Te karvialaisetko sen päätätte?

Anonyymi

Tekö päätätte, että olenko ansainnut ketään vai olenko ikuinen sinkku?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      100pros. Vastuuton kysymys/ajatus sulta.

      • Anonyymi

        Miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?

        Jokainen itse hoitaa suhteensa omalla toiminnallaan/arvomaailmalla jne. Ei missään nimessä liity/kuulu muihin ihmisiin saako suhteensa toimimaan tai suhdetta ylipäänsä. Juorut on juoruja jne. Kukaan ”normaali” ei anna juorujen vaikuttaa mihkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen itse hoitaa suhteensa omalla toiminnallaan/arvomaailmalla jne. Ei missään nimessä liity/kuulu muihin ihmisiin saako suhteensa toimimaan tai suhdetta ylipäänsä. Juorut on juoruja jne. Kukaan ”normaali” ei anna juorujen vaikuttaa mihkään.

        Niin, voitte vain toivoa, ettei joku tietty koskaan saa ketään, mutta mitenkään ette voi vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, voitte vain toivoa, ettei joku tietty koskaan saa ketään, mutta mitenkään ette voi vaikuttaa.

        Katoppa peiliin ja hymyile itelles, sano että mä oon hyvä, kaunis/komea. Toista tää sama joka päivä. :)

        Jokainen omatkoon hitusen itsetuntoa ja positiivista energiaa


    • Anonyymi

      Ja kaikki vain ei saa suhdetta toimimaan koska on niin itsekeinen omahyväinen ihminen. Ei ansaitse edes ketään

      • Anonyymi

        Taidat olla asiantuntija toimimattomista suhteista....ja jaat omia tarkoitus periä kaikille


      • Anonyymi

        Tuosta ansaitsemisesta olen eri mieltä, koska ihmisellä voi olla elettynä vaikka minkälainen elämä joka vaikuttaa em.asioihin ja myös siihen itsekkyyteen jossain määrin.
        Taitaa vaan olla niin että jos halua on riittävästi niin kyllä sitä asioille tekee niin että saa sen mitä haluaa ja lisäksi hitunen onnea että vastapuoli on samanlainen. Ymmärrystä, joustoa, kärsivällisyyttä, kunnioitusta, luottoa molemmin puolin.
        Mielestäni jopa ne narsistit. Ymmärtääkseni se ei ole synnynnäinen vain kokemusten kautta saatu, eli viaton ikävien tapahtumien kautta altistunut ja joutunut saamaan tämän. Mutta, ei siitäkään voi syyttää ketään miksi kasvatit noin tai teit noin, elämä vain on tätä ylä ja alamäkeä kaikilla, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Arvot erilaiset joka johtaa meidän päätöksiä ja toimintaa.
        Kaikki on tärkeitä kun vain osataan kuunnella aidosti ja pysähtyä olemaan läsnä. Siinä on ikuinen kasvun paikka kaikille.


    • Anonyymi

      Jonkun se on päätettävä jos itse ei osaa. Kaikkia kun ei voi saada vaikka niin luuletkin ja niin annat kaikkien ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe