Uskallatko napata minut joskus halaukseen? ❤️ Se olisi ihanaa.
Hei "Kiltti" mies
28
540
Vastaukset
- Anonyymi
Perhana näit teijän tunnisteita opetelkaa laittaa nimii
- Anonyymi
Mitä hauskaa tässä sitten olisi❤️
- Anonyymi
Nussin sinua oikein kunnolla!!! ikävä on oikeasti omaa vaimoa!!!
- Anonyymi
Mut mihin se sit johtaisi?🤔
- Anonyymi
Aika näyttää❤️
- Anonyymi
Avioliittoon!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika näyttää❤️
22:28
Hyvä❤
- Anonyymi
En, sellaista en uskalla tehdä, vaikka kuinka haluttaisi halata.
Lisäksi tässä on sellainenkin, että en keksi ketään, joka halaustani kaipaisi. En sitten yhtään naista, vaikka kuinka yritän päätäni vaivata.
Keneltä odotat halausta?- Anonyymi
"Kiltti" mies tunnistaa itsensä❤️
- Anonyymi
Jonnalta 💝💝💝💝💝💘💘💘💘🔥🔥🔥💘💝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonnalta 💝💝💝💝💝💘💘💘💘🔥🔥🔥💘💝
Ei ole. AP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiltti" mies tunnistaa itsensä❤️
Niin varmaan, jatka kuvitteluus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonnalta 💝💝💝💝💝💘💘💘💘🔥🔥🔥💘💝
Ketä Jonna kaipaa? ☺️❤️
- Anonyymi
Lähden nyt suihkuun. Mieti ehdotustani "Kiltti" mies. Kauniita unia❤️
- Anonyymi
Pukeutuuko se mies kilttiin vai viittaako luonteeseen?
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Uskalla yrittää pettää minua!!!!
- Anonyymi
Oikea mies tietää viittauksen ❤️
- Anonyymi
Duunin pihassa, kiltteys väistyy sillon hetkeks 🙂 j
- Anonyymi
Voisin minä halata sinua, hyvin älä vain pussaa, kurkku minulla on hieman kipeä, en halua että tulet kipeäksi. Pikkaista kröhää, mutta luultavasti kun nielin vettä huonosti, uudet alupöksyt on, kaikki valmiina,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin minä halata sinua, hyvin älä vain pussaa, kurkku minulla on hieman kipeä, en halua että tulet kipeäksi. Pikkaista kröhää, mutta luultavasti kun nielin vettä huonosti, uudet alupöksyt on, kaikki valmiina,
Juu ei silloin.
- Anonyymi
Tottakai uskallan. Koppaan sinut syliini. Saat pyristellä, jos haluat.
- Anonyymi
Toivon, et voin ja useasti? Ainakin, jos on itsestä kiinni halaukset niin näin 🤗
- Anonyymi
Mutta eihän kilttejä miehiä ole olemassa.
- Anonyymi
Ikävä sinua! T. Kiltti mies nainen ajatuksissaan
- Anonyymi
Luvan kanssa kyllä, muuten en uskalla. Vakuuta minut niin halataan ja kunnolla halataankin, jos vain saan... 🤗
- Anonyymi
Olenhan minä muutaman kerran sinut napannutkin halaukseen. Viimeksi n. vuosi sitten.
- Anonyymi
En taida ennenkö ollaan käyty treffeillä ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837