Onko tämä distro kenellekään tuttu? Koitin asentaa samalle vanhalle Debianin osioinnille mikä oli Busterin kanssa käytössä, mutta asennus valitti EFI:n puuttumisesta.
Voiko KaOS linuxin asentaa legacy modessa ilman EFI-osiota?
8
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi tutkiskella distron kotisivua.
- Anonyymi
Distron nimi kertoo paljon.
Kyllä pitäisi olla mahdollista, mutta se tyrkyttää Effiä.
Itse asensin opensusen ja se vain sanoi, että voi myöhemmin tulla ongelmia, jos efi puuttuu. Ruksista sai valita kumman asensi.
Parasta muuten osioida, eikä vain formatoida kovalevy sillä systeemillä, jonka asentaa.- Anonyymi
Noinhan asianlaita on kuten kirjoitit.Mikrosoft kuitenkin omistaa tuoteensa joten he tekevät sille mitä itse haluavat. Käyttäjän on tyydytävä tilanteeseen jos haluaa Mikrosoftin tuotteita käytää. Itse tein johtopäätökset jo vuosia sitten ja lopetin kyseisen yrityksen käyttöjärjestelmän käytämisen,kyseessä on kuitenkin oma valinta.
- Anonyymi
Linuks = kaaos
- Anonyymi
Linux ei ole mikään kaaos, windows on kaaos, joten lakkaapa saimaannorppa valehtelemasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linux ei ole mikään kaaos, windows on kaaos, joten lakkaapa saimaannorppa valehtelemasta!
Sehän puhui Linuks:sta eli Windows:sta ei kunnon GNU/Linux:sta onneksi 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne vaan ovat. Karsea sudokaaos tiedossa, kuka sellaiseen sortuu. Pisteenä iin päällä kernelipaniikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne vaan ovat. Karsea sudokaaos tiedossa, kuka sellaiseen sortuu. Pisteenä iin päällä kernelipaniikki.
Mikä hemmetin kernelpaniikki? Itse en ole sellasta kokenut koskaan, eikä se sudo ole mikään kaaos, on parempi että linux kysyy salasanaa ettei kaikenlaiset tihulaiset pääse asentelemaan mitä sattuu sontaa. Sitäpaitsi, windowsissakin on samanlainen systeemi eli salasanaa kysytään nykyisin tarvittaessa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217910- 2332735
- 262601
- 1641989
- 1201854
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61636Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 781219
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175