Olen kovasti aikeissa muuttaa Ristijärvelle, mikäli hän huolii minut toyboykseen. Olen käsityksessä, että on kovin pieni kunta, mikä toki sopii minulle paremmin kuin mainiosti.
Sellainen ajatus vain kuitenkin tuli mieleen, että pienessä yhteisössä juorut sekä pahanpuhumiset leviävät kovin helposti.
Sinänsä minua ei haittaa, mitä mieltä muut ovat, itse tunnen itseni. Mutta kysyisin nyt, kuinka helposti Ristijärveläiset hyväksyvät uuden asukkaan, tällaisen onnettomuudessa pahasti loukkaantuneen vammaisen?
Tervehdys pohjanmaalta
3
155
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetulloo vaan, meillä on keskellä kyllää mustan karhea palvelutalo jonne kyllä soppii. Naiset palveloo, pessee ja syöttää. Talon kyllä huomaa kun se ei sovi maalaiskylään ollenkaan, sanovat sitä Manalaksi kun on kuin tervattu.
- Anonyymi
Hieno talo. Kylän valopilkku kun muuten on niin vanhanaikaisia rakennuksia ja tylsän samannäköisiä ja värisiä. On se vaan rumaa tuo 70-90 luvun arkkitehtuuri..
- Anonyymi
Eipä kannata pakkautuu, muuta kajaaniin, saat palveluu paremmin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031382
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361340Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike191001viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168875En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799