Mistäs saadaan siivojia?Ex-mansikkatilallinen näyttää kääntäneen mansikkamuovit maahan?Sieltä ne iloisesti sotkeneet ison osan Kallelaa.
Me kesäloppilaiset olemme niitä koittaneet poimia,mutta kuinkahan monta luonnoeläintä on jo kärsinyt?
Minne tästä pitäisi ottaa yhteyttä?
Kyselee ohi kulkeva kesäloppilainen
Ex-mansikkatilan muovinmuokkaus maahan
4
156
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm,soitto kunnan ympäristötoimeen ja jos ei tuota tulosta rikosilmoitus ympäristörikoksesta.
Karseeta touhua! - Anonyymi
Pitipä oikein käydä katsomassa, mikä mahtaa olla miehiään/naisiaan tälläinen ympäristön sotkija?
- Anonyymi
Kommentoin vaikka en ole peltoa nähnytkään. Jonkun vuoden mansikkapelloilla työskennelleenä olen huomannut, että isännät ovat siirtyneet biohajoavaan "muoviin". Kalvo on maissipohjaista luonnossa noin 4 vuodessa hajoavaa. Jos tästä kyse, tuleekin mansikanviljelijää kiittää luonnon suojelemisesta. Toki voihan kyseessä olla perinteistä muoviakin ja silloin harmillinen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin vaikka en ole peltoa nähnytkään. Jonkun vuoden mansikkapelloilla työskennelleenä olen huomannut, että isännät ovat siirtyneet biohajoavaan "muoviin". Kalvo on maissipohjaista luonnossa noin 4 vuodessa hajoavaa. Jos tästä kyse, tuleekin mansikanviljelijää kiittää luonnon suojelemisesta. Toki voihan kyseessä olla perinteistä muoviakin ja silloin harmillinen juttu.
Ei taida olla biomuovista kyse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008940
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894427
- 593609
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663263Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611