Mistäs saadaan siivojia?Ex-mansikkatilallinen näyttää kääntäneen mansikkamuovit maahan?Sieltä ne iloisesti sotkeneet ison osan Kallelaa.
Me kesäloppilaiset olemme niitä koittaneet poimia,mutta kuinkahan monta luonnoeläintä on jo kärsinyt?
Minne tästä pitäisi ottaa yhteyttä?
Kyselee ohi kulkeva kesäloppilainen
Ex-mansikkatilan muovinmuokkaus maahan
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm,soitto kunnan ympäristötoimeen ja jos ei tuota tulosta rikosilmoitus ympäristörikoksesta.
Karseeta touhua! - Anonyymi
Pitipä oikein käydä katsomassa, mikä mahtaa olla miehiään/naisiaan tälläinen ympäristön sotkija?
- Anonyymi
Kommentoin vaikka en ole peltoa nähnytkään. Jonkun vuoden mansikkapelloilla työskennelleenä olen huomannut, että isännät ovat siirtyneet biohajoavaan "muoviin". Kalvo on maissipohjaista luonnossa noin 4 vuodessa hajoavaa. Jos tästä kyse, tuleekin mansikanviljelijää kiittää luonnon suojelemisesta. Toki voihan kyseessä olla perinteistä muoviakin ja silloin harmillinen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin vaikka en ole peltoa nähnytkään. Jonkun vuoden mansikkapelloilla työskennelleenä olen huomannut, että isännät ovat siirtyneet biohajoavaan "muoviin". Kalvo on maissipohjaista luonnossa noin 4 vuodessa hajoavaa. Jos tästä kyse, tuleekin mansikanviljelijää kiittää luonnon suojelemisesta. Toki voihan kyseessä olla perinteistä muoviakin ja silloin harmillinen juttu.
Ei taida olla biomuovista kyse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta653325Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433137- 432518
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1162503- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391310
- 821179