Ahdistus ja pelko

Anonyymi

On pakko kirjoittaa tänne sillä en jaksa ystävilleni aina valittaa.

Sain töissä huonoa palautetta asenteestani asiakkailta, vaikka teen kaikkeni että olen ystävällinen. Yksi niistä palautteista oli oikeassa. Asiakaspalvelutyössä tavallaan joudun esittämään kokoajan, sillä en jaksa oikeasti jutella ihmisille ja kokoajan on kiire, mulla menee ruokahalu kun on jono ja pitää myydä kaikkea ja kaikkea. En vain jaksa ja alan olla loppuunpalanut. Pyysin vähemmän työtunteja, mutta ei sekään auta, olen niin ahdistunut töihin mennessä ja itkettää..

Toiseksi, olen ihastunut tai jopa rakastunut erääseen jolle en voi kertoa tunteistani.. Tuntuu että hän viimein tajuaa kiinnostukseni. Pelkään että hän ei halua minua, pelkään että hän valitsee toisen... mutta toisaalta olen kiitollinen että uskalsin tehdä aloitteen. Pelkään kuitenkin, että jään ikuisesti yksin. Olen pian 30v ja kohta 6v sinkkuna, ja olisi oikeasti kamalaa jos jäisin yksin. Olisin niin hyvä tyttöystävä ja kaunis.. Pelkään kuollakseni että en koskaan löydä sitä oikeaa

Pelkään myös että saan potkut, pitäisi olla kiitollinen että on töitä ja nuo palautteet muistuttivat minua että ei saa pitää itsestään selvyytenä.¨

ahdistaa ja itkettää kun olen nyt kipeänä ja pelkään että on korona, en kuitenkaan voi mitään tehdä ja kotona ajattelen vain ihastustani...

Toivoisin että hän tajuisi

Onko muita ahdistuneita? Tuntuu että en millään pääse yli tästä, päällimmäiset ajatukset ihastus ja se että saan potkut noiden palautteiden perusteella... Tälläiset ajat kun on... Olisi niin noloa saada potkut
Pelkään että menneisyys toistaa itseään, sain joskus 8v sitten potkut, vihasin sitä ja vihaan tätäkin, mutta en halua potkuja..

5

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvinä hetkinä kaikki ok mutta pieninä hetkinä mun mielessä kirkuu, että hyväksyykö kukaan mun pieniä virheitä, mun aknearpia tai mun kalpeaa ihoa..

Joudunko ikuisesti itse nostamaan surusta eikä ole ketään kenen olkapäähän itkeä.

• Anonyymi

Toivon tosiaan että ihastuksesi ja sinun välinen suhde etenisi. Sinulla on yhtä hyvä oikeus kuin kenellä tahansa löytää hyvä ihmissuhde. Toivottavasti rakkautesi ajatteleminen antaa sinulle voimia myös työhön. Uskon että olisit hyvä tyttöystävä ja hän sinulle sopiva poikaystävä. Pidän peukkuja!

• Anonyymi

Hymyilen, hymyilyttää

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta. Mulla on huono omatunto kun murehdin tuollaista myös. Mun tekisi mieli kertoa tälle miehelle tunteistani mutta en voi.. Pelkään, että se on myöhäistä sitten kuin voin.

• Anonyymi

Jos et saa tunteillesi vastakaikua tietyltä mieheltä, muista, että maailma on täynnä miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe