Hyvää yötä

Anonyymi

Muruseni :) peittelen sinut ja suukko

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuuli tuule sinne...

• Anonyymi

Fuck you! Olen menossa Portlandiin, en sinne minne sinä haluat, voit toki tulla metsään etsimään koirasi kanssa ;)

• Anonyymi

Lopeta rakkaus tollanen!!teet kaikkesi jotta hermostun kun olen niin mustasukkainen sinusta!! ja rakas sä tiedät että en koskaan anna sun tehdä mitään sellaista muiden kanssa! joten älä enään ikinä ihmettele jos olen mustasukkainen!! haluan että olet vain minun rakkaani!!! voidaanko nussia huomenna oikein kunnolla ja monta kertaa!!me oikeasti kumpikin halutaan sitä yhtä paljon!! ja tiedän että meidän välillä jää moni keskustelu pois kun siinä hetkessä me huomataan miten paljon me oikeasti kumpikin tunnemme ja halutaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta rakkaus tollanen!!teet kaikkesi jotta hermostun kun olen niin mustasukkainen sinusta!! ja rakas sä tiedät että en koskaan anna sun tehdä mitään sellaista muiden kanssa! joten älä enään ikinä ihmettele jos olen mustasukkainen!! haluan että olet vain minun rakkaani!!! voidaanko nussia huomenna oikein kunnolla ja monta kertaa!!me oikeasti kumpikin halutaan sitä yhtä paljon!! ja tiedän että meidän välillä jää moni keskustelu pois kun siinä hetkessä me huomataan miten paljon me oikeasti kumpikin tunnemme ja halutaan

En harrasta seksiä mielisairaiden kanssa. Sorry!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai muistat miten käy kun etelään menijän matka katkesi? Osaan minäkin matkustaa Portlandiin, nämä metsät tosin tunnen paremmin ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai muistat miten käy kun etelään menijän matka katkesi? Osaan minäkin matkustaa Portlandiin, nämä metsät tosin tunnen paremmin ;)

Vai jäikö sinulta väliin se deerhunter kokonaan ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro rehellisesti miksi kiusaat minua vielä näillä viesteillä!! Ok jos en saa olla mustasukkainen siitä että menet taas oman pään mukaan missä tahansa niin Kai se on sitten sinulle myös ok että minäkin menen???? ja jos esimerkiksi kirjoitat täällä nyt että ihan sama mitä mä teen niin muista sitten rakas että et sitten vittuiluja täällä palstalla sen takia että olet mustasukkainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro rehellisesti miksi kiusaat minua vielä näillä viesteillä!! Ok jos en saa olla mustasukkainen siitä että menet taas oman pään mukaan missä tahansa niin Kai se on sitten sinulle myös ok että minäkin menen???? ja jos esimerkiksi kirjoitat täällä nyt että ihan sama mitä mä teen niin muista sitten rakas että et sitten vittuiluja täällä palstalla sen takia että olet mustasukkainen

Mitä sinä sairas yksilö sekoilet, olet harhoissasi! En ole suhteessa palstalaisten kanssa enkä heistä kiinnostunut. Se mitä sekoilet mustasukkaisuuksista ei liity mitenkään itseeni. Ajattelin vain katsoa millaista deerhunter olisi in real life, ehkä et ole katsonut elokuvaa, mutta se varmasti aukeaa sinulle, jos pidät valkohäntäpeurista :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä sairas yksilö sekoilet, olet harhoissasi! En ole suhteessa palstalaisten kanssa enkä heistä kiinnostunut. Se mitä sekoilet mustasukkaisuuksista ei liity mitenkään itseeni. Ajattelin vain katsoa millaista deerhunter olisi in real life, ehkä et ole katsonut elokuvaa, mutta se varmasti aukeaa sinulle, jos pidät valkohäntäpeurista :)

Tai jos olet joskus ollut Portlandissa ;)

• Anonyymi

Laitan vihikoiran perääsi.

• Anonyymi

Laitatko useinkin vainoharhoissasi ihmisten katsomien elokuvien takia heidän peräänsä sairaat touhusi! Herää tähän päivään mulkku!

• Anonyymi

Me varmaan paremmin sovittaisiin siihen maailman aikaan kun vanhemmat vielä päättivät puolisoista. Noh, pitäisi kyllä olla viisaat vanhemmat siihen. Olen itse sitä mieltä, että tämä "vapaa" yhteiskunta on rakennettu ulospäinsuuntautuneille ihmisille. Ei meille ketkä halutaan max. yksi puoliso eikä tykätä metelistä ja mistään turhasta muutoinkaan. Öitä.

• Anonyymi

sinä et ole sairas millään tavalla, minä olen sairas, kelpaako paremmin, =)

ja en ole koskaan pitänyt sinua, kuin vähäsen sairaana silloin yhden kerran ja haluan nyt sanoa sen, sanan, voisinko saada anteeksi?

halausin vain että saisin anteeksi, voitko antaa minulle sen armahduksen?

• Anonyymi

Oletko koskaan käynyt Portlandissa patikkaretkellä :) en minkään mutta huomenna ajattelin lähteä reissuun ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan käynyt Portlandissa patikkaretkellä :) en minkään mutta huomenna ajattelin lähteä reissuun ;)

En meinannut muistaa miten kissat tykkää kermajuustosta :) täytyy muistaa hommata veli ruokkimaan niitä reissun ajaksi ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4980
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1089
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      897
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      832
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe