Olen kovasti aikeissa muuttaa Ristijärvelle, mikäli hän huolii minut toyboykseen. Olen käsityksessä, että on kovin pieni kunta, mikä toki sopii minulle paremmin kuin mainiosti.
Sellainen ajatus vain kuitenkin tuli mieleen, että pienessä yhteisössä juorut sekä pahanpuhumiset leviävät kovin helposti.
Sinänsä minua ei haittaa, mitä mieltä muut ovat, itse tunnen itseni. Mutta kysyisin nyt, kuinka helposti Ristijärveläiset hyväksyvät uuden asukkaan, tällaisen onnettomuudessa pahasti loukkaantuneen vammaisen?
Tervehdys pohjanmaalta
3
166
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetulloo vaan, meillä on keskellä kyllää mustan karhea palvelutalo jonne kyllä soppii. Naiset palveloo, pessee ja syöttää. Talon kyllä huomaa kun se ei sovi maalaiskylään ollenkaan, sanovat sitä Manalaksi kun on kuin tervattu.
- Anonyymi
Hieno talo. Kylän valopilkku kun muuten on niin vanhanaikaisia rakennuksia ja tylsän samannäköisiä ja värisiä. On se vaan rumaa tuo 70-90 luvun arkkitehtuuri..
- Anonyymi
Eipä kannata pakkautuu, muuta kajaaniin, saat palveluu paremmin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947