Kun olisit saanut minut?
Nainen, miksi otit miehesi
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hän ei ollut silloin paikalla, kun Amor ampui nuoliaan. Jos olisi ollut, Amor olisi ampunut nuolensa häneen.
Nyt kun Amorin nuolien vaikutusaika on päättynyt ja ymmärrän Amorin ampuneen nuolensa hutiin niin mietin, että mitä jos?- Anonyymi
Täällä olen R-miekkosesi .
- Anonyymi
amor on yhe kaverin mutsi, mun mutsi tippu tosta amor touhusta, sit mun mutsi nussittiin niin syntymeikä vammanen, mitä pappi ei hyväksynyt kastetilaisuuvesa nimiksi, niimpä syötän romuautoja koirille ruuaksi, ostin velaaksi valvontakameran, sielä se on, katson koronoissa valvontakameran kuvaa....
ryin minkä kerkeen, keskenäni....
https://www.youtube.com/watch?v=r8_mCV5vXLc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olen R-miekkosesi .
Älä yritä keksiä syitä olla mustasukkainen!!!!tule jo kotiin mun viereen kuuluut ja rakas sä tiedät että en ikinä anna sinulle eroa!!!!
- Anonyymi
Vaikuttaa selitykseltä.
- Anonyymi
Se nappaa joka ensinnä ehtii 😊
- Anonyymi
Voidaanko rakas juoda lasillisen ja nussia koko yön!!! Tuutko käymään Nyt!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaanko rakas juoda lasillisen ja nussia koko yön!!! Tuutko käymään Nyt!!!
Ei. Ei. Ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ei. Ei!
Ok jatkossa nussin muita!!!! NYt loppu mun rehellisyys sua kohtaan!! olisin ymmärtänyt että emme mene sänkyyn mutta en voi ymmärtää miksi IRL ei voida nähdä!!! ja en halua että jään epätietoisuus taas mutta Jos nyt taas teet sen mulle niin mä en ikinä kirjoita tähän palstalla yhtään mitään!! ja tietenkin minä ymmärrän että tulee ikävä sua mutta lohdutan itseäni muilla suhteilla
- Anonyymi
Yksinkertaista. Koska halusin
- Anonyymi
Hän on yksinkertaisesti paljon komeampi ja rikkaampi kuin sinä. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323