WAU mikä vahvistus ja myös sinulle!
Sinua rakastan : )
Rakkautta päivääsi.
WAU!
Huomenta rakas WAU!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot varmaan huikea tyyppi. Hyvä päivää sulle rakkaudentunteellesi!
- Anonyymi
Se on kyllä woooooow😂
- Anonyymi
Joku sekosi. Mistähän syystä? Ehkä vähän liikaa kahvia?
- Anonyymi
Mikähän tämä vahvistus mahtoi olla, jonka itseäsi koskevaksi tulkitsit? Ehkä se ei koskenut sua, eikä ketään muutakaan anonyymia. Ihmisten, jotka eivät tällaisilla palstoilla avaudu, elämissä heitä, jotka läsnä oikeasti. Tämmöisiä elävän elämän ihmisiä jotkut saattavatkin palstoilla kaivata. Kenties kannattaisi katsoa elokuva IT - tekoäly. Brosnan pääroolissa. Keneen samaistut tällä kertaa?
- Anonyymi
homer simpsoniin, hän popsii donitsin, tekoälyn ja nörtin suihinsa, ja saa seksiä vielä kaupan päälle. =)
- Anonyymi
OK, Homer. Yrität olla niin kovin nokkela. Sisimmässäs kaipaat ainoastaan jonkun sellaisen tulemusta, jollaisen kohtaamiseen et sisuskalujesi happamoituneissa uumenissa edes enää usko, joten välisstä otat dopamiiniryöppysi täydestä: olet henkisesti yliveto, se on sen tähden voi voi, ettei ns. "sydän" ketään tavoita. Noh.. Mä suosittelisin funtsimaan omia reagointeja. Musteeseen - vaikka virtuaaliseenkin - painettuja etenkin. Toki vapaata tahtoasi voit käyttää ihan mihin ikinä haluat. Sähän se Jumala - tällä varhaisvaiheella ainakin - olet. Ainakin omassa alitajunnassasi. Show must go on. Niin kauan kuin tarvitsee, tarvitset. Pus :D
- Anonyymi
Olisli pyörä nyt niin lähtisin humalaspäissään vähän ajemään...
Kivaa...!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745