva olla vaan sun "tuttu" Oot hyvä tyyppi!Onnee teille!

      M en tajuu mitä näin sussa. Olit turhaa ajantappoa.

      M olit hauska ja karismaattinen persoona. Nostalgia.

      D olit vaan jotain ohimenevää, tiesin sen alusta asti

      M jätkällä oli ihan uskomaton pokka. Sä et ansainnu mua

      • Anonyymi

        Laita mulle viestiä irl nyt kun saatiin sovittua vihdoinkin, haluisin myös olla sun frendi.. Ja enemmän🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita mulle viestiä irl nyt kun saatiin sovittua vihdoinkin, haluisin myös olla sun frendi.. Ja enemmän🤗

        Sori, kun herätän sut noista hattara ja vaahtokarkkimaisemista, mut taidat puhua väärälle puulle. Mä en ole sopinut mitään kenenkään kanssa, ainakaan tietääkseni. Hyvää jatkoa, kuka oletkin, toivottavasti löydät onnesi.🥀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita mulle viestiä irl nyt kun saatiin sovittua vihdoinkin, haluisin myös olla sun frendi.. Ja enemmän🤗

        Yritin meiliä lähettää, ei tainnu tulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin meiliä lähettää, ei tainnu tulla?

        Ei tullut, laitappa tekstiviesti mieluummin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, kun herätän sut noista hattara ja vaahtokarkkimaisemista, mut taidat puhua väärälle puulle. Mä en ole sopinut mitään kenenkään kanssa, ainakaan tietääkseni. Hyvää jatkoa, kuka oletkin, toivottavasti löydät onnesi.🥀

        Ei se mitään, hyvä palata maanpinnalle, ja hyvää jatkoa sulle myös <3


    • Anonyymi

      X mies. En pysty tämän jälkeen enää edes katsomaan sinua. Käännän katseeni pois jossakin sinut nään.

      • Anonyymi

        Niin minkä jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minkä jälkeen?

        Mitä väliä. Ei se välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minkä jälkeen?

        Ei tämä multa ollut. En käännä katsettani X-miehestä. Rakastan X-miestä edelleen.


    • Anonyymi

      H mies. Rakastan sinua.

    • Anonyymi

      H:n (N) vielä nimetön ystävä tai kaveri: Olet inhottava ja kuvottava, katkera ihminen. Kyllä oikeasti ystävästään välittävä henkilö kohtelee myös näiden sisaruksia hyvin ja suvaitsee myös heidät.

      • Anonyymi

        Kiitos, vain paljon luottamuksesta.


      • Anonyymi

        Sinun sisaruksesi ovat minulle kuin omiani.


    • Anonyymi

      Ei ole yhtään sellaista kirjainta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      K mies. Rakastan sinua.

    • Anonyymi

      Ä - olet aina ollut tukenani. Toisaalta pilannut elämäni alkaen syntymästäni.

    • Anonyymi

      M.(m) Tästä kaikesta huolimatta tulen aina muistamaan sinut lämmöllä ja olethan sinä muutenkin merkittävässä roolissa ollut. Tulen muistamaan sut hautaan saakka.
      Terveisin: *****

    • Anonyymi

      M naiselle K kaupunkiin j mieheltä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe