Poliisi tutkii Kulmunin toimintaa

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et taida olla Kepun fani?😀🤔

      • Anonyymi

        Pennasella on muutama vakituinen ruikutuksen aihe, kepu on yksi niistä. Suosittelen elämän hommaamista.


    • Anonyymi

      Kulmuni on joutunut mahdottoman tehtävän eteen.
      Puolueen maine ja kannatus on tippunut alas Sipilän takia.
      Tämä tulisi ensimmäiseksi keskustalaisten tunnustaa.
      Silloin saattaisi olla mahdollista päästä uuteen nousuun.

    • Anonyymi

      Joka vuosi kuolee enemmän kepun äänestäjiä kuin mitä tulee nuorista uusia.
      Tämä on kepulaiset se teidän kohtalonne ja suotta enää muuhun uskotte.
      Tulette jatkossa olemaan 5 prosentin kannatuksen vaaleissa pääsevä puolue.
      Tämä kehitys on pelkästään hyväksi Suomelle !!!

    • Anonyymi

      Niinpä vain kävi että Kepulikatri erosi. Sympatiat toki nuorelle naiselle joka on kasvanut puolueen tapoihin vuosien kuluessa eikä siksi voinut ymmärtää mikä on puolueen rahaa ja mikä valtion rahaa. Muistammehan kaikki Kehittyvien maakuntien Suomen, taulukaupat sohvakauppiaiden kanssa, nuorisosäätiön pikku puliveivaukset, tuppeensahatut laudat ja mitäs näitä vielä olikaan.

      Suomalaiset voi uskotella itselleen ettei Suomessa ole korruptiota!

      • Anonyymi

        Kepulaisilta nämä hommat hoituu leikiten.


    • Anonyymi

      Onko se karhujussi tervehtynyt

      – Se tviitti oli virhe. Minun olisi pitänyt tajuta, että läheiset ja muut eivät jaksa ottaa vastaan palautetta sellaisilta, jotka eivät ymmärrä mustaa huumoria. Aion kehittyä, sanoo Turtiainen, muttei avaa tarkemmin miten.

      Eduskuntaryhmä erotti Turtiaisen toistaiseksi, mutta hän voi hakea ryhmän jäsenyyttä ensi vuonna.

      – En varmasti hae. En ole perussuomalaisiin koskaan hakenut, vaan minut on sinne pyydetty. En jumalauta ikinä mene hattu kädessä pyytämään, että ottakaa minut takaisin. Jos sellaista pitää tehdä, se on puoluejohto, joka tulee lakki kädessä kysymään, että Ano, tuletko takaisin.

      "Minulla on nyt vapautunut olo"
      Turtiaisen mukaan hänen erottamisensa eduskuntaryhmästä ei perustunut pelkästään hänen somekäyttäytymiseensä. Hän sanoo, että puoluetoimistossa ei suvaita yrittäjämyönteistä otetta politiikkaan.

      – Yksi henkilö pitää perussuomalaisten puoluetoimistoa ammattiyhdistysliikkeen pihdeissä, ja se henkilö on Matti Putkonen. Jos pyrkii ajamaan yritysten asiaa, on mustalla listalla. Tiedän, että eduskuntaryhmässä on monia, joilla ei ole hyvä olla. Minulla on nyt vapautunut olo.

      Turtiainen aikoo perustaa pikavauhtia yhden miehen eduskuntaryhmän, mutta vain koska on pakko.

      – Oman ryhmän kautta on hirveän vaikeaa saada mitään läpi. Jos haluan vaikuttaa päätöksenteossa, pyrin poliittiseen ryhmään, jolla on jo koneisto, ja sitten vaikutan sen koneiston linjaan.

      Kuntavaalit auki
      Turtiainen on Juvan perussuomalaisten puheenjohtaja, ja kuntavaalit ovat ensi keväänä.

      – Minä en hae eduskuntaryhmään takaisin, eikä eduskuntaryhmä välttämättä edes halua minua sinne. Minun on pakko ryhtyä miettimään, että miten toimin niissä vaaleissa. Joku toinen puolue, vai oma ryhmä täällä – en tiedä vielä.

      Puolueloikkariksi Turtiainen ei aio.

      – Mieluummin auon turpaani sen verran, että minut erotetaan puolueesta. Silloin en ole loikkari.

      • Anonyymi

        huumeiden vaikutuksessa oleva, moneen kertaan väkivaltarikoksista tuomittu, viisi vuotta vankilassa istunut, vastusti pidätystä. Miten luuli että se päättyi

        Montako poliisia tuollaiset ovat tappaneet USA:ssa?

        Jotkut haluaa Suomeen samanlaista. ei riitä että matut polttaa naisia elävältä ja katkoo kauloja.


    • Anonyymi

      – Se tviitti oli virhe. Minun olisi pitänyt tajuta, että läheiset ja muut eivät jaksa ottaa vastaan palautetta sellaisilta, jotka eivät ymmärrä mustaa huumoria. Aion kehittyä, sanoo Turtiainen, muttei avaa tarkemmin miten.

      Eduskuntaryhmä erotti Turtiaisen toistaiseksi, mutta hän voi hakea ryhmän jäsenyyttä ensi vuonna.

      – En varmasti hae. En ole perussuomalaisiin koskaan hakenut, vaan minut on sinne pyydetty. En jumalauta ikinä mene hattu kädessä pyytämään, että ottakaa minut takaisin. Jos sellaista pitää tehdä, se on puoluejohto, joka tulee lakki kädessä kysymään, että Ano, tuletko takaisin.

      "Minulla on nyt vapautunut olo"
      Turtiaisen mukaan hänen erottamisensa eduskuntaryhmästä ei perustunut pelkästään hänen somekäyttäytymiseensä. Hän sanoo, että puoluetoimistossa ei suvaita yrittäjämyönteistä otetta politiikkaan.

      – Yksi henkilö pitää perussuomalaisten puoluetoimistoa ammattiyhdistysliikkeen pihdeissä, ja se henkilö on Matti Putkonen. Jos pyrkii ajamaan yritysten asiaa, on mustalla listalla. Tiedän, että eduskuntaryhmässä on monia, joilla ei ole hyvä olla. Minulla on nyt vapautunut olo.

      Turtiainen aikoo perustaa pikavauhtia yhden miehen eduskuntaryhmän, mutta vain koska on pakko.

      – Oman ryhmän kautta on hirveän vaikeaa saada mitään läpi. Jos haluan vaikuttaa päätöksenteossa, pyrin poliittiseen ryhmään, jolla on jo koneisto, ja sitten vaikutan sen koneiston linjaan.

      Kuntavaalit auki
      Turtiainen on Juvan perussuomalaisten puheenjohtaja, ja kuntavaalit ovat ensi keväänä.

      – Minä en hae eduskuntaryhmään takaisin, eikä eduskuntaryhmä välttämättä edes halua minua sinne. Minun on pakko ryhtyä miettimään, että miten toimin niissä vaaleissa. Joku toinen puolue, vai oma ryhmä täällä – en tiedä vielä.

      Puolueloikkariksi Turtiainen ei aio.

      – Mieluummin auon turpaani sen verran, että minut erotetaan puolueesta. Silloin en ole loikkari.

    • Anonyymi

      Kepu pettää aina tai ainakin yrittäää jotain rikollista. Muistakaa Vanhasen huijaus ja nuorisosäätiö ynnä muut.

      Vihreät, vasemmisto ja SDP taas yrittää haalia kaikki maahantunkeutujat Suomeen ja meidän veronmaksajien pitäisi maksaa niitten ylläpito. Yrittävät samalla myös saada Suomeen Kokoomuksen tuella halpatyövoimaa jotta suomalaisten palkkoja voidaan polkea samalla. Kysykääpä töitä vaikka marjanpoiminta firmasta edes minimituntipalkalla. Ette saa.

      • Anonyymi

        Kepu on suomalaisen korruption pääpeluri nro 1. Kiimaisimmat kepulaiset eivät edes ymmärrä mitä korruptio on joten eivät sitä kepupiireissään tunnista. Aivopesu alkaa jo lapsena kepujärjestöissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu on suomalaisen korruption pääpeluri nro 1. Kiimaisimmat kepulaiset eivät edes ymmärrä mitä korruptio on joten eivät sitä kepupiireissään tunnista. Aivopesu alkaa jo lapsena kepujärjestöissä.

        Keskustapuolue on nyt liemessä. Kulmunin olisi oikeastaan pitänyt antaa potkut erityisavustajalleen, mutta hän tiesi, että se ei riitä. Ministerin on kannettava poliittinen vastuu.

        Se oli sitten tässä hänen osaltaan.

        Keskustapuolueella näyttää olevan melkoisen kivinen tie edessä: uskottavuus kärsii.

        Ketkä siellä päällepäsmäreinä hyörii eri piirien edustajat ja päättäjät. Loppujen lopuksi vika on siellä ja epäilenpä, että kun eivät sitä itsekään tajua niin ei se siitä muuksi muutu. Pienpuolueen asema häämöttää jo melko vahvasti - ellei ihmeitä tapahdu.


    • Anonyymi

      Vähällä pääsi huijari...

    • Anonyymi

      Keskustan Kajaanin Keskustaseura esittää puheenjohtajaksi Katri Kulmunia.
      Teuvo Hatva on samaa mieltä?

      • Anonyymi

        Keskustan Kainuun piirin on ehdotettava keskustan puheenjohtajaksi Tytti Määttää.
        Kyllähän Vaalan ja Kuhmon metropolien johtaminen luo Tytti Määtälle edellytykset nousta keskustan puheenjohtajaksi ja ministeriksi.
        Mitä siis Teuvo Hatva aikailee?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1545
    2. 43
      924
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      901
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      65
      858
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      829
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      53
      761
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      755
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      732
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      682
    Aihe