kaikki mun jutut täältä ku oot oppinut vähän tuntee mun kirjoitustyyliä :D
Nyt sä varmaan tunnistat
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ole huoletta, kukaan ei tunnista sinua, kuten ei muitakaan, täällä on liian paljon kirjoittajia ja osa kirjoittaa paljolti samallalailla.
Eri asia sitten on se että osa LUULEE tunnistavansa.- Anonyymi
Peukkua.
- Anonyymi
Juu täällä on tosi monta kirjoittajaa 😉😄
- Anonyymi
Nimenomaan luulen tunnistavansa, Mutta hänen tunnistan jotkut kun antaa selkeitä tunnisteita😂😂😂mun pöpö😂
- Anonyymi
Voidaanko rakas viettää yksi yhteinen Yö????
- Anonyymi
Ai nytkö, jo aikaa sitten, älä anna sen häiritä, jatka vaan:)Voit vaihtaa tuhatmäärin tyyliä, aina käry käy:)
- Anonyymi
En ole koskaan pettänyt sinua enkä ketään muutakaan ikinä missään suhteessa!!! rakas en ollut missään viihteellä!!! tiedät kyllä missä olin!! ja metsurin pyysin käymään täällä muista syistä!!!et voi olla mustasukkainen siitä!!!! rakas mä haluan vain sinut!!!!! ja en todellakaan ole eroamassa!!!
- Anonyymi
vedä käteen, jos pystyt. =)
- Anonyymi
Kuinkas sä nyt noin kirjotat, eikös tää okkaan sulle yhtään tärkee :)
- Anonyymi
Siinäpä se, en pysty. Tarvitsen siihen ihquliinin kättä ✊
- Anonyymi
Tunnistan tottakai :)
- Anonyymi
En. Sulla on tämällleen samanlainen kirjoitustyyli kuin mulla. Hänellä on erilainen.
- Anonyymi
täsmälleen
- Anonyymi
Ei sulla muuten olekaan sama kuin mulla tuo tyyli. En koskaan kirjoita mut tai ku.. Mutku ehkä:)
- Anonyymi
Hei, annetaan nyt kaikkien olla omissa harhoissaan ja luulla että joku tuntee jonkun jostakin. Niin kauan kuin ei oo nimee alotuksessa ja paikkakuntaa, täällä kukaan tiedä mistään mitään. Silloinkin on erehtymisen vaara. Parasta olis laittaa puhnumero viel lisäksi
- Anonyymi
Laita se onnellinen aloitus uudelleen mikä katosi. Haluun lukea sen toiseen kerran :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038