No on teillä ollu kaivon imijä täällä ei ja voi luoja,ei ainakaan mitään kysele..heh.. juu meillä päin vaan tehtiin työ ja ei paheemmi näkyny,mutta tää joukoturhapuro kyseli kaikki,voe luoja mikä imuri ei jatkoon,naapurikunnasta kuulemma kantsii ottaa että semmoosta...ja löe rahan lompsaan ei vaatinu tai ehrattaanu kuittii..sano vaan että nährään 6kk päästä vae..
kakkakuski
7
844
Vastaukset
- AnonyymiHyvä tietää, oliko tämä sontakuski Kivimaasta päin ...? - AnonyymiJaa asuin paikkaa ei ole tiedossa mutta paikallinen kehus olevan. 

- Anonyymikävelee kuin tsaplin.. ja muia kuin peestä revitty sopii hyvin speden elokuviin - Anonyymiluotettava mies tekee homman kuin homman ajallaan ei myähäile ja hinta ok ja suosittelen kaikille on hyvä mies terv.maarakennus hajaholma myös taksit saa s i l t ä huom 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:luotettava mies tekee homman kuin homman ajallaan ei myähäile ja hinta ok ja suosittelen kaikille on hyvä mies terv.maarakennus hajaholma myös taksit saa s i l t ä huom Eikö tämä maanrakennus ja saneeraus ole sen Filatovin edustajan tytäryhtiö? Suuryritys. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eikö tämä maanrakennus ja saneeraus ole sen Filatovin edustajan tytäryhtiö? Suuryritys. Ei ole. Aivan itsenäinen yritys on. 

- AnonyymiTaitaa ketjun aloittajaa vaan riepoa kun on tavannut ahkeran yrittäjän. Itse kun on varmaan joku sohvalla löhööjä. Ainakin mikäli kyseessä vaan on tuo Kivimaan kaveri, niin useasti olen hänen palveluitaan käyttänyt. Hoitanut hommansa jämptisti ja sovitusti, mitä kaikki yrittäjät eivät tee. Kyllähän tuo puhelias on, mutta ei siitä nyt kannata mieltänsä pahoittaa. 
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311