Haave jota mietin on, että saisin salasuhteen kanssasi nainen
Haaveeni on
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän sopii, mutta sun pitää olla hän. Se paras mies.
- Anonyymi
Samoin naisenkin oltava hän,tietty nainen.
- Anonyymi
Näe unta.🧜♀️
- Anonyymi
En pysty salasuhteeseen, vaikka haluaisin lähellesi.
- Anonyymi
Meillähän oli......MUTTA mutta 💔
- Anonyymi
En ole rakastellut hänen kanssaan, joten ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole rakastellut hänen kanssaan, joten ei
Mutta olet suudellut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olet suudellut
Millostämä suutelu tapahtuikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millostämä suutelu tapahtuikaan?
No kyllähän sä sen tiedät 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän sä sen tiedät 😘
En ole
- Anonyymi
Mutta kun sä kyllästyit mun lärviin...löysit paremman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun sä kyllästyit mun lärviin...löysit paremman.
Hän oli valikoitunut jo silloin kun me vielä tapailimme, sinussa ei ollut miestä minulle. Sorry nyt kuitenkin.
- Anonyymi
Vai, että oikein salasuhteeseen tässä pitäisi keritä taipumaan. Taitaisin kärähtää heti, kun en osaa olla niin valehteleva.
- Anonyymi
Minä en ymmärrä toivetta salasuhteesta. Onko tämä joku vitsi vai voiko ihminen oikeasti toivoa sellaista? Onko minun ymmärryksessäni joku vika?
- Anonyymi
Meidän kohdalla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin salata meidän asioita muille!!!! mutta hänelle olen niin rehellinen että hänen ei tarvitse mitään miettiä että mulla olis joku suhde jonkun muun!! ja TIETENKIN minä otan hänet mukaan jos esimerkiksi käyn omassa maassani niin hän näkee että en ole avioliitossa kenenkään muun kanssa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän kohdalla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin salata meidän asioita muille!!!! mutta hänelle olen niin rehellinen että hänen ei tarvitse mitään miettiä että mulla olis joku suhde jonkun muun!! ja TIETENKIN minä otan hänet mukaan jos esimerkiksi käyn omassa maassani niin hän näkee että en ole avioliitossa kenenkään muun kanssa!!!
Saatko korvausta allerilta tästä älämölöstä?🤨
- Anonyymi
On siinä 😊
- Anonyymi
Umpirehelliselle ja luotettavalle vaikeaa.
- Anonyymi
🤣🤣🐒Mitä puhetta
- Anonyymi
On se itelle tosi vaikeeta aatella,että lähtis loikkimaan omasta parisuhteesta muualle vaikka parisuhde onkin tosi rankka toisen sairauksien vuoksi...
- Anonyymi
Mie en vittu tajua näitä, jotka haluaa naida puolisonsa selän takana. Ero ja sitten tee mitä lystäät!
- Anonyymi
Olet vissiin max 15- vuotias?
Täytyyhän kulissivaimon kotona huusholli hoitaa, isäntä voi paneskella sitten muuallakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vissiin max 15- vuotias?
Täytyyhän kulissivaimon kotona huusholli hoitaa, isäntä voi paneskella sitten muuallakinMitä juttuja täällä on. Aloittajalta asiallisin.
- Anonyymi
=)
- Anonyymi
Kiitos, taidat olla hän..
- Anonyymi
Vain jo sulla on koira.
- Anonyymi
Ehdottomasti koira olla pitää...
- Anonyymi
Ei ole koiraa
- Anonyymi
Minkäs rotuinen koira?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koiraa
Ap ei ole vastannut tähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap ei ole vastannut tähän
Paria sortimentii siinä olisi...en kylläkään ole ap. Mutta vastasin kun koira on,urospuoleinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paria sortimentii siinä olisi...en kylläkään ole ap. Mutta vastasin kun koira on,urospuoleinen...
Ja isäntänsä oloinen...jatkoin kommenttiani.
- Anonyymi
Eikö sulla olekaan lupaa käydä vieraissa?
- Anonyymi
Kuuluu perusoikeuksiini.
- Anonyymi
Olen juuri ystävystynyt puolisosi kanssa, joten en viitsi olla niin ilkeä hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884