K miehelle

Anonyymi

Hyvää yötä sulle. Olet paras ihanin ja suurin rakastuminen mulle koskaan.

36

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muista se kans ja ole mulle se ainoa rakas. Sinä olet mulle ikuisesti.

      • Anonyymi

        Muistan. Varmasti muistan. Sulle haluan olla ainoa rakas. Sitä sä olet mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan. Varmasti muistan. Sulle haluan olla ainoa rakas. Sitä sä olet mulle.

        Olen niin Onnellinen. Surun pyyhit silmistäni pois nainen rakas. Ilman sinua en voi elää.


      • Anonyymi

        Hetä, rakastan sinua ikuisesti. Rakastuin sinuun salamana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetä, rakastan sinua ikuisesti. Rakastuin sinuun salamana.

        Heta. Kiitos sinulle Heta, sinä olet ykkönen, kuin Sanna Marin!


      • Anonyymi

        Anteeksi, että kommentoin niin monta kertaa. Rakastuminen ei jäänyt epäselväksi keltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan. Varmasti muistan. Sulle haluan olla ainoa rakas. Sitä sä olet mulle.

        Hei tässä on useita kommentoijia. Sinun kommentti pellastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tässä on useita kommentoijia. Sinun kommentti pellastaa.

        Tuo oli aloittajalta. Tuo kommentti että muistan. Mutta Heta en ole joten väärään osoitteeseen meni.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä Heta. Jos sulla on mies, unohda minut, en halua olla siinä mukana. Mutta sen haluan, että olet onnellinen!

      • Anonyymi

        En ole Heta eikä mulla ole miestä. Olen ihan onnellinen paitsi että hän puuttuu.


    • Anonyymi

      Kuka olet?

      • Anonyymi

        Enpä kerro. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Joku sotkee välejämme Heta. Muista, että sinä olet minun nainen ja olen sun mies jos niin haluat. Sinua rakastan enkä ketään muuta ihmistä ihmistä. Sinusta toivoisin tulevaa vaimoa. Olet ihanan kaunis ja viisas.

      • Anonyymi

        Aloitus ei ole Hetalta. Älä trollaa.


      • Anonyymi

        Kuka tämä on heta?? Ja miksi joku muka sotkee mun välejä


    • Anonyymi

      Niskavuoren naiset on, Aarne.

    • Anonyymi

      Anteeksi nainen näistä kaikista tulleista viesteistä, joihin sinuni tarvi luonnollisesti vastata.

      • Anonyymi

        Niin en tiedä miksi piti alkaa trollata. Pelkkää kiusaa, ketään Hetaa ole elänyt sitten 30-luvun. Mutta ihan sama. Kaipa säkin tuosta trollauksesta jotain pikkuorgasmeja saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en tiedä miksi piti alkaa trollata. Pelkkää kiusaa, ketään Hetaa ole elänyt sitten 30-luvun. Mutta ihan sama. Kaipa säkin tuosta trollauksesta jotain pikkuorgasmeja saat.

        Mää tunnen yhen Hetan kyllä.


    • Anonyymi

      Olkoon niin.

      • Anonyymi

        Olkoon yösi hyvä. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Anteeksi Heta, että kommentoin. Rakastuin sinuun, Älä jätä minua tai sitten jätät minut. K mies.

      • Olen huomannut että joku anonyymi haluaa sotkea muiden asioita. Ei kannata niihin kommentoida mitään. Jotkut on ilkeitä. Toivottavasti pääsette yhteen👍


    • Anonyymi

      Mä oon varmaan pöljin. Mutta sinua rakastan hurjan lailla.

      • Anonyymi

        Sä et ole ainakaan tässä viestiketjussa todellakaan pöljin :)


    • Anonyymi

      Ai nykyään se on Heta jo. Tuuliviiri rauhaton...

    • Anonyymi

      Kallelle

      • Anonyymi

        Kalle taisi juurikin ilmoittaa, kuka on ap, no Kallepa tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalle taisi juurikin ilmoittaa, kuka on ap, no Kallepa tietenkin.

        Eipä ollut Kallelle eikä Kallelta. Tehkää Kallelle ja Hetalle omat aloitukset. Jos se on teille vaikeaa, niin googlatkaa vaikka "suomi24 keskustelun aloittaminen ohjeet". Huoltajanne varmasti auttaa myös, vai pitäisikö sanoa holhoojanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut Kallelle eikä Kallelta. Tehkää Kallelle ja Hetalle omat aloitukset. Jos se on teille vaikeaa, niin googlatkaa vaikka "suomi24 keskustelun aloittaminen ohjeet". Huoltajanne varmasti auttaa myös, vai pitäisikö sanoa holhoojanne.

        Kenelle sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut Kallelle eikä Kallelta. Tehkää Kallelle ja Hetalle omat aloitukset. Jos se on teille vaikeaa, niin googlatkaa vaikka "suomi24 keskustelun aloittaminen ohjeet". Huoltajanne varmasti auttaa myös, vai pitäisikö sanoa holhoojanne.

        Sitä oon epäillytkin jo pidemmän aikaa.
        Kun sulle tulee niitä mustiskohtauksia, sun pitäis muistaa, ett ihmiselle on vain yksi kerrallaan tärkeä. Mulla ainakin on niin pieni sydän, ettei sinne mitenkään enempää mahtuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä oon epäillytkin jo pidemmän aikaa.
        Kun sulle tulee niitä mustiskohtauksia, sun pitäis muistaa, ett ihmiselle on vain yksi kerrallaan tärkeä. Mulla ainakin on niin pieni sydän, ettei sinne mitenkään enempää mahtuisi.

        Niin ,ja sulla on vielä niin suuri ego


    • Anonyymi

      Kalevi?

    • Anonyymi

      Samoin sinä tumma nainen, olet minulle.

      • Anonyymi

        Pääs kiinni jo Miani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääs kiinni jo Miani!

        Pää kiinni molemmat. En ole tumma enkä Mia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe